mai SEBA, era vorba ca daca merge subturat motorul i se poate intampla ceva...eu am vrut sa ii zic ca nu are nimic,daca avea imi pica si mie ceva la el la cat omor a mancat de la mine;si cu consumu vroiam sa zic ca la cat l-am rupt eu loganul meu sa lasat chiar beton motorul,,,si inca ceva eu nu am CONSUM INSTANT PE CALCULATOR,AM NUMAI MEDIU, si daca resetez calculatorul si merg 100 de km cu 60 la ora nu imi sare de 3,8 consumul. SI AM LOGAN DE 1.4 MPI nu DIESEL,,,, deci domnule SEBA daca merg la 60 km\h in treapta a 5-a ce turatie am? asta nu inseamna ca merge motorul subturat?
Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?
Collapse
X
-
Mie mi-a consumat asa putin cand coboram de la Sinaia spre Comarnic...Am luat benzina de la Un Lukoil de la iesire din Sinaia...Si coborand asa vreo 15-20 km...mergand constant si doar piscand acceleratia am avut consum de 3,5.
Acuma, tu zici ca ai consum de 3,8 mergand cu 60 la ora 100 de km? Pai spune-ne si noua conditiile: drum drept sau coborare, cu sau fara trafic, cu sau fara curbe, singur in masina sau cu masina full. Si cum ai reusit sa mentii 60 constant, au pus tempomat pe logan? Toata stima pentru rabdarea de care ai dat dovada...dar pentru 3,8 era mai simplu sa iti iei diesel si sa conduci cu 90 km/h...
Comment
-
Originally posted by cozman View Postmai SEBA, era vorba ca daca merge subturat motorul i se poate intampla ceva...eu am vrut sa ii zic ca nu are nimic,daca avea imi pica si mie ceva la el la cat omor a mancat de la mine;si cu consumu vroiam sa zic ca la cat l-am rupt eu loganul meu sa lasat chiar beton motorul,,,si inca ceva eu nu am CONSUM INSTANT PE CALCULATOR,AM NUMAI MEDIU, si daca resetez calculatorul si merg 100 de km cu 60 la ora nu imi sare de 3,8 consumul. SI AM LOGAN DE 1.4 MPI nu DIESEL,,,, deci domnule SEBA daca merg la 60 km\h in treapta a 5-a ce turatie am? asta nu inseamna ca merge motorul subturat?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am gasit pe un site la Mahindra recomandarile la turatii pentru motor de 1.4, sper sa fie utile si sa se poata aplica in practica...
• 1st Gear - 1500 RPM - Speed 15 kmph
• 2nd Gear - 2000 RPM - Speed 30 kmph
• 3rd Gear - 2000 RPM - Speed 45 kmph
• 4rth Gear - 2200 RPM - Speed 65 kmph
• 5th Gear - 2200 RPM - Speed 80 kmphDaca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
Sunt recomandari pentru benzinare de 1.4 ale producatorului Renault pentru loganele care le vand in alte tari, eu doar v-am prezentat si voua ceea ce recomanda producatorii...in ce priveste faptu k se subtureaza si se obtin consumuri de Guiness Book va las pe voi sa testati si sa apreciatiDaca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
A, pai daca e vorba de turatia UNDE PICA acul turometrului DUPA schimbarea treptei de viteza, e ok...d-aia am si intrebat pe cel care a postat. Nu stiu pe din-afara viteza/turatia/treapta de viteza...chiar nu m-a interesat aspectul astaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View Posthttp://www.daciagroup.com/sfatul-spe...-ecologic.html
Astia recomanda schimbare la 2400 rpm, sa ajungi repede in tr V la 50 km/h...Cel mai lent 1,6 8v
Comment
Comment