Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut.
    Revin cu un update.
    Dupa cum am zis in postul dinainte am turat motorul in ultima perioada.
    Mai bine zis schimbam treptele de viteza la peste 3000 de ture.
    Ghiciti ce? In prima faza am plecat din bucuresti vineri spre ploiesti. alimentat cu benzina petrom 95 ,vreo 12 litrii. am mers pana in ploiesti fara sa apara nici o balbaiala de motor. torcea ca un pisoiasi.
    Azi am venit in bucuresti pe la 11, acelasi drum din ploiesti pana in buc prin baneasa si mers pana la cora lujerului ,bara la bara pe podul grand si mers ca in bucuresti. iarasi motorul a mers perfect.
    Pe la 5 am plecat spre pantelimon iarasi trafic nebun. cand mai aveam cativa km sa ajung a inceput motorul sa se balbaie iara. scadea turatia pana aproape de zero dupa care incet si greu revenea la normal. Plus o oprire a motorului , din cauza scaderi turatiei.
    Am mers la mecanic si am pus-o pe tester si imi venea sa ma dau cu capul de capota ca totul era ok. nici o problema.
    Acu verificat si luat prin eliminare ,nu se stie din ce cauza face asa... doar presupuneri. dupa ce mai fac niste investigatii mai revin cu detalii.
    Daca descoperiti si voi ceva anuntati-ma... va rog....
    zambeste ...

    Comment


    • #32
      Turat motorul in ceva peste 3000 rpm nu este turat, este un regim norml/decent de functionare.

      Da-i tata neste forje, tureaz-o in 5000-5500 rpm , fii nemilos si vezi daca se mai balbaie.

      Eu am 115000 km si o sg data m-a mancat sa curat si eu motorasu pas cu pas si senzorul de turatie de pe volanta (nu era cazul, dar asa am vazut p-aci pe forum ca ie bine), nu se balbaie ca ia forja toata ziua.
      La mers normal/agale/puturos/plictisit nu prea schimb sub 3000 rpm (regim de oras), 3500-4500 rpm e normal sa zic asa si culmea, nu am un consum astronomic (cam 8,5-9% in Arad)

      Concluzia, mai da-i bataie ca n-o sa-ti mai sughite/balbaie.

      Comment


      • #33
        Voi incerca sa ii dau si 5000 de ture... Dar totusi nu inteleg de ce face asa.
        Am uitat sa precizez ca numai atunci cand incetinesc si opresc la semafor incepe sa scada turatia.
        In mers cand e calcata acceleratia nu are nimic.

        In aceasta dimineata am turat-o mai tare si am schimbat treptele la 5000 de ture.
        Dar dupa ce am mers ma mult. drumul facut de la republica -piata munci- hala traian -uniri-cheiu dambovitei pana la cotroceni. A fost unul bun. a mers foarte bine motorul si in aglomeratia de bucuresti de la ora 9.
        Insa dupa ce am incetinit la semafor la politehnica au inceput probleme iara. A scazut turatia si pana la cora lujerului a facut la fel la fiecare oprire plus vreo 2 opriri ale motorului.
        Am mai observat ceva dar acu nu stiu daca e doar impresia mea sau asa e. parca si-a mai dat drumu motorul un pic. ma refer ca parca urca mai repede in turatie si e mai nervos
        parca are mai multa vana in el si asta dupa ce am turat-o dupa cum va ziceam.
        Sper sa isi revina mai repede ca ma dispera cand incepe sa se balbaie.
        Last edited by ioneldoru; 30 April 2013, 10:12. Reason: Automerged Doublepost
        zambeste ...

        Comment


        • #34
          Daca ai un regim de mers preponderent linistit, dupa o ''sedinta'' de talpa e normal sa o simti mai fasneata, isi schimba ceva parametri rezultatul fiind un raspuns mai prompt la acceleratie.

          Nu am vazut, ai curatat clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas ? Daca nu, mergi la o intalnire cu loganistii si trebuie sa gasesti pe cineva care a facut treaba asta si e dispus sa te ajute.

          Comment


          • #35
            Nu am curatat nimic. am luat de inceput sfatul de a merge cu ea turata.
            Pe undeva cred ca am facut bine. ca nu am mai avut probleme , deocamdata.
            Si plus ca parca o simt mai altfel acu. mai fasneata cum ai zis si tu.
            acu se infinge mai bine.
            zambeste ...

            Comment


            • #36
              Up date 3 mai.
              Dupa ce am mers prin oras dupa cum am zis mai turat si 2 drumuri bucuresti ploiesti dus intors.
              Azi am plecat de la 8 dimineata prin bucuresti pan.a la 12 30 cu treaba.
              Si spre uimirea si bucuria mea nu a mai facut nici o balbaiala.
              zambeste ...

              Comment


              • #37
                Deci asta sa fie solutia ? Ciudat fiindca tata merge cam agresiv , 3000-4000 mai da si 5000 la cald si cand are el chef . E adevarat ca masina nu e umblata dar si dupa ce ii da 140-160 tot asa face si mai tremura si in sarcina la 1500 si inafara merge destul de des cu 110-130 , iar in oras schimba pe la 2750-3000 .

                Comment


                • #38
                  In cazul asta nu stiu ce sa iti zic. mie unu nu imi mai face.
                  zambeste ...

                  Comment


                  • #39
                    motorasul pas cu pas se imbacseste din cauza filtrului de aer prea mult praf pe sosele eu am schimbat corpul clapeta si nu mai am probleme

                    Comment


                    • #40
                      Pai sa sti ca e statuta si plina de praf , in 5 ani nici 30.000km dar de cand o am are fluctuatii la relanti .

                      Comment


                      • #41
                        iulica097 hai sa stabilim ce inseamna fluctuatii la tine?

                        la mine era vorba ca ,dupa ce mergeam mai mult timp imi scadea turatia pana aproape de 0 si tremura toata.

                        Eu am mai avut o problema si cu o prindere de la motor. tremura toata si acul balanganea ca prostu. Dupa ce mi-a vazut-o un mecanic si a impins un pic de motor si-a dat seama ca era prinderea, Am inlocuit-o si gata. torcea ca un motoras.

                        Sau ar mai fii o cauza... dar cel mai bine ar fii sa dai tu mai multe detalii.
                        zambeste ...

                        Comment


                        • #42
                          Cum a impins de motor ...ca nu inteleg !

                          Comment


                          • #43
                            pai a impins de el... prinderile motorului permit jocuri pentru a se putea misca. Motorul se misca destul de mult, mai ales cand este bruscat.

                            Comment


                            • #44
                              E normal sa stea asa la relantiu ?
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Daca e benzina da.
                                zambeste ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google