3 mici probleme

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 mici probleme

    Am 3 probleme .....
    1.Cand bag in masarier intampin o oarecare rezistanta,de multe ori am impresia ca a intrat si cand o ambalez se tureaza pe loc...am un laureat 1.4 .....si nu sunt incepator....chiar e un mic disconfort
    2.Cum e treaba cu treapta 1...de multe ori datorita si traficului de c....t din buc..masina curge usor de tot...si aici e buba, ba vrea a 1-a ba nu vrea ..stiu ca intra mai greu 1-a..dar chiar daca se misca foarte foarte incet..imi trebuie ecva putere sa bag a 1-a
    3.Ei bine ambreiajul....nu stiu cum e la voi..dar eu am luat-o la 10000 de km si ambreiajul tine foarte foarte foarte sus....deci chiar cand ajunge la capat ...vreau sa zic ca tata are 1.6 16 v noua....ei acolo e "racheta"..cum ai zgandarit ambreiajul cum de baga in scaun......oare sa fie ambreiajul dus,nereglat la a mea..sau asa tine el la toate 1.4 sus de tot

  • #2
    S-au mai discutat. Singura problema care se rezolva este sa cobori ambreiajul, du-te la service sa ti-l coboare. Si chiar i-ti recomand sa o faci ca de nu se uzeaza prematur ambreiajul.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      1. E normal.
      2. E oarecum normal daca motorul e rece sau sunt sub 0 grade afara.
      3. Se regleaza ambreiajul sa tina mai jos, plus de asta nici nu se mai uzeaza mult.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        am si eu nevoie de un raspuns rapid, desi trebuia reglat demult azi am prins chef sa-l reglez(ambreiaj) imi puteti spune ce scule sa iau la mine?un patent ar fi de ajuns? ca sa nu fac 2 drumuri(nu am nici o scula la masina:P)

        Comment


        • #5
          Originally posted by razvanu26
          Am 3 probleme .....
          ....................
          2.Cum e treaba cu treapta 1...de multe ori datorita si traficului de c....t din buc..masina curge usor de tot...si aici e buba, ba vrea a 1-a ba nu vrea ..stiu ca intra mai greu 1-a..dar chiar daca se misca foarte foarte incet..imi trebuie ecva putere sa bag a 1-a
          ...............
          Multa lume face greseala asta. Spun greseala pentru ca asta e... GRESEALA!. Daca masina e in miscare NU SE REVINE LA TREAPTA I! Treapta I este pentru a misca masina de pe loc! in rest se merge cu treptele a II-a, a III-a, a IV-a si a V-a. Incearca sa nu mai folosesti treapta I cand esti in miscare, foloseste a II-a si regleaza demarajul din ambreiaj si acceleratie.

          Comment


          • #6
            Asa este,si eu am observat chestia asta si ii dau a 2-a pt ca nu vreau s-o fortez
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #7
              @RSX: O trusa de chei si un patent sunt de ajuns.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                mersi, am rezolvat.
                sunt totusi ingrijorat ca filet nu mai e, l-am pus la maxim, daca se mai slabeste eu de unde mai cobor
                in rest, ori e e efectul placebo dar PARCA mi se are ca trage putin altfel, ca pune mai multa putere jos, desi nu stiu dc...

                Comment


                • #9
                  A3a problema o am si eu. Am diesel, si stiu ca la diesel ambreiajul la masinile noi este reglat sa tina un pic mai sus. Dar dupa 7500 km cat am acum facuti, am impresia ca tine exagerat de sus. Nu vreau sa-mi bag nasul in ea pt. ca se apropie revizia de 10K.De fugit , masina fuge si nu da semne de patinare. Chestia e ca intram in iarna si la cati km fac eu zilnic , se pare ca aceasta revizie va fi in Ianuarie, deci , imi va afecta ambreiajul, sau trebuie sa ma grabesc si sa-i fac revizia mai repede?
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sp!ke
                    Multa lume face greseala asta. Spun greseala pentru ca asta e... GRESEALA!. Daca masina e in miscare NU SE REVINE LA TREAPTA I! Treapta I este pentru a misca masina de pe loc! in rest se merge cu treptele a II-a, a III-a, a IV-a si a V-a. Incearca sa nu mai folosesti treapta I cand esti in miscare, foloseste a II-a si regleaza demarajul din ambreiaj si acceleratie.
                    Asa este, am constatat si eu.... la fel ziceam si eu, ce naiba nu intra in tr I... doar dc esti in miscare intra mai greu... si acum folosesc tr II

                    Comment


                    • #11
                      spike o precizare la celel spuse de tine....
                      trebuie sa-i dai treapta I daca viteza a scazut sub 15-20km/h deoarece daca dai treapta a II a o subturezi (800-1000ture) si va trebui sa mergi cu ambreiajul patinat (de aici uzura prematura a ambreiajului)
                      cunosc un caz concret de schimbare de ambreiaj (la 6luni de la cumpararea masini) si asta nu s-a facut pe garantie datorita faptului descris mai sus.

                      Comment


                      • #12
                        daca intra mai greu un viteza e de la skimbatorul de viteze(este slabita).....si cat tine de 1 din mers, merge sa nu fie viteza prea mare ca face urat si asta nu e bine....sfatul meu este sa mergi la un mecanic care umbla mereu prin ambreiaje....ca stie el care este reglazul cel mai bun....
                        JUST ME.....30-rdd......

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by constantin_stan78
                          spike o precizare la celel spuse de tine....
                          trebuie sa-i dai treapta I daca viteza a scazut sub 15-20km/h deoarece daca dai treapta a II a o subturezi (800-1000ture) si va trebui sa mergi cu ambreiajul patinat (de aici uzura prematura a ambreiajului)
                          cunosc un caz concret de schimbare de ambreiaj (la 6luni de la cumpararea masini) si asta nu s-a facut pe garantie datorita faptului descris mai sus.
                          Pai... daca l-a uitat Dumnezeu cu piciorul pe ambreiaj! Eu am spus
                          "Reglezi" nu "patinezi"!

                          Comment


                          • #14
                            si eu em probleme

                            am um logan 1.5 dci cu 75000km.de cand s-a racit afara porneste la prima cheie dar timp de 5 minute motorul merge parca ar avea 3 pistoane dupa care isi revine.am fost la reprezentanta logan unde au pus-o pe calculator si a iesit totul ok .consumabilele sunt schimbate la timp si alimentez cu motorina de la rompetrol.daca se raceste mai mult afara trebuie sa-i dau 5-6 chei pt a porni,iar apoi pare ca merge tot in trei pistoane.
                            puteti sa-mi dati un sfat legat de aceasta problema?
                            multumesc anticipat

                            Comment


                            • #15
                              s-ar putea sa fie de le injectoare .....nu stiu sigur .....am avut un preten care ii facea asa ( nu logan ) dar tot asa si dupa ce se incalzea motoru mergea bine .....acu vezi fa un test la motor, injectoare, pompa de motorina, ;) bafta
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google