asta vroiam sa spun si eu . ramai la remapare , este cel mai rentabil lucru pe care ai putea sa il faci la masina crescandu-i puterea .
eu am facut o remapare "normala" nu profesionala sa-i zic asa... care este cu 200 ron mai ieftina, respectiv 150ron in cazul meu. iar cu aia ~7 cai in plus... sunt foarte multumit.
daca stau sa ma gandesc.. cu 150 ron 7 cai... doar din remapare... pai daca luam filtru care e de 2 ori mai scump , nu scoteam 14 cai. ca sa nu mai zic evacuarea care e de 7 ori mai scumpa .... hai las-o .
admisie , evacuare si alte prostii.... nu sunt pt logan , 1.4 ca sa fiu mai precis , de parca 1.6 o fi cine stie ce avion....
parerea mea, daca nu schimbi motorul... ramai doar la remapare... preferabil neprofesionala, pentru ca nu e nici-o diferenta, restul nu are rost .. admisie evacuare.. bla bla, toate alea adunate iti mai dau 1 cal.. maxim 2 urati .
eu am facut o remapare "normala" nu profesionala sa-i zic asa... care este cu 200 ron mai ieftina, respectiv 150ron in cazul meu. iar cu aia ~7 cai in plus... sunt foarte multumit.
daca stau sa ma gandesc.. cu 150 ron 7 cai... doar din remapare... pai daca luam filtru care e de 2 ori mai scump , nu scoteam 14 cai. ca sa nu mai zic evacuarea care e de 7 ori mai scumpa .... hai las-o .
admisie , evacuare si alte prostii.... nu sunt pt logan , 1.4 ca sa fiu mai precis , de parca 1.6 o fi cine stie ce avion....
parerea mea, daca nu schimbi motorul... ramai doar la remapare... preferabil neprofesionala, pentru ca nu e nici-o diferenta, restul nu are rost .. admisie evacuare.. bla bla, toate alea adunate iti mai dau 1 cal.. maxim 2 urati .
Comment