2.5 V6 diesel, cuplu cat cuprinde disponibil de jos in ture, cai multi nici nu ma mira ca schimba cutia automata la asa turatii. 1.2 tsi tot la fel, cuplu maricel jos in ture pt. ca e turbo, putere buna n-avea probleme. Masinile cu care ai mers tu au cuplu maxim disponibil de la 1500 rpm... din cauza asta isi "permitea" automata sa schimbe asa. Ce rost are sa combari cu 112 nm la 3000 rpm si 75 cp aspirati la 5500 sau la cat ii obtine.
Cat despre plecatul de la semafor... treapta 1 nu se pune aia poti s-o schimbi si la 1800-2000 rpm dar sa schimbi 2-3 3-4 la turele astea mi se pare aiurea chiar daca ai "melci" in fata ta. 2.500-600 rpm mi se pare insa ok sa schimbi daca nu poti sau nu vrei sa te misti repede.
Cat despre plecatul de la semafor... treapta 1 nu se pune aia poti s-o schimbi si la 1800-2000 rpm dar sa schimbi 2-3 3-4 la turele astea mi se pare aiurea chiar daca ai "melci" in fata ta. 2.500-600 rpm mi se pare insa ok sa schimbi daca nu poti sau nu vrei sa te misti repede.
Comment