3 mici probleme

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da si cred ca s-a mai explicat pe undeva. E o problema legata de un mecanism de sincronizare care nu e foarte performant pe logan si mai face figuri cateodata
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • #32
      Da se mai intampla. Bagi intr-o treapta de mers inainte si dupa incerci din nou march-arriere-ul.
      P.S. Nu este nevoie sa intrebi acelasi lucru pe toate thread-urile posibile si imposibile.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        O sa incrc si eu treaba cu reglatul ambreiajului. Si la mine tine super sus(asa am luat-o din fabrica). Sper sa reusesc.Se poate strica ceva daca desfac prea mult piulitele alea 2?
        Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

        Comment


        • #34
          Uite in poza exact cum se regleaza ambreiajul. Nici prea jos nu e bine din cate am inteles. Cred ca se uzeaza prematur rulmentul de presiune in cazul asta.
          Attached Files
          GL-22-TOF

          Comment


          • #35
            @Crysty2011: Asta se intampla la toate Loganurile...
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Surpriza, posed un logan laureate 1.4 mpi , ma urc in masina si pornesc masina la prima cheie, a pornit imediat dar motorul a trepidat puternic timp de aprox 3-4 sec tinzand chiar sa se opreasca dar apoi si-a revenit la turatia normala aprox 1000-1100 de ture, motorul fiind rece. Ce s-ar fi putut intampla si daca e motiv de ingrijorare , e prima data cand se intampla . Masina are 3500km. Va multumes

              Comment


              • #37
                Turatia normala e 1 000 - 1100 de ture?
                poate a facut asa ca era rece...S-au ai suparat-o cand ai condus-o ultima data :P
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • #38
                  Cand motorul este rece aia-i turatia "normala". Doar ce pornise masina.
                  Pentru Crysty2011: daca nu mai face asa nu te ingrijora.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #39
                    Pentru EUR96 : am avut cam aceeasi problema cu balbaiala motorului la ralanti si am fost la 4 service-uri si am pus-o pe 4 testere si nu mi-a dat nici o eroare dar am avut noroc nu a fost pana la urma decat o problema minora la softul injectiei (nedetectata de tester)pe care au descoperit-o din greseala dupa ce in prealabil mi-au dat injectoarele jos si pompa de inalta presiune pentru a le verifica pe banc si sa constate ca sunt ok, dupa care au reinstalat codurile injectoarelor si gata s-a remediat defectul.
                    Dar tu spui ca uneori nu porneste; mie nu mi s-a intamplat, iar dupa cate am discutat cu mecanicul de acolo s-ar putea ca tu sa ai intradevar probleme la injectoare. Nu poti fi sigur decat dupa ce vor fi verificate pe banc pentru ca testerul nu detecteaza decat partea de electronica nu si partea mecanica. Iti recomand sa te duci la un service specializat in injectie diesel (nu stiu daca e voie sa-ti spun service-ul la care am fos eu dar iti dau initialele si adresa : T.M. Bd. Timisoara nr, 60-62 , sect 6 dupa reprezentanta Renault)

                    Comment


                    • #40
                      Cristi nu am bagat de seama..Stiam de 800 la relati...
                      ps : sau* ( nu "s-au"...Nu am bagat de seama greseala
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google