Nu merg cu masina deloc subturata, DAR am observat de foarte multe ori la rand ca atunci cand o folosesc in regim normal(ii mai dau un 4000 de ture ff rar pe parcurs decat in depasiri cateodata si in rest o tin in 2500-2700 ture) parca"oboseste" motorul pe la sf drumului...adica urca mai greu in ture fata de cum urca cand motorul este rece si are 2 liniute la temperatura.Am citit undeva ca asta se intampla deobicei la motoarele aspirate...ma gandeam si la faptu ca abia are vreo 2800 si poate e normal sa faca asa pana pe la 5000-6000 km...Voi ce spuneti?
Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?
Collapse
X
-
Eu consider ca 4000 de ture la un motor pe benzina nu e "forja" ...si subscriu ce a zis Octav!Chiar e recomandat sa-i mai dai cateodata "forja"....sa-i mai arzi bujiile cum se zice pe romaneste!Stai linistit ca nu se strica nimic...altfel avea limitarea pe la 5000 de ture!Vezi detaliile producatorului...pe la 5000 si ceva de ture este motorul la putere maxima...abia dupa acel prag turezi degeaba pt. ca se va plafona!Deci orice accelerare peste indicele asta este inutila!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Omu' mai mult ca sigur ca a exagerat (eventual sa puna o poza!). Tot timpul se face o pelicula f subtire(+praf), ce e clar ca e tot timpul un pic unsuros capacul pt ca uleiu ala nu are un nivel constant in borcan, cum mergi cu masina si virezi (nu neaparat clar vizual) el oscileaza, vaporii de la ulei se depun pe ext. capacului.
Nu a pomenit ca are nivelu scazut de ulei hidr. sau alte cele.
Ce poate avea la un capac ???
La tine e curat probabil daca il stergi tot la 4-5 zile, normal ca e curat, lasa-l vreo 3 luni sa vezi cum o sa arate.
Comment
-
Originally posted by Xsander View PostDa chiar asa, am mers sambata seara rapid cu un taxi si chiar am vaz ca schimba in a 5-a p la 60 si am ramas uimit....totusi avea 1.4 mpi si cand accelera ma baga in scaun si l-am intrebat ce are domne de trage asa de bine masinuta la turatii asa de joase . Raspuns primit : REMAPAT.In concluzie am ramas placut impresionat cred ca si a mea o sa beneficieze in curand de asa ceva.Dar nu am prea stat sa-l intreb ce consum are in ritmu asta.Din cate am vaz la stilul sau de condus nu stiu ce sa zic....sry dc sunt offtopic in leg cu consumul :P
si cu asta, gat cu off-topicul, dar chiar nu m-am putut abtine sa nu comentez acceleratia devastatoare a unui logan 1.4 remapat
Originally posted by Octavian___28 View PostBun, o ultima chestie si terminam cu offtopicu (poate deschidem unul pe tema asta): La Fabia 160 km pe ceas - gps-ul arata 143-144km/h. Loganu e ''parfum''
Deci sa nu va ingrijorati ca la Logan arata prea mult in plus. Mai ales sa nu puneti la suflet rautatile altora, care zic ca Loganu fura rau la viteza, total FALS, e ca si la oricare alta masina! O sa pun si poze daca sunt pers. care nu cred ce spun.
Originally posted by cristivsb View PostVitezometru nu calculeaza si fortele exterioare( vant, gravitatie etc.) deaia apare pe gps o viteza mai micaLast edited by Seba; 16 March 2008, 03:48.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu la 100 pe ceas am pe gps 93...
La 110 sa fie aceeasi diferenta?
Ai dreptate, e cam 8% 160-8%= 147/h (atata era si la o emisiune pr Nat. TV unde cu 9 gpsuri parca au testat viteza la Logan, si la 160 era real 147. La Skoda e mai mare dif. dar se inscrie in NORME.
Asta doar pt. cine are chef de lecturat.Attached FilesLast edited by Octavian; 16 March 2008, 13:46.
Comment
-
da-i cat poate.........
La inceput doamne fereste sa depasesc 2500 de RPM,ziceam ca vezi doamne sare motoru pe capota(asta din cauza instructorului ala tampit care m-a invatat sa nu turezi prea rau..........in fine) pana cand m-am trezit ca nu mai tragea masina mea deloc.m-am dus la dacia la reprezentanta si imi zice ala din prima:ai catalizatoru infundat!Se urca in masina si il vazui cum o tureaza pan' la vreo 6000 de imi venea sa plang!!!!!!!!!!!!!Mi-a zis sa bag o vreme numai benzina de 98 de la lukoil si sa nu imi frica sa-i dau in gura.de atunci nu ma mai feresc sa o turez cat poate,in general schimb pe la 3000.
Comment
-
Salut tuturor .
Detin un logan Kissfm cu motor de 1.4 mpi fara remapare si cu 3500 km. la bord.
Pe autostrada spre Budapesta si Wiena l-am turat pina la podea.
N-am reusit sa-l duc mai sus de 4500 rot/ min la turometru si la o viteza mai mare de 170 km pe ora, pe GPS aproximativ 161 km pe ora.
Trag conculzia ca aceste motoare nu se pot strica deoarece sunt limitate la turatie.
Nu recomand astfel de teste decit pe autostrada si in conditii climatice normale(fara ploaie sau vint).
Mentionez ca am folosit benzina buna 99+ sau asa ceva.sigpic
VIATA ARE PRIORITATE
Comment
-
Spunea cineva de aici de pe forum ca schimbatul vitezelor la 2200 RPM nu inseamna mers subturat!Il intreb pe respectivul sa ne spuna si noua, la cate ture "pica" acul dupa ce schimba el treapta la 2200 RPM si daca intradevar are habar ce inseamna un motor pe benzina...cu tot respectul...si mai ales de ce e puturoasa masina in timp ce un bemveu e masina supermarfadecashto!Trageti si voi concluziile!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment