If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la ce-i mai dai cand depasesti a 3-a 5000 ture a 4.. si tot asa , daca e drum drept si nu vine nici o masina ?!? Inseamna ca il injuri in gand
deloc, doresc sa fac depasirea cat mai repede posibil, n-am de unde sa stiu ce drum perpendicular exista sau de unde iasa vreunu in fata mea, asa ca ii dau talpa sa trec mai repede de el.
si intr-adevar, uneori mai scap si cate o injuratura, dar de obicei zic eu ca-s calm
Eu, mai nou - de vreo suta de km asa, am observat ca daca merg subturat imi vibreaza bordul si stalpul ala din fata stanga.Deci, cand imi canta greierasii, bag o treapta inapoi si gata !
Si ma mai gandeam ce buna e o hidramata sa nu mai ai stres prin oras....
Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...
...si eu mai mestec in cutie cateodata prin oras 1,2,3,4,5 pana la 55 la ora de parca sunt pe autostrada,insa trepidatiile masinii ma trezesc la realitate si imi aduc aminte ca e bine sa mergi cu masina putin mai turat(zicea cineva mai demult).
@Diabolique tu esti exact genul de sofer pe care eu nu il suport in trafic. Si daca pana azi nu ti-ai lut nici o frana in nas sigur o vei primi cat de curand daca gasesti un tampit ca mine.
off-topic: Faci asta pentru ca saracul Diabolique are Logan si tine la masina lui, si nu vre-un Hummer cu bull bar de 80mm....tocmai pentru ca exista pe drumurile noastre de-astia ca tine (piloti de vanatoare cu zbor la joasa altitudine) eu cand sunt depasit de flasho-maniaci ridic piciorul de pe acceleratie si sunt pregatit sa franez (din acelasi motiv pentru ca nu am Hummer)...btw am fost flashuit de astfel de specimene si la 150-160 kmh...
In rest cred ca au explicat altii inaintea mea ce si cum cu turatiile...personal si eu schimb 2-sub 2500, 3,4 - 2500-3500, 5 -3500 si peste si mentionez ca asta e condus normal la Logan 1.4 si nu sportiv, pentru ca masina e mare pentru un astfel de motor. Ma rog eu vin de pe Olcit (alt motor de turatie) si sunt obisnuit cu astfel de regimuri (nu am sechele de 1300). Imi vine sa rad si acuma cand ziceam domnule ce masina buna Dacia asta de mere cu 110-120 la 2500 de ture, cand la mine la Olcit daca schimbam sub 2500 murea motoru in mers.
am alimentat aseara de la lukoil cu benzina dinaia de 98 ecto nu stiu cum cu proprietati de curatare , am rulat cativa kilometrii cu benzina respectiva si schimbam intre 4000 si 5500 rpm , dupa vreo 30 km am alimentat de la petrom cu benzina de 99+ si iar forje pe treapta a 3-a pana in 5800rpm , masina mi se parea ca merge bine ,trage bine(pt 1.4) ..
am gresit cu ceva?
L.E am fost acum cateva sapt la distanta mai lunga si nu mi se parea sa traga bine masina ,dupa cateva minute in regim sport mi s-a parut ca a revenit la normal .. cred ca era obisnuita puturoasa prin oras
in oras nu trag tot timpul de ea doar noaptea unde se poate , nu`mi place sa o forjez pe treapta 1-2
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment