1.4 MPI Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    asta vroiam sa spun si eu . ramai la remapare , este cel mai rentabil lucru pe care ai putea sa il faci la masina crescandu-i puterea .
    eu am facut o remapare "normala" nu profesionala sa-i zic asa... care este cu 200 ron mai ieftina, respectiv 150ron in cazul meu. iar cu aia ~7 cai in plus... sunt foarte multumit.
    daca stau sa ma gandesc.. cu 150 ron 7 cai... doar din remapare... pai daca luam filtru care e de 2 ori mai scump , nu scoteam 14 cai. ca sa nu mai zic evacuarea care e de 7 ori mai scumpa .... hai las-o .
    admisie , evacuare si alte prostii.... nu sunt pt logan , 1.4 ca sa fiu mai precis , de parca 1.6 o fi cine stie ce avion....

    parerea mea, daca nu schimbi motorul... ramai doar la remapare... preferabil neprofesionala, pentru ca nu e nici-o diferenta, restul nu are rost .. admisie evacuare.. bla bla, toate alea adunate iti mai dau 1 cal.. maxim 2 urati .
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by Pigoo View Post
      ...restul nu are rost .. admisie evacuare.. bla bla, toate alea adunate iti mai dau 1 cal.. maxim 2 urati .
      Cu o exceptie: bujiile nu aduc plus de putere dar aduc un plus de fiabilitate (pornire usoara la frig, mers rotund, etc.). Deci dupa parerea mea astea au rost.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        eu nu sunt anti chestii de astea ,doar ca trebuie sa stiti la ce sa va aseptati
        nu zice nimeni ca nu merita,doar ca n`o sa curga caii cum ne asteptam noi
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          la ascutitorile astea de 1.4 si 1.6 benzinare aspirate nu exista tuning pe "trepte", stage1 - neprofesional, stage2 -profi si stage3 - competitie. ciuciu exista un singur chiptuning, ala care-l fac mai toti cu 100-150ron. vreti putere, schimbati mai tot in afara de blocul motor si arborele cotit si-o sa aveti putere. un 1.6_16v aspirat se poate duce la peste 220CP. ma gandesc ca un 1.4 se poate duce la 150 fara turbo. dar nu vreti sa stiti costurile
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Nu ne dai mai multe detalii de 1.4 care poate fi dus la 150 cp fara turbo?
            Il faci sa mearga la 12000 rpm sau?
            Sau 1.6 la 220 cp.

            Comment


            • #21
              Daca au reusit cei de la gordini sa scoata 110 caluti dintr-un motor de 1.3 cu 2 supape pe cilindru cred ca se poate scoate 150 cai dintr-un aspirat de 1.4, mai ales daca ii pui si 4 supape pe cilindru. Ca nu o sa aibe rezistenta motorului nostru de 1,4 75 cp asta-i alta problema.

              Comment


              • #22
                A exista R12 Gordini, cu motor 1.6 de 112, 125 si 160 cai. Aspirator

                Comment


                • #23
                  Io nu stiu de nici un aspirat modificat 1.6 care sa aibe 220 cp.
                  Nici macar de vreun 1.4 ~150 cp.
                  Asa tare ar trebui modificat incat nici macar capacu de culbutori n-ar mai ramane original din el.

                  Comment


                  • #24
                    Fiind vorba de motorul de pe Logan, asa este, ar insemna sa-l modifici enorm de mult...doar cilindreea ar mai ramane de el ...1.4...ca nu este imposibil sa scoti atata putere, aia e altceva.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      @tavi: polo s1600, clio s1600, c2 s1600, mg s1600, mini s1600...lista e lunga
                      si toate au la baza 1.6_16v, toate dezvolta peste 200 de cai, toate sunt non-turbo. turatia de putere maxima e undeva la 8500rpm. dar motoarele alea vad si 10000 daca te chinui un pic. biele usurate, pistoane usurate si forjate, volanta usurata, chiulasa planata pana la raport de compresie de 12-12.5:1, axa cu came de-aia tiganita rau cu unghiuri de peste 300 de grade, galerii polisate, evacuare directa, admisie individuala.
                      saptamana trecuta luni am vorbit la resita cu lucian hora si mircea padurean. au de vanzare un golf de vtm aspirat, 150 de cai, motor de 1.6 pe carburator. ca sa-ti faci o idee cum merge pocnitoarea aia, pe valea domanului unde se tin nationalele de raliu si vtm, golful a urcat in 2:02 minute si recordul lui hora cu escortul de 500 de cai e de 1:52. vreau sa zic ca mitsuba evo8 2.0turbo de 400 de cai, integrala, diferentiale electronice si besini sub capota (vorba lui mircea padurean) e doar aspect si zgomot, ca mai toate tigaile japoneze cu impresii de masini de competitie. are timp de urcare de golf 1 1.6 aspirat din '76...
                      deci se poate. old school rally inca rulez, in mainile pasionatilor. motoare mici, facute sa functioneze in regim de ascutitoare de creioane sau freza biax portabila (15000rpm) te pisi pe 2 litri turbo si 2 tone de eleroane si besini japoneze.
                      Last edited by Seba; 14 September 2009, 15:30.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Modifici un 1.4 (sau 1.6) mpi si nu mai ramane defapt nimic din el, e alt motor, nici macar pistoanele nu mai raman din el.
                        Multam de detalii

                        Daca lasam motorul asa cum e (pistoane, arbore, hai sa zicem ca umblam la volanta, axa, chiuloasa) la cat s-ar putea ajunge (cu tot ce se poate modifica la ''periferice'')?

                        Comment


                        • #27
                          fara volanta usurata, doar axa cu came si clapeta de acceleratie schimbata, 1.6_16volti de pe logan a ajuns la 133 de cai la 6200rpm pe dyno si cuplu de 179Nm la 4000rpm. zic eu ca e ceva a facut un neamt modificarea pe un clio. aceleasi axe de la catcams de care tot pomeneam eu si cristi_xp si de care toata lumea zice ca-s bazaconii, ca chiptuning, ca betmen...intr-adevar, 830 oiro axele cu soft cu tot, dar pt unii merita. si zic eu ca merita mai mult decat uscatoare de par pe post de turbo si nos-uri si flori de cocalazaur sau sigle de 16 volti pe 1.4...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Oricum cu un motor modificat rau de tot nu mai e masina de mers prin oras.Cum o fi sa stai la trecerea de pietoni sau semafor cu relantiu variind pe la 2000rpm ).
                            P.S:volanta usurata iti da cp?Eu stiam ca nu castigi cai cu volanta usurata,doar creste mai repede in ture.
                            Last edited by al!n; 14 September 2009, 17:13.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #29
                              Iti da cuplu' mai sus

                              Comment


                              • #30
                                terminati cu prostiile astea...loganul e o masina normala,eu nu o sa umblu la motor pentru 6 cai...)si faza sa o schimbi cu un 1.6 nu prea tine...k nici ala nu e mustang....vedeti-va lungul nasului

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google