Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da,a trecut de la 2200 maxim(imi era mila de ea),cam la 3000 aprox,si a vazut si 4000 si 5000 de ture.Consum cam de 10 la suta zic eu.Daca mergi calm cu ea scoti consum mai mic,asta e clar.

    Comment


    • Originally posted by raduprov View Post
      ... parca se aude altfel , mai frumos mai sanatos , de zici ca as avea subaru sau evo )
      radule, radule... am vrea noi sa se auda macar ca un boxer turbo de 2 litrii juma'te...nu mai zic ca vrem sa si traga asa cum trage ala
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Atunci un motor de Oltcit..ca e mai pe aproape ca arhitectura
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • offtopic:e placut mai baieti sa visezi cu ochii deschisi la volan , si sa fii intr`un logan dar asta nu te costa nimic :x
          Its just a car ...

          Comment


          • Ok... am inteles ca motorul de pe logan functioneaza mai bine la turatii ceva mai marisoare; intrebarea mea e urmatoarea: cand cobor o panta in frana de motor , si nu accelerez deloc, o las la relati , iar motorul sta undeva intre 1500 si 2000 rpm , tot subturare se numeste si asta?

            Comment


            • Nu, pt ca motorul nu este in sarcina.

              Comment


              • spre exemplu, eu schimb intre 2000 si 2300 ture la o pornire "calma"; daca e mai "grabita" situatia, maxim 2500 ture.
                ideea e ca daca o subturezi, sa zicem undeva sub 1800-1900 ture, si nu apesi acceleratia, ar fi aproape ok; daca vrei s'o calci, masina neavand "avant" prea mare la viteza mica, tu fortezi injectoarele sa bage multa benzina cilindri si uite'asa il chinui pe samanul motor.
                noroc!
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • Daca schimbi la 2000 rpm, treapta superioara cand o schimbi, pe ce interval de rpm ajunge? Sub 1800....Motorul va fi in sarcina ( asta daca nu mergi la vale), oare nu subturezi? ( la 1800 rpm, ai putere de melc, si cuplu de masinuta teleghidata).
                  Eu spre exemplu, la " o pornire calma" schimb la 2800 rpm, astfel toate treptele superioare, ajung pe la minim 2000 rpm. Motorul nu sughita, si se simte bine.
                  Daca "e grabita situatia". schimb in jur de 3500, maxim 4000.

                  Comment


                  • De acord cu tine, Cezar: la 1800 ture se cam chinuie, dar atunci nu apas tare pe acceleratie si, luand'o agale, se simte ok motorul; de asta am si zis ca e potrivit pt o pornire "calma". In general, in capitala, ii cam greu de facut asta. Daca schimb aproape de 2500, are din plin cuplu. Pentru situatii exceptionale, gen depasiri, schimb de la 3000 in sus...pana la 4000-4500.
                    Noroc!
                    I don't ride low, I fly high...

                    Comment


                    • La depasiri iti recomand sa turezi chiar si pana la 5500 rpm, in functie de situatie altfel nu beneficiezi de toata puterea motorului si o sa te plangi ca e masina puturoasa...a trecut vremea cand daca turai la 3500, segmentai motorul...suntem in anul 2010 aproape...foloseste-ti masina corect
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • suntem aproape in 2010 dar totusi motoarele folosite pe logan is din 90 ...
                        daca e facut in 2009 are acelasi motor cu cele din 2004 ? motoarele pe benzina 1.4 ma refer
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • Aha...dar daca iti iei un SH de la inceputul anilor '90 cu ala merge sa-i dai 5000RPM, nu?

                          @raduprov: '98-'99 ca si conceptie dar motoarele nu apar cu ultimele tehnologii la fiecare 4 ani...de regula exista un delay de 4 ani in care poti spune "Ultima generatie"....stai linistit ca in afara de supercar-uri, peste tot exista regula asta
                          Last edited by darksid3; 25 April 2009, 18:47. Reason: Automerged Doublepost
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Originally posted by raduprov View Post
                            eu schimb .. depinde .. cand cum .. am permis de 2 zile .. schimb la 2000 de ture .. 2500 asta in oras .. depasiri si alea .. cam la 4000 cateodata chiar la 5000 .. plecari cu cartz si alea alea .. in astea 3 zile defapt .. am obs ca daca le faci cu scartz ai consumul din start ceva mai ridicat dar daca schimbi pana in 2500 ai un consum foarte mic ..cel putin asa mi se pare
                            cu toate ca postul asta este vechi de un an nu am putut sa ma abtin de la comentarii. Nu am inteles niciodata rostul plecarilor cu scart. Daca e la o liniuta mai inteles, locuri izolate, etc. Omul are permis de 2 zile si schimba la 5000. Sincer nu as vrea sa gandesca prea multi asa... si mie imi place sa conduc sportiv si o fac de cate ori am ocazia si mai ales de cate ori imi permite locul respectic. De 4 ani de cand am masina cred ca i-am dat plecare cu scart de maxim 20 ori si astea cand am facut cate o intrecere... altfel mi se rupe sufletul de buzunarul meu cand ma duc sa iau cauciucuri...
                            sigpic

                            Comment


                            • are 1 an si 4 luni postul meu , de atunci am permis .
                              am gume montana , mi cumva sa le arunc de noi , multumit ? si cu scartz nici eu nu am plecat de multe ori , cam de 20x cum zici si tu , clar ca nu is au rostul
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Cauciucurile sunt ultima grija la scartzuri repetate,se duc in primul rand planetarele(asta la sigur),ambreiajul care patineaza scurt timp pana prinde,motorul clar,si cutia.Deci scarturile cred ca uzeaza cel mai mult la o masina in timp scurt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google