Originally posted by ady_p
View Post
Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?
Collapse
X
-
Si in aglomeratie cum o tinem? )
Toata treaba e sa nu facem confuzie cu vreun dizal.
Zilele trecute am mers cu un taxi 1.4 mpi, acelasi regim INUMAN de taximetrist obosit:
50 km/h in tr V daca va vine sa credeti (turometru undeva la 1400 rpm...).
Si desigur ca a si accelerat de la turatia asta, ce mai...Economie domle de carburant, de injectoare, de tot...
Comment
-
Nu ai cui sa explici ca regimul asta de "50 km/h in a 4-a" nu e benefic motorului si nici nu e economic....Sunt destule persoane cu prea multe lacune in mecanica-fizica (cunostinte generale) ca sa ne mai lamentamIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Mai da-le naiba de cunostinte (Nu, dar ca idee), sunt oameni cu 4 clase care sunt soferi profesionisti la modul cel mai adevarat. Chiar sa nu simti deloc masina...?
Chiar asa sa te doara in bastarca?
Sau poate chiar cred ca fac vreun lucru bun, desi cred ca e vorba mai degraba de nepasare si batjocura.
Comment
-
Tavi, e vorba de ignoranta si de "stiu eu mai bine, ca-s sofer; se invarte mai incet, normal sa consuma mai putin". Pe carburator, da, pe injectie, nu! Dar n-ai cui sa-i explici ce inseamna injectie electronica, pt ca 90% sunt veniti de pe dacia cu carburator si platini. Astia-s in stare sa sufle-n jigloarele si la subaruDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu scot un consum decent in perioada asta mai friguroasa, undeva la 9-9.5 cu farele aprinse tot timpul si aeroterma pornita pe treapta 1. Schimb undeva la 3k-3.5 cand nu am blackouturi. Vara undeva la 8-8.5, rar mai putin. Chestia nasola e ca circul destul de des pe distante scurte, in we ce fac distante mai mari si atunci o mai "desfund"No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
Cred ca la motorul de 1,4, avand un raport de compresie 9,5:1(deci<10) ca si cel de 1,6 dealtfel, merg benzinele de la 90 in sus(cifra octanica reala), cum cea de 95 toti se indoiesc ca ar fi intr-adevar de 95 iar motorul merge foarte bine(cel putin la mine), faptul ca li se pare la unii ca ar merge nu stiu cum cu o benzina de 98+ e doar placebo.Parerea mea este ca la o benzina >90 conteaza mai mult ceilalti compusi decat cifra octanica in sine.
Iarasi, din ce-am observat daca se schimba viteza in jurul valorii de 3000 de ture pentru a cadea in cuplu maxim totul e ok si motorul nu se considera ca merge subturat, bineinteles coreland si viteza functie de turatie.Last edited by Cromatic; 8 December 2008, 19:11.
Comment
Comment