nu stiu cum sa export doar o pagina din manulaul de service, dar acolo, la pag 546 din 1553, scrie clar ca jh1 si jh3 de pe loganuri sunt identice pana la ultimul dinte de pe orice treapta vrei...asta-i super firma dacia
Am probleme la cutia de viteze ?
Collapse
X
-
Originally posted by csebalyn View Postdci65 si dci70 au cutia de viteze tip jh3-xxx, iar benzinarele au jh3-yyy (din x si y difera putin rapoartele, ceva mai lungi la motorinar).
dci86 are cutie jr5, dar aceeasi jr5 se gaseste si pe unele modele ambition si prestige (mai rara, ce-i drept, pe ambition). in principiu jh1 si jh3 sunt actionate pe tija, jr5 e cu actionare pe cabluri. acu daca nu ma insel jh-urile sunt cutii de clio/megane modele mai vechi, iar jr5 e cutia de laguna, prima generatie.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
probleme cu cutia am avut eu...pe la 18000...in timpul mersului daca luam piciorul brusc de pe acceleratie trosnea ceva intre cutie si motor...dupa o vericare de cateva zile la cel mai prost service din bucuresti "DACOSERV MILITARI" asa zis inginerii de acolo au ajuns la concluzia ca trebuie chemata expertiza de la Pitesti...dupa inca cateva zile (4) sa ajuns la un verdict : "inlocuit diferential c.v de 1.4 cu unu de c.v. de 1.6". Explicatia lor stintifica a fost ca la cutiile de viteze pt. motoarele de 1.4 sa lucrat cu materiale mai proaste pt a scoate un pret mai mic...pt. cine are dubii ca nu se potriveste ii trimit pe mess poze cu devizu de plata...drept urmare masina fuge mai bine k inainte si consuma mai putin cu 0,5-1l\100...bafta
Comment
-
Originally posted by piticu_RS View Postprobleme cu cutia am avut eu...pe la 18000...in timpul mersului daca luam piciorul brusc de pe acceleratie trosnea ceva intre cutie si motor...dupa o vericare de cateva zile la cel mai prost service din bucuresti "DACOSERV MILITARI" asa zis inginerii de acolo au ajuns la concluzia ca trebuie chemata expertiza de la Pitesti...dupa inca cateva zile (4) sa ajuns la un verdict : "inlocuit diferential c.v de 1.4 cu unu de c.v. de 1.6". Explicatia lor stintifica a fost ca la cutiile de viteze pt. motoarele de 1.4 sa lucrat cu materiale mai proaste pt a scoate un pret mai mic...pt. cine are dubii ca nu se potriveste ii trimit pe mess poze cu devizu de plata...drept urmare masina fuge mai bine k inainte si consuma mai putin cu 0,5-1l\100...bafta
te-au mintit frumos la service si-ai muscat-o...iar 0,5% diferenta de consum e ori placebo, ori daca ti-au pus grup de diesel, dar la ce cuplu are 1.4 comparativ cu dci, bagi tr 5 numai la vale si cu vant din spate, adio accelerari in viteza a 5-a. asa ca mai gandeste-te si revino cu explicatii clare, logice. mersi, si scuze daca am fost prea dur in exprimare...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Lasa, sa nu ne mai agitam degeaba. 1.4 si 1.6 au aceleasi rapoarte. 1.6 fuge mai tare pt ca are surplus de putere (si cuplu ceva mai bun). La 1.4 spre exemplu, in tr 5 la drum intins, nu trece turometru de 4900 (max 5000 cu indulgenta), 1.6 trece de 5000.
Treaba cu diferentialu mi se pare si mie fabulatie.
Comment
-
poate k ai dreptate "CSEBALYN" stintific...dar cum iti explici ca masina trage altfel decat inainte???? nu aveau cum sa ma arda aia la service pt. ca piesele au fost desfacute in fata mea si stiu si eu sa citesc...plus de asta lucrez ca colaborator la o firma de tuning din bucuresti deci am habar de ce vorbesc...masina mea nu are computer de bord dar iam facut consumu si in oras si afara cu sistemu "plin-plin"si asa am observat diferenta...
Comment
-
piticu, daca ti-au pus un diferential identic ca nr de dinti (si altul nu puteau sa-ti puna decat cu schimbarea pinionului de atac) n-ai cum sa simti nici o diferenta. nu-mi explic, pt ca stiu sigur ca nu-i asa. numai daca ti-au schimbat si restul pinioanelor. ce-are tuningul cu cutia de viteze? poti sa-mi spui ce inseamna pt tine pasul unei roti dintate, modulul si raportul de transmisie al unui angrenaj? tehnic...nu din auzite. si daca imi dai raspunsuri corecte la aceste trei intrebari, vine a patra: esti sigur ca e alt diferential si masina merge diferit? mai gandeste-te...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la mn s-a dus dracu' am fost la service sa-mi schimb placutele si capatul de bara si mi-a zis mecanicul k e fisurata garnirura aia sau simeringul cum se cheama de la cutia de viteze si k se prelinge ulei din cutie prostia aia de cauciuc e 400 ron a mai patit cineva ?
Comment
Comment