Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Benzina e, sta la 800, in loc sa stea la 900...

    Comment


    • #47
      La 800 trebuie sa stea daca motorul e cald si AC oprit.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #48
        Sta perfect acolo
        zambeste ...

        Comment


        • #49
          adica in jurul valorii de 750.

          Comment


          • #50
            Da, motorul era cald si AC-ul pornit. Cu AC-ul pornit ar trebui sa stea mai sus nu ?

            Comment


            • #51
              Din simptomele prezentate pare să fie corpul clapetă de vină.
              Mirosul de benzină ar putea fi de la canistra de carbon.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #52
                Originally posted by yo_cristi View Post
                E normal sa stea asa la relantiu ?
                asa e si la mine! daca dau drumul la AC URCA FIX LA 750!

                daca apesi frana scurt si de vreo 2-3 ori ai sa obs ca o sa creasaca la 750 dupa care revine la 500-550!

                Comment


                • #53
                  Daca pornesc masina dimineata si merg cu ea merge perfect. Daca o repornesc peste 3-4 ore in primele minute nu mai tine relantiul. Scade foarte mult si oscileaza sau uneori se opreste motorul cand schimb vitezele. Relantiul il tine mai jos si parca imi consuma mai mult.

                  Comment


                  • #54
                    pana la urma va trebui sa cureti m.p.p. -ul sau sa-l schimbi

                    Comment


                    • #55
                      @cell1: Curata bine corpul clapeta si subansamblele sale, 90% e de acolo.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Va multumesc.

                        L-am curatat corpul clapeta si mpp-ul si i-am pus vaselina pe axul elicoidal iar acum merge perfect.
                        La mpp este indicat ca atunci cand il desfaceti sa-i masurati lungimea cat este scos cilindrul in afara si sa-l puneti la fel ca sa se poata ajusta repede cand porniti masina.

                        Comment


                        • #57
                          N-am citit tot dar tu, cell1, nu ai 1.2?

                          Comment


                          • #58
                            Mie imi face figuri dupa un drum lung sau daca schimb de 2 3 ori la 5000, nu imi mai tine relantiul, uneori chiar moare. La rece porneste, sta turata pana se incalzeste apoi scade si sta normal. Am curatat MPP-ul si senzorul de turatie a fost inlocuit acum un an...

                            Comment


                            • #59
                              la mine au revenit problemele cu pastrarea turatiei la calc.
                              am facut un filmulet dar depaseste limita maxima.
                              dupa ce se incalzeste scade turatie si uneori se si opreste.
                              zambeste ...

                              Comment


                              • #60
                                Aceeasi problema cu oprit motorul la relanti o am si eu,masina are 67 000km,si face asta tot timpul,dupa ce o pornesc calc acceleratia s a oprit,la semafor ma trezesc cu motorul oprit dar dupa 10km nu se mai opreste dar acul ala fluctueaza ca nebunul,coboara aproape de 0 apoi isi revine,ma poate ajuta cineva sa curat mpp-ul si clapeta de turatie sau imi puteti recomanda un mecanic bun?sunt din bucuresti,dar masina o am de putina vreme si chestia asta e foarte enervanta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google