1.4 MPI Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    cand ai facut cantarirea ...erai si tu in masina?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #47
      bine, mah, ma dau batut. 1.4 chipuit cu toba si filtru, bate 16v stock. castiga 30CP din modificarile astea. luati-va toti 1.4mpi, io prefer sa raman bou si sa-mi iau 16volti. apoi, pe drum, ma lasati ocazional sa va depasesc, sa ma bucur si eu ca am "facut" cel mai 3,14zdos motor facut vreodata de renou?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        si eu cred ca la 1.4 toata lumea care vrea mai mult face remapare prima data si daca nu e deajuns pune si admisie cu filtru kn si evacuare cu finala modificata si galerie nichelata,cromata sau...singura problema ar fi ca admisia cu evacuarea se leaga si se faca impreuna altfel una fara alta inseamna numai pentru zgomot in schimb pe traseul asta ar mai fi catalizatorul care franeaza esirea gazelor unii punind doar un cilindru de tabla si catalizatorul doar la i.t.p. si asa e corect,restul modificarilor la motor gen axa came, biele ,volanta etc cred eu ca sunt doar pentru super pasionati de 1.4 si brAVO lor,dar e gaura mare in buzunar,ceilalti iau 1.6 sau 16veul

        Originally posted by play4hack View Post
        Am facut acest thread pentru posesorii de loganuri 1.4 MPI 75 cp ce vor mai mult de la motor.
        Intreb si eu , deoarece sunt posesor de logan 1.4 MPI 75 cp si vreau sa ii maresc performanta.Ma puteti ajuta cu sfaturi si preturi?Eu ma gandeam la :
        -REMAPARE PROFESIONALA 350 RON
        -ADMISIE PIPERCROSS 1100 RON
        -BUJII NGK 200 RON
        -TRASEU INOX EVACUARE 600 RON
        -FINALA INOX + CARBON 400 RON
        -CATALIZATOR INOX 500 RON
        -JANTE ALIAJ USOARE 1200-2000 RON
        -CAUCIUCURI PROFIL SPORT 200-400 RON/BUC


        Mai trebuie ceva de facut ?Am uitat ceva?
        suspensie sport cred...la motor poti sa mai faci multe dar iti spun meseriasii ce au facut ei depinde e buget si pentru ce o prepari
        Last edited by preferance; 30 September 2009, 18:01. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          galeria nichelata/cromata vad ca e visul tuturor in materie de tuning auto si catalizatorul sau evacuarea sa fie musai de inox...da, sa se raceasca mai repede, ca atunci ajuta...de numa'...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            sa moara Tantza, cei aici... 1.4 nu e motor de fuga... el a fost conceput sa fie cat mai fiabil (ce daca nu au reusit ??), motoarele puternice consuma. loganu` de 1.4 e masina de familie.punct.
            cat consuma ale voastre in orash, prin agitatie, mers normal? eu sar lejer de 10,11/% daca ma mai si grabesc, pe pariu ca ajung la 13,14 l %.. si nu ma contraziceti...
            Alta chestie... noi vrem viteza, dar la stabilitate nu ne gandim. Nu stiu cati ati incercat sa vedeti limitele masinii; si in franare si pe viraj (neasteptat) sa nu mai spun cu inca 3 pasageri mai durdulii. Daca ploua, daca ai noroc de putin nisip, pamant sa nu mai zic zapada sau gheata-PA STABILITATE. Mai bine uita-te la semnatura mea ;)
            Last edited by dj 21 rac; 30 September 2009, 18:33.

            Comment


            • #51
              ador pe astia care zic si-au facut remapare si zic ca au racheta acuma )

              Comment


              • #52
                cred ca si tu esti dintre astia de nu stim ce inseamna un chiptuning si-o toba sport la loganul 1.4....
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  nu ma incurc eu cu balarii dinalea de tobe si chiptuning....bag 2-3 braduti la oglinda..semn de la nike .. autografu lu gutza.... si sticker 4t ( ala sa fie neaparat ) .. si sa vezi cum trec pe langa curentatu ala de 16 volti ) ... si sa nu uit...cati cai da o emblema de 1.6 16volti ? ca am vazut ca e la moda sa iti pui asa ceva


                  Si on-topic... mai degraba ceea ce face vgroza la masina e de aplaudat...putina vorba si calutii vin ...numai ca el are 1.6....
                  Last edited by Loganu; 30 September 2009, 19:11.

                  Comment


                  • #54
                    cine-i vgroza si ce face?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #55
                      pune compresor pe 1.6 de pe slk ... ,cica ajunge la 200 cp ca pe slk
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by dj 21 rac View Post
                        ...........4 nu e motor de fuga... el a fost conceput sa fie cat mai fiabil (ce daca nu au reusit ??), motoarele puternice consuma. loganu` de 1.4 e masina de familie.punct.
                        ................
                        Las' ca e 1.6 mpi e de fuga.
                        Asta 1.4 e mai mult de tractiune, ca martzoagele alea de munte, umpli caruta si martoaga trage asa incet....fara s-o ia la galop

                        Comment


                        • #57
                          @cristi: tu-i mama ei de termodinamica, cinetica si alte prostii d'astea.
                          Un motor de 1.7 T, cu presiune 0.6 face in jur de 120 cai. Testat si paratestat de altii. O fi asta de 1.6 mai jmeker
                          On-topic: eu sunt de parere ca mai mult de o remapare, nu are rost sa investesti. Axe cu came, supra-alimentare...Bataie prea mare de cap, pt rezultate modeste.
                          Sa zicem ca se face o supraalimentare de 0.8-1 bar pe 1.4. Se vor obtine in jur de 115 de ponei obositi. ( Spun asta, pt ca in trecut Renault a acvut un asemenea motor). Insa la ce costuri?

                          Comment


                          • #58
                            Axa cu came nu vezi ca ar fi beton, chiar ies vreo 10-15 cp sanatosi, sa se faca softu dedicat, sa vezi ce axa pun, dau fum la 1.6 mpi (stock sau remapat).

                            Comment


                            • #59
                              10 Cai cu soft, altfel sunt aceeasi cai ca in stock. Degeaba ii dai aer mai mult, daca nu are si benzina mai multa.

                              Comment


                              • #60
                                cred ca la 1.4 cu axa ar merge un soft de 1.6 stock sau 1.6 chipuit. asta pana sa faca soft special pt axa respectiva. mai asteptati un pic pana scoate reising cric si axa si soft.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google