Salut,
Ieri in trafic mi-a facut masina niste figuri. Dupa ce am mers o vreme prin caldura aia imposibila a inceput sa moara motorul la relanti. De fapt nu murea de fiecare data, dar de cate ori apasam ambreiajul turatia scadea rapid pana aproape de zero, si in cele mai multe cazuri se ridica la loc, dar de vreo 4-5 ori mi-a si murit motorul. Ce am constatat e ca atunci cand turam motorul cu masina oprita nu aparea problema, numai in mers.
Am tot cautat pe forumuri si mi-am facut o teorie, dar as vrea sa vad ce spuneti si voi.
Primul lucru la care m-am gandit a fost ca e de la MPP-ul care sustine deschide clapeta de relanti. Am vazut ca sunt destui care au trebuit sa-l curete. Dar nu cred totusi ca e asta problema, pentru ca daca n-ar mai fi functionat cum trebuie ar fi trebuit sa apara problema si cand incercam s-o testez pe loc.
Ce am inteles eu despre MPP e ca atunci cand ECU detecteaza ca motorul e in relanti ii comanda deschiderea. Deci cumva, in mers, atunci cand apasam abreiajul, nu se dadea comanda. Exista vreun senzor la ambreiaj care transmite la ECU semnalul ca a fost apasata pedala?
Cand am testat-o pe loc nu mi-a trecut prin cap s-o fac decat scoasa din viteza, fara sa incerc sa o si bag cu ambreiajul apasat. Acum problema a disparut, asa ca nu mai pot face nici un fel de teste.
Multumesc
Ieri in trafic mi-a facut masina niste figuri. Dupa ce am mers o vreme prin caldura aia imposibila a inceput sa moara motorul la relanti. De fapt nu murea de fiecare data, dar de cate ori apasam ambreiajul turatia scadea rapid pana aproape de zero, si in cele mai multe cazuri se ridica la loc, dar de vreo 4-5 ori mi-a si murit motorul. Ce am constatat e ca atunci cand turam motorul cu masina oprita nu aparea problema, numai in mers.
Am tot cautat pe forumuri si mi-am facut o teorie, dar as vrea sa vad ce spuneti si voi.
Primul lucru la care m-am gandit a fost ca e de la MPP-ul care sustine deschide clapeta de relanti. Am vazut ca sunt destui care au trebuit sa-l curete. Dar nu cred totusi ca e asta problema, pentru ca daca n-ar mai fi functionat cum trebuie ar fi trebuit sa apara problema si cand incercam s-o testez pe loc.
Ce am inteles eu despre MPP e ca atunci cand ECU detecteaza ca motorul e in relanti ii comanda deschiderea. Deci cumva, in mers, atunci cand apasam abreiajul, nu se dadea comanda. Exista vreun senzor la ambreiaj care transmite la ECU semnalul ca a fost apasata pedala?
Cand am testat-o pe loc nu mi-a trecut prin cap s-o fac decat scoasa din viteza, fara sa incerc sa o si bag cu ambreiajul apasat. Acum problema a disparut, asa ca nu mai pot face nici un fel de teste.
Multumesc
Comment