Benzina e, sta la 800, in loc sa stea la 900...
Probleme De Mentinere A Turatiei La Relanti
Collapse
X
-
La 800 trebuie sa stea daca motorul e cald si AC oprit.
Comment
-
Din simptomele prezentate pare să fie corpul clapetă de vină.
Mirosul de benzină ar putea fi de la canistra de carbon.
Comment
-
Daca pornesc masina dimineata si merg cu ea merge perfect. Daca o repornesc peste 3-4 ore in primele minute nu mai tine relantiul. Scade foarte mult si oscileaza sau uneori se opreste motorul cand schimb vitezele. Relantiul il tine mai jos si parca imi consuma mai mult.
Comment
-
@cell1: Curata bine corpul clapeta si subansamblele sale, 90% e de acolo.
Comment
-
Va multumesc.
L-am curatat corpul clapeta si mpp-ul si i-am pus vaselina pe axul elicoidal iar acum merge perfect.
La mpp este indicat ca atunci cand il desfaceti sa-i masurati lungimea cat este scos cilindrul in afara si sa-l puneti la fel ca sa se poata ajusta repede cand porniti masina.
Comment
-
Mie imi face figuri dupa un drum lung sau daca schimb de 2 3 ori la 5000, nu imi mai tine relantiul, uneori chiar moare. La rece porneste, sta turata pana se incalzeste apoi scade si sta normal. Am curatat MPP-ul si senzorul de turatie a fost inlocuit acum un an...
Comment
-
Aceeasi problema cu oprit motorul la relanti o am si eu,masina are 67 000km,si face asta tot timpul,dupa ce o pornesc calc acceleratia s a oprit,la semafor ma trezesc cu motorul oprit dar dupa 10km nu se mai opreste dar acul ala fluctueaza ca nebunul,coboara aproape de 0 apoi isi revine,ma poate ajuta cineva sa curat mpp-ul si clapeta de turatie sau imi puteti recomanda un mecanic bun?sunt din bucuresti,dar masina o am de putina vreme si chestia asta e foarte enervanta!
Comment
Comment