If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am auzit o vorba care suna cam asa: ,,cum iti formezi motorul, asa il ai" si asta de la cei care se ocupa de revizie la Centrul Zonal Dacia.
In rodaj, nu tb. depasit 3000 ture, dupa care cica viteza ar tb. schimbata pe la 3500.
Fiecare are stilul lui de condus.
Ar trebui facut rodajul ...3000 de km sa nu treci de 3000 de ture ...dar dupa aceea fiecare merge cum vrea ...nu e cine stie ce...setul oricum nu tine o vesnicie
Eu am mers cam subturat vreo 50.000 de km dar am avut consumuri bunicele mai ales afara...Insa intr-adevar cand am avut nevoie de rautate, la depasiri, am stat in spatele camionului...Mergeam in viteza a 5-a la 55-60 la ora la 1600 de ture si credeam ca o sa consum ff putin... Per total asa s-a intamplat dar nu cred ca din motivul asta.
Azi am mers si eu cu ea putin turata dar nu i-am facut consumul... Revin cu noutati
Totdeauna turometrul sa fie peste 2000 de turatii la orice viteza as fi golanul.Nu ma refer acuma la treapta I-ia dar la rest ar fi Ok sa fie totdeauna cel putin 2000 de ture.
Sa va zic eu ceva: Am facut un experiment, si anume :
Am mers o saptamana cu masina in regim sa zic eu normal (2000-max 3000 ture skimbam viteza) si am observat ca daca vroiem ceva sprint sau depasire mai nervoasa , masina nu tragea asa de bine; apoi am umblat cu ea in regim sportiv (sub 3500 de ture nu skimbam niciodata) si am observat, spre uimirea mea ca respundea mai bine la accelerari, deci tragea de numa masina cand o calcam, nu mai era lenesa ca inainte cand umblam cu ea "batraneste".Asa cxa parerea mea e sa se skimbe, daca se poate, vitezele undeva pe la 3000-3500 de ture.
Eu nu cred sa fie vreo problema cu masina daca conduc mai sportiv si skimb pe la 3500-4000 de ture cam tot timpul, problema fiind doar consumul ridicat de carburant.,Sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate
Pai nu te contarzice nima'.
E si normal, ECU ''citeste'' regimul de mers. Daca mergi ca ''pensionaru''' asa iti si trage motorul, daca ii dai ceva forja, parametrii se schimba (in cativa zeci de km) si e mai fasneata masina.
Salut baieti!!!! Aveti dreptate cu turatul chiar daca ai creste putin consumul masina se comporta mult mai bine in trafic!!! Si eu am experimentat asta dupa ce mia deschis capul EDI!!!
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Cand traversati liniile de tren in ce treapta sunteti si la cate ture??
Linii dinalea cu gropi ma refer la care eu franez,o bag in a1a si la 1000 cred ca e numa turatia ca nu ai cum sa mergi mai tare!!!
Nu inteleg faza cu gropile..
atunci nu se subtureaza important e sa nu mergi constant subturat ca nu e bine(zici ca faci economie ,dar mai mult o strici )
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment