Achizitionare 1.4MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitionare 1.4MPI

    Buna,

    Asta e primu meu post. Va salut pe toti.

    Vreau sa-mi cumpar o masina pana in 6000 euro cu remat. Piata SH e moarta acuma, eu unu cel putin n-am gasit nimic interesant in Iasi, din 2004 incolo sub 6000 euro. Asa ca prefer sa iau una noua. A trebuit pan la urma sa aleg intre chevrolet aveo, dacia logan, fiat linea luat cu 50%.

    Fiat linea a sarit din prima, pt ca defapt contractul intra in categoria de leasing si ma obliga la casco 1 an jumate, exista un comision de 4% si inca unu de tot 4% dupa 3 luni plus un comision de 200 euro si o dobanda de 0.%. RCA mi-l aleg ei. Practic e leasing cu alta palarie si eu nu vreau asta. Un Linea 1.4 77 Cp benzina Dynamic cu remat ajunge la 9.533 euro, deci 4.767 euro. Dar dupa tot felul de calculele care nu cred ca erau chiar exacte se ajunge sa platesc 5.500 euro. Plus ca remat cu leasing inca nu prea se stie care-i treaba exact.

    Chevrolet Aveo = 5.900 euro cu remat. Are mai multe optiuni decat logan si arata mai bine in interior. Daca e sa o compar cu Logan no-options de 1.4 MPI, Aveo e putin mai slaba la motorizare, dar asta nu conteaza prea mult. Lucrul ce-l mai important este pretul pieselor. Am aruncat o privire pe gmclub.ro si lumea zice ca preturile la piese sunt destul de scumpe:

    - filtru aer: 630.460 lei;
    - filtru benzina: 609.313 lei;
    - filtru ulei: 276.402 lei;
    - filtru polen: 1.414.337 lei;
    - placute frana: 2.867.126 lei;
    - pompa apa: 3.371.557 lei;
    - rola intinzatoare curea compresor: 3.092.133 lei;
    - bieleta stabilizatoare: 930.328 lei;
    - pivot: 1.209.389 lei;
    - curea alternator: 573.895 lei;
    - curea distributie: 2.137.954 lei;
    - geam oglinda electrica: 677.395
    Acuma nu stiu cat de reale sunt preturile astea, dar cert e ca Chevrolet are piese scumpe chiar daca le compari cu alta marca, darmite sa le comparii cu cele de la Logan. Eu cred si in talcioc sau in bazar gasesc ceva pt Logan )

    In fine.. ideea e ca ma duc zilele astea cu taicamiu sa predea masina lui veche si sa luam cu remat, cu bani in mana (5000 euro) un logan 1.4 MPI , fara nici-o optiune nimic.

    Pute-ti sa-mi dati niste sfaturi ?? Cum e cu programul remat (RABLA) ? Cat dureaza ? Ce acte trebuie ?

    Mersi frumos.

  • #2
    Am achizitionat eu zilele trecute prin programul remat o dacia logan "clasica" (ambiance) astept sa soseasca timpul aproximat dat de dealer 10 zile . Reducere oferita de ei 200 de euro din care au scazut TVA-ul pe factura mai pe scurt trebuie sa dai un avans de 20 de milioane de lei dupa daca iti ofera si reducerea asta de 7 milioane de lei + Rabla +trusa ,triunghiul si instinctorul mai ramane de platit 207 milioane de lei .Dupa cand soseste masina trebuie sa platesti 2 milioane aproximativ numerele provizorii (valabile o luna )si asigurarea . Cat despre cum sta treaba cu rematul te lamureste dealerul e vorba de legalizat copii dupa talon , sa platesti la financiar rabla..etc...

    Comment


    • #3
      sal.
      nu ti recomand motorizare 1.4.....tragi de saracu motor mai ales daca mai ai si aerul pornit... in cazul in care ai aer
      daca poti sa mai strangi niste banuti sa ti cumperi un 1.6 preferance minim cu toate ca nu ai aer... ce pot sa zic de logan nu s pre multumit. il am din martie 2008 am 36 mii cu el si am avut cva probleme cu distributia am schimbat o pe la 15 mii am avut cva probleme cu aeru.. akm cand plec d p loc sh am rotile virate spre stg sau drpt se aude un poc... nush ce sa zic dacia tot dacia a ramas .. sh akm colac peste pupaza seara trecuta a mai batut o sh grindina... asta e
      http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

