Buna tuturor!
Asa cum spun si in titlu, ma confrunt cu problemele respective semnalate de un atelier de reparatii auto.
Sa va spun inceputul: dupa un drum scurt cu masina, cca. 1 km, simt un miros ciudat si o bolboroseala. Ridic capota, vad ca vasul de expansiune este plin! Il sun pe mecanic, zice garnitura chiuloasa ciupita, si sa ma duc , usor, la service. Ajung la service, o testeaza, zice ca nu e garnitura dusa si sa mai umblu cateva zile sa vad ce mai face. Bun! Plec de la service, nu merg mult, si imi sare temperatura la 6 linii, se aprinde martorul de la apa, arunca apa din vasul de expansiune! Sun pe mecanic, zice, clar, hai inapoi, e garnitura dusa! Astea se petreceau joi 8 iulie ac. Ma duc azi, 10 iulie ac. , asa cum am stabilit cu mecanicul, sa iau masina! Zice, aaa, dar garnitura de chiuloasa, dupa cum o vad eu, nu e piscata!!! s-ar putea sa fie fisurata, chiuloasa, o trimit la verificat! ( din Blaj, mi-o trimite la Baia Mare...) Evident ca nu am acceptat si ma voi duce cu ea la Tg. Mures. Il intreb, dar termostatul l-ati verificat? El: pai ce sa-i fac, sa-l fierb?.....
Trage pe varianta cu chiuloasa, motivand ca am GPL....
Sunt curios daca nu e fisurata chiuloasa ce va mai zice, oricum, am de gand sa-i cer CV deplasarii la Tg. Mures in cazul in care nu e fisurata chiuloasa!
Acum, va intreb pe voi, privind din afara toata treaba, ar putea sa fie doar termostatul? si ma fi tarat prin toate nebuniile astea de dragul banilor? Imi schimba si distributia, chiar daca am doar 20.000 km cu ea, ca cica nu a pus-o el si nu da garantie daca nu!!!
Asa cum spun si in titlu, ma confrunt cu problemele respective semnalate de un atelier de reparatii auto.
Sa va spun inceputul: dupa un drum scurt cu masina, cca. 1 km, simt un miros ciudat si o bolboroseala. Ridic capota, vad ca vasul de expansiune este plin! Il sun pe mecanic, zice garnitura chiuloasa ciupita, si sa ma duc , usor, la service. Ajung la service, o testeaza, zice ca nu e garnitura dusa si sa mai umblu cateva zile sa vad ce mai face. Bun! Plec de la service, nu merg mult, si imi sare temperatura la 6 linii, se aprinde martorul de la apa, arunca apa din vasul de expansiune! Sun pe mecanic, zice, clar, hai inapoi, e garnitura dusa! Astea se petreceau joi 8 iulie ac. Ma duc azi, 10 iulie ac. , asa cum am stabilit cu mecanicul, sa iau masina! Zice, aaa, dar garnitura de chiuloasa, dupa cum o vad eu, nu e piscata!!! s-ar putea sa fie fisurata, chiuloasa, o trimit la verificat! ( din Blaj, mi-o trimite la Baia Mare...) Evident ca nu am acceptat si ma voi duce cu ea la Tg. Mures. Il intreb, dar termostatul l-ati verificat? El: pai ce sa-i fac, sa-l fierb?.....
Trage pe varianta cu chiuloasa, motivand ca am GPL....
Sunt curios daca nu e fisurata chiuloasa ce va mai zice, oricum, am de gand sa-i cer CV deplasarii la Tg. Mures in cazul in care nu e fisurata chiuloasa!
Acum, va intreb pe voi, privind din afara toata treaba, ar putea sa fie doar termostatul? si ma fi tarat prin toate nebuniile astea de dragul banilor? Imi schimba si distributia, chiar daca am doar 20.000 km cu ea, ca cica nu a pus-o el si nu da garantie daca nu!!!
Comment