Originally posted by CostyLogan
View Post
Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Post..........., pt ca puterea e cea care te misa din loc si te ajuta sa-ti mentii viteza, nu cuplul. la 3000rpm, unde e cuplul maxim, puterea e cam jumatate sau mai putin din cat e la 5500rpm. nu vi se pare ca msina s emisca bine pe la 4000-4500rpm, exact intre turatiile de cuplu maxim si putere maxima? acolo trage cel mai bine. deci e de asteptat ca atunci cand la 3000rpm nu accelereaza, sa dai inferioara si "pica" exact in 4000-4500rpm si ciudat, incepe sa accelereze usor pana spre 5000-5500,.................
Chiar cuplul iti da acceleratia si te ajuta sa ajungi la x km/h, viteza e mentinuta de putere/rpm.
Eu am aratat foarte clar (filmat) ca pe intervalul 2500-4000 rpm accelereaza in timp mai scurt decat pe 4000-5500 rpm, si asta pe tr II ca sa eliminam frecarea cu aerul pe cat posibil.
Adica accelereaza mai bine acolo unde valoarea cuplului e mai mare, rahat daca pe 4000-5500 am putere mai mare, nu accelereaza mai tare, pt ca n-ai cuplu ca la 2500-4000 rpm (vorbim pe aceeasi tr de viteza)
Daca nu trage la 3000 rpm, ii dam inferioara si e normal sa traga mai bine la 3700-4000 rpm, asta nu din cauza puterii, ci din cauza demultiplicarii, nicidecum ca ai putere mai mare, ci doar pt ca ai cuplu mai bun la roata.
PS: si apropo, dupa nici ~4300-4400 rpm la mpi cuplul se duce dracu.Last edited by Octavian; 6 May 2011, 21:57.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View Post.................................................
PS: si apropo, dupa nici ~4300-4400 rpm la mpi cuplul se duce dracu.Attached FilesDACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
sigpic
Comment
-
Ar fi minunat sa ai un cuplu aproape constant pe intervalul ~2700-5000+ rpm.
Cum spuneam si in alt post, asta e grafic de desene animate. N-am vazut pana acum la nici un alt benzinar o curba de cuplu asa de constanta )
Ceva mai realist vezi in atasament, dupa ~4300 rpm incepe sa pice.Attached Files
Comment
-
Originally posted by goguspan View PostBAROSANU_MOL , da mi voie sa te contrazic, in treapta 3 a la 6000 logan 1.4 e drept nu MCV are aproape 130 si....
eu te contrazic aici si pot demonstra cu filmare ca nu trece de 125kmh. Poate al tau kilometraj are o abatere mult mai mare, al meu are o abatere in pus de 5kmh.
Comment
-
tavi, "caderea" aia e de cam 10% din valoarea maxima. enorm,as zice, comparativ cu un dizal, care pierde 60%. a, inca ceva: cuplu fara putere nu se poate, indiferent ce-ar povesti unii pe iutub sau pe alte forumuri. iar exemplul dat de tine e bun de numa', in sensul ca ai comparat o repriza cu crestere de cuplu versus o repriza pe cadere de cuplu, asta inseamna crestere de cai de 15 versus crestere de cai de 10. ce te asteptai? sa mergi mai tare unde puterea creste cu 10 cai decat acolo unde creste cu 15?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment