Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CostyLogan View Post
    ............... e normal sa huruie motoru la 3 mi de ture in teapta a 5 a cam la 100-120km/h ? serios se aude un zgomot de parca moare )
    E normal, adica toate intra in rezonanta pe portiunea aia de viteza/turatie ~3000+ rpm, cel mai bine se simte pr tr V.

    Comment


    • oky ms raman dator cu o bere cand treci prin murfatlar :P
      Last edited by 77sky; 6 May 2011, 21:59. Reason: NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!
      http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ay-t36356.html

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        ..........., pt ca puterea e cea care te misa din loc si te ajuta sa-ti mentii viteza, nu cuplul. la 3000rpm, unde e cuplul maxim, puterea e cam jumatate sau mai putin din cat e la 5500rpm. nu vi se pare ca msina s emisca bine pe la 4000-4500rpm, exact intre turatiile de cuplu maxim si putere maxima? acolo trage cel mai bine. deci e de asteptat ca atunci cand la 3000rpm nu accelereaza, sa dai inferioara si "pica" exact in 4000-4500rpm si ciudat, incepe sa accelereze usor pana spre 5000-5500,.................
        Chiar cuplul te misca din loc, ca altfel ai putea lejer sa pleci cu tr V din loc la 5000 rpm ca doar ai putere....dar nu pleci pt ca n-ai cuplu.
        Chiar cuplul iti da acceleratia si te ajuta sa ajungi la x km/h, viteza e mentinuta de putere/rpm.

        Eu am aratat foarte clar (filmat) ca pe intervalul 2500-4000 rpm accelereaza in timp mai scurt decat pe 4000-5500 rpm, si asta pe tr II ca sa eliminam frecarea cu aerul pe cat posibil.
        Adica accelereaza mai bine acolo unde valoarea cuplului e mai mare, rahat daca pe 4000-5500 am putere mai mare, nu accelereaza mai tare, pt ca n-ai cuplu ca la 2500-4000 rpm (vorbim pe aceeasi tr de viteza)

        Daca nu trage la 3000 rpm, ii dam inferioara si e normal sa traga mai bine la 3700-4000 rpm, asta nu din cauza puterii, ci din cauza demultiplicarii, nicidecum ca ai putere mai mare, ci doar pt ca ai cuplu mai bun la roata.

        PS: si apropo, dupa nici ~4300-4400 rpm la mpi cuplul se duce dracu.
        Last edited by Octavian; 6 May 2011, 21:57.

        Comment


        • cel mai economic mergi cand schimbi vitezele pana in 2000 ture si in treapta v sa nu sari de 80 la mine cel putin asa da randament

          Comment


          • Daca schimbi la 1000 RPM, consumul tinde spre ZERO, mai ales la un benzinar.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Pai eu zic sa schimbam la ~750 rpm fara acceleratie, daca la 1000 rpm tinde spre ZERO, la 750 rpm e ZERO absolut, inghetam de tot consumul ))

              Comment


              • Nu e recomandat...consumul va fi SUB ZERO si da benzina afara pe la buson.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by Octavian___32 View Post
                  .................................................

                  PS: si apropo, dupa nici ~4300-4400 rpm la mpi cuplul se duce dracu.
                  nu e chiar asa uite aici de la 3000RPM pana la ~5000(adica destul de aproape de puterea maxima) cuplu e aproape constant, abia dupa 5000 scade puternic.
                  Attached Files
                  DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
                  sigpic

                  Comment


                  • Ar fi minunat sa ai un cuplu aproape constant pe intervalul ~2700-5000+ rpm.
                    Cum spuneam si in alt post, asta e grafic de desene animate. N-am vazut pana acum la nici un alt benzinar o curba de cuplu asa de constanta )
                    Ceva mai realist vezi in atasament, dupa ~4300 rpm incepe sa pice.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by goguspan View Post
                      BAROSANU_MOL , da mi voie sa te contrazic, in treapta 3 a la 6000 logan 1.4 e drept nu MCV are aproape 130 si....

                      eu te contrazic aici si pot demonstra cu filmare ca nu trece de 125kmh. Poate al tau kilometraj are o abatere mult mai mare, al meu are o abatere in pus de 5kmh.

                      Comment


                      • Ai 5 km in plus poate la 70-75km/h pe ceas, in cazul in care nu ai umblat la ceasuri.
                        La 125/h ai real ~116/h. Cam 7% e abaterea, cel putin la 1.4.

                        Intr-adevar la ~6000 rpm ai ~125 pe ceas, deci sub 120 real ))

                        Comment


                        • tavi, "caderea" aia e de cam 10% din valoarea maxima. enorm,as zice, comparativ cu un dizal, care pierde 60%. a, inca ceva: cuplu fara putere nu se poate, indiferent ce-ar povesti unii pe iutub sau pe alte forumuri. iar exemplul dat de tine e bun de numa', in sensul ca ai comparat o repriza cu crestere de cuplu versus o repriza pe cadere de cuplu, asta inseamna crestere de cai de 15 versus crestere de cai de 10. ce te asteptai? sa mergi mai tare unde puterea creste cu 10 cai decat acolo unde creste cu 15?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • As fi si curios cu ce program obtineti graficul ala de turatii

                            Comment


                            • graficele alea se obtin pe stand dyno(in urma unor teste). nu e un program pe calculator.
                              DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
                              sigpic

                              Comment


                              • multumesc pt precizari colegu`

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google