      Don't Drink and Drive

      Comment


      • #4
        nu trebuie sa generalizezi cazul tau. si alte marci au masini care ies cu probleme din fabrica. a mea o am din aprilie 2008 si nu a avut nici pe naiba pana acuma.
        referitor la topic, omul a zis ca ia versiunea cea mai ieftina, respectiv LOGAN, care nu are alta optiune de motorizare in afara de 1.4. (de aer nu se poate pune problema)! la ambiance abia apare optional 1.5. tu din poza din avatar pari sa ai laureate, normal ca e puturos motorul de 1.4, dar gandeste-te ca pe varianta LOGAN care e cea mai 'cheala' trage cel mai bine ca nu are ce sa traga dupa el, decat un kiss fm de 1.4 si cu AC pornit.
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #5
          Sa stii ca mai e si chestie de noroc.Poate chiar nu ti se arata sa mearga bine masina.Intradevar,cu tabla sta cam prost.Cel putin,a mea in 3 ani nu are rugina pe la praguri,si e sarita bine vopseaua.Are doar sub chederul de la usi,acolo la geam,da nu ma deranjeaza.Cel mai mult la Logan ma dispera ca-i tabla foarte subtire,s-au pus 3 prieteni pe ea..sa vezi acolo infundaturi,si scoate cu ventuza arata ca dracu,n-ai ce-i face.Da' faza cu tot Dacie a ramas,ma scoate din minti.Nu o poti compara cu 1310.Multi zic ca la alea aparea rugina mai tarziu,posibil,aveau mai mult timp sa se ocupe de ele probabil, da astea ieseau la minut si normal ca fusareau oamenii.Iar motorul si cutia sunt de Renault,deci aici nu poti sa justifici ca-i tot Dacie.Am mai zis,si mai zic: Daca avea sigla VW toti ziceati ca-i excelenta.Opel a chemat toti proprietarii de Frontera sa le schimbe motorul,aia problema.Mercedes a fabricat vreo 200k de A Classe cu probleme de ruginaq,si au fost chemate inapoi.Asta asa,ca fapt divers.
          Cumpar volan de Duster

          Comment


          • #6
            da bine nu pot sa zic ca e la fel k o dacie 1310 dar.... il vad ca un hibrid nereusit... sunt unele piese facute la frantzuzi sh apoi asamblate de nea' gica care asambla dacia 1310.. cam la asta ma refer.. dar daca nu am avut cap sa mi cum alta... bine am vrut neaparat o masina 9 ... asta e pana knd voi avea puterea financiara sa mi cump alta incerc sa ma multumesc sh cu ce am ...
            Last edited by marius.gss; 26 July 2009, 16:21.
            http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

            Don't Drink and Drive

            Comment


            • #7
              ia dacie..nu aveo...nu conteaza decare..dar sa ai Ac pe ea...SERIOS
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Eu am un logan chelut de aproape o luna de zile 1,4 si sunt multumit,cel putin pentru starea drumurilor!! este bunicel .Am gasit eu pe acolo lipsuri micute(un surub in minus la bobina de aprindere,bratul de care ridici bateria),am sa arat la prima revizie celor de la service !

                Comment


                • #9
                  eu iti recomand sa mai astepti. daca iti iei o masina ia-o cu cap. ia-ti un diesel chiar daca e mai scumpa intretinerea, e econom, la drum intins e o placere sa-l conduci; in schimb daca preferi benzina mergi pe 1.6 16v, baga-te la 4 ani de rate si n-o sa regreti... iar daca nu stai asa de bine cu banii, mergi pe 1.4 mpi cu ABS din standard, alege si optiunea cu AC si te-ai scos cu o masina cat de cat decenta.

                  Comment


                  • #10
                    la maxim 5000 de euro si varianta LOGAN nu are ce motor sa aleaga, mai ales 16v, nici AC din optional. abs au toate. la diesel sti si tu cat te costa numai injectoarele. ce scoti la consum pierzi la reparatii.
                    vad ca omul a lansat un topic de duscutie unde sa ne batem noi capu ca el nu mai intra pe forum...
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • #11
                      Daca vrei masina noua, economica si la care sa nu stai cu gandul ca iti pica injectoarele ca bagi carburant de nu stiu unde ia un MPI+GPL si nu vei regreta (poti merge la super consum, in forja, carburant de unde vrei, e super). Am impresia ca nu exista optiunea de GPL pe versiunea Logan.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #12
                        nici sa nu lti treaca prin cap sa lti cumperi masina fara ac ca esti ca si mort . daca esti genul care nu prefera liniutele ei zic ca un logan 1.4 e perfect. eu conduc un kiss 1.4 de doi ani cumparat nou si sunt foarte multumit de el. lntradevar cu ac pornic accelereaza mai greu dar nu vad ln asta o problema grava. succes

                        Comment


                        • #13
                          @marius: fiecare doreste altceva de la o masina. Tu se pare, ca ai luat teapa cu acest model. Cauti confort, "jmechereala" si putere. Dacia Logan, nu poate oferi asa ceva. Pt tine, e numai buna o masina sh, diesel, sa traga.
                          In rest: fratilor cand cumparati mere, va plangeti ca nu sunt banane? Nu stiti ce cumparati? Extrapoland, e aceeasi poveste si aici. Cumperi 1.4 cu 75 cai, suficienti pt a te deplasa in conditii decente.
                          Platesti ceea ce vezi si primesti.
                          Last edited by Cezar; 15 August 2009, 16:24.

                          Comment


                          • #14
                            ...oricum,cred ca initiatorul topicului s-a orientat spre altceva decat Logan,ca nu ne-a mai dat de stire ce a facut

                            Comment


                            • #15
                              o fi luat marele si grandiosu aveo 1.4 16v....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google