La ce turatii e cel mai bine sa schimbi treapta la 1.4 ??? De exemplu la o liniuta
Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?
Collapse
X
-
din graficele de cuplu/putere si rapoartele cutiei de viteze reiese ca cel mai bun timp il scoti la schimbare la capatul de scala al puterii (5500-6000). asta nu garanteaza ca esti "fulger" pe langa unul care schimba la 4500-5000, dar accelerezi o idee mai bine.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut
Debutez si eu in acest club cu o mica problema care ma nelinisteste. Am un Logan 1.4 ABS+, cumparat acum 5 luni. Cam la 2 saptamani de la achizitionare a inceput sa scoata un fluierat cand sta la relanti. Nu ma pricep absolut deloc la mecanica, dar cred ca este posibil sa fie de la cureaua de transmisie. Acum am doar 6000 km, deci inca nu am fost la prima revizie. Intrebarea mea este...ESTE CEVA GRAV, TREBUIE SA MERG CU EA LA SERVICE, SAU POT ASTEPTA PRIMA REVIZIE?
Comment
-
Originally posted by csebalyndin graficele de cuplu/putere si rapoartele cutiei de viteze reiese ca cel mai bun timp il scoti la schimbare la capatul de scala al puterii (5500-6000). asta nu garanteaza ca esti "fulger" pe langa unul care schimba la 4500-5000, dar accelerezi o idee mai bine.
Comment
-
@push2: Sigur e fluierat si nu un zgomot "de diesel"?
Comment
-
Sunt 2 posibil surse de zgomot: ori cureaua de accesorii ori ambreiajul. De aia te-am intrebat daca nu e un fel de "zgomot de diesel", adica un tacanit asa usor dar vad ca tu imi raspunzi altceva.
Comment
-
eu zic ca daca ai motor de 1,4 nu trebuie sa astepti reviszia si pe la 7000 sa mergi sa schimbi filtru de ulei si uleiul si sa trefci pe sintetic. asta e parerea mea de taximetrist bucurestean cu logan 1,4 plus(abs).Cu ocazia asat aflii si la service ce poate sa aiba acolo.poate s-a slabit si patineaza. Bafta si sa-ti traiasca loganu', sa te bucuri de el, fara accidente si la mai mare. BINE AI VENIT PRINTRE LOGANISTI.
Cureaua Patineaza, Nu Altceva)Last edited by andrei; 30 November 2007, 13:13.
Comment
-
Asta ma gandeam si eu, poate au fost ceva scapari de ulei si a ajuns la curea si acum patineaza, de aia scoate fluieratul ala. Poate o sa ne spunsa totusi care a fost problema.
Comment
-
@Andrei, nu pot face o comparatie intre ele 2 zgomote Oricum sper ca nu e prea grav indiferent care varianta este din cele doua. Multumesc Andrei pt sfat, si tie dsorinmihail pentru urare. Imi pare rau ca nu m-am inscris mai devreme in acest club. Bafta in trafic Sorin
Comment
-
Originally posted by constantin_stan78salutare mai baieti!
iata ca am testat cele spuse de voi mai sus:
- cu motorul la cald (4 linii la apa) pe o distanta de 3,6km (acasa-servici in BT)
cu schinbare la 2000ture - consum de 8,5l/100km
cu schimbare la 2500ture - consum de 8,7l/100km
cu schimbare la 3000-3200ture - consum de 9,0-9,1l/100km
testul l-am facut timp de o saptamana (consumul este cel dat de CB)
CONCLUZIE: daca vrei sa economisesti benzina schimbi la 2000ture dar in acest caz adio putere si demaraje rapide (necesare vietii la oras), dar daca esti un tip care are un stil de condus de "pensionar" e chiar ok.
masina nu se va uza (prea tare) dar pe timp indelungat acest lucru isi va spune cuvantul.
Parerea mea este ca trebuie sa schimbi intre 2500-3000ture (iar la 3000ture ai si cuplu max - cel dat de constructor).
si eu procedez la fel...
stau in bucuresti si mai am nevoie de demaraj ca de...asa e "in the jungle"
intotdeauna schimb vitezele intre 2300 si 2700, mai putin treapta 1, pe care o schimb destul de repede...
consumul in bucuresti nu e decat noaptea sub 10%
PS: eu merg cu GPL si benzina cand am chef...sa fiu sincer bani
)
Comment
Comment