3 mici probleme

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    asta e probelema veche . o are si snova si solenza si loganul coboara ambreiajul si merge fara probleme dupaia
    Last edited by Cristi_Xp; 10 January 2008, 18:25.

    Comment


    • #17
      Asa este..intra greu in in 1-a si in marcharriere....

      Da dar daca dau a 2-a si masina are 15km/h...incepe sa tremure motorul....cred ca este reglat ca un fund.....
      Last edited by Seba; 11 June 2008, 15:02.

      Comment


      • #18
        andrei , la Jr5 ai zis ca ambreiajul e hidraulic , acolo se poate regla ambreiajul???

        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by esmeron
          Da dar daca dau a 2-a si masina are 15km/h...incepe sa tremure motorul....cred ca este reglat ca un fund.....
          adica cum CA UN FUND explicate unde prinde ambreiajul? eu l-am reglat la jumatatea cursei si merge foarte bine
          sigpic

          Comment


          • #20
            @ sonykel daca e la fel ca in manualul de megane si la noi, se pare ca racordul hidraulic se prinde direct la mecanismul care actioneaza rulmentul de presiune, in cazul asta e posibil ca reglajul sa se faca singur ceva in genul cum se regleaza jocul placutelor de frina in etrieri.

            Comment


            • #21
              Originally posted by esmeron
              Da dar daca dau a 2-a si masina are 15km/h...incepe sa tremure motorul....cred ca este reglat ca un fund.....
              Nu e de la ambreiaj. E de la subturarea motorului.

              Originally posted by SoNyKeL View Post
              andrei , la Jr5 ai zis ca ambreiajul e hidraulic , acolo se poate regla ambreiajul???
              Nope, nu se regleaza.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Am reglat ambreiajul...din fata de la motor cu 2 chei de 10...tzac pac cum zice cineva...nu zic cine.......si i-am m-ai dat drumul,l-am coborat ...acum,cand ma uit la pedalier, aceleratie si frana stau asa mai in llinie sa-i zicem, iar ambreiajul este jos tare....oricum m-a surprins cand am observat ce demaraj avea "fata" in ea,si eu nu stiam din cauza ca era prea mult ridicat.....
                Despre subturatie cand esti sub 15 km..si ii dai a 2-a........scuzatima,dar nu stiu ce conduceti voi..ca la mine zici ca-i mixer ....face urat domne....prefer s-a o fortez pe a 1-a

                mersi de sfaturi cugetari,citate ....suceese

                Comment


                • #23
                  Raspuns la prb cu vit 1 :intra numa la viteza f mica(aproape de...Pe loc)
                  prb cu marsarrier(sau cum se scrie corect) :Nu e sincronizata ,deci daca nu intra fa cum fac eu,bag-o in oricare din restul vitezelor si incearca din nou,de cele mai multe ori o sa dea rezultat din prima.
                  prb 3 vad sa ai rezolvat-o

                  Comment


                  • #24
                    Salut.Cum se regleaza ambreiajul?

                    Comment


                    • #25
                      Din piulitele de pe surubul cablului de amreiaj. Acesta il gasesti in partea dreapta cm deschizi capota, in fata cutiei de viteze. Trebuie regalt in asa fel incat sa ai 10mm joc la pedala de ambreiaj (asa zice cartea), dar se regleaza sa prinda ambreiajul cum iti place tie. De preferat ar fi totusi sa nu prinda doar sus de tot, ca se va uza prematur.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Off topic ,Csebalyn ai putea sa explici de ce se uzeaza prematur daca prinde sus?

                        Comment


                        • #27
                          Si totusi, la revizii, de ce nu regleza mecanicii ambreiajul? Ei stiu ca dauneaza foarte mult!!! Am 18k km si cand am fost la revizie, cum e normal, au mers cu masina(desii nu suport sa mearga altcineva) si-mi zic :"ce misto tzine ambreiaju`"

                          Comment


                          • #28
                            Cum reglez ambreiajul sa tina jos? Adica strang sau desfac piulitele alea 2 ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              desfaci! Adica slabesti putin cablul.

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o intrebare la voi , mi sa intamplat de cateva ori sa nu imi intre din prima in marsarier, masina era oprita si ambreajul la fund, la a 2-a incercare a intrat imediat.Masina nu are nici-un fel de problema , adika intra perfect in celalalte viteze . Vi sa intamplat si voua?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google