1.4 MPI Tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Habar n-ai ce pierzi pt ca nu umbli la el pt aia şasă cai frumoşi...

    Comment


    • #32
      PCH , chiar nu umbla la motor, te rog , stai cu el asa obosit...apesi pedala la podea..si prima impresie zici ca nu motorul pornit.

      Comment


      • #33
        alin, nu stai la semafor cu ralantiul osciland la 2000rpm. nu pui axa de rally, ca nu te tin internele la 8500rpm. cu axele alea catcams ai puterea maxima la doar 400rpm mai sus decat motorul stock. ralanti-ul tot pe la 800-1000rpm o sa fie.
        tavi, daca nu schimbi interne, ce vrei de fapt sa schimbi dar pana la urma sa nu schimbi si sa iti creasca totusi puterea? hotarati-va odata...si f***uta si fata mare si cu sufletu'n rai nu se poate...
        volanta usurata nu da cai putere, dar se accelereaza mai repede si-ti muta cuplul ceva mai sus in ture. asta, domnilor, cu ce dracu echivaleaza daca nu cu o crestere de putere? hai, uimiti-ma in continuare cum ca puterea nu are treaba cu cuplul motorului. dezgropati-l pe newton si impuscati-l in cap...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          o remapare, evacuare+admisie sport, suspensie sport, jante aliaj, cred ca e destul pt un 1.4, daca vrei mai mult costurile se ridica la foarte mult, in special ca trebuie modificata masina pt siguranta:roll-cage, frane, ramforsari, etc.. deci eu zic ca nu se merita

          Comment


          • #35
            cel mai bine ia legatura cu DAN MCD
            are motor de 14 si se tine si chiar bate motor de 16 16 v stok
            dar a modificat mult

            Comment


            • #36
              tare...subiectul

              Comment


              • #37
                @gr99wrc: dar are si 200 de kile mai putin. ia bagati-i 2 oameni in masina la liniuta, sa vedeti cati cai are in plus si cat face diferenta de greutate. pt unii totul se rezuma la 400m, sunt curios cati va doriti de fapt o depasire mai rapida (60-100) decat un 400m mai rapid cu un bot de masina?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  eu vad clar diferenta intre 1 pasager si 3.
                  daca nu ar fi confortul pe primul plan...100 kg sar putea da usor jos de pe masina.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    100 cam greu, dar un 50-60 merge sa dai jos "usor"
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Seba View Post
                      @gr99wrc: dar are si 200 de kile mai putin. ia bagati-i 2 oameni in masina la liniuta, sa vedeti cati cai are in plus si cat face diferenta de greutate. ...................
                      Stii cum e asta....daca baba avea un c..i era ministru de razboi.
                      Lasa diferenta de greutate, asa sunt motoarele, astea sunt greutatile.
                      Si unde mai pui ca NU sunt vreo 200 kg, vorbim defapt de ''numai'' vreo 75 kg diferenta (a mea fara AC are 1097 kile, si cam atata au majoritatea, ce vezi ''980'' trecut in talon, e apa de ploaie, ar trebui sa fie aproape ca o Solenza care avea 960-980 kg...).

                      PS: iti dai seama ca n-au de unde sa fie ~200 kle diferenta, ca doar 16V nu are blindaj pe el si numai din motor si cutie n-are cum.
                      Last edited by Octavian; 28 September 2009, 12:23.

                      Comment


                      • #41
                        pai are un ax cu came in plus )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          16v are 1175kg, dizalul de 95 are 1190, parca. daca al tau 1.4 are 1090 (cat avea 1.6 ambition-ul meu si-al lui cristi), tot mai raman vreo 90-100 de kile. oricum, ia-ma in dreapta si incearca sa te tii de un 1.6 stock, doar cu soferul in masina...cauza pierduta.
                          dacia, pe site, da tonajul la varianta de baza a motorizarii respective. de aia 1.4 logan sau 1.4 ambiance au o tona si 1.6 full sau 16v full au spre 1200kg.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Haha, am crezut ca nu mai raspunzi.
                            Deci iar o luam cu baba cu ministru de razboi...
                            1.6 16V are 1172.
                            1172-1097= 75 kile diferenta.
                            Oricum nu vreo 200 si nici macar 100 rotunjit.

                            PS: cel mai cinstit ar fi sa ma dau singur cu a mea si ala cu 1.6 mpi stock sa te aibe pe tine in dreapta, nu crezi ca asa e corect? ))
                            Sa vedem daca mai sunt 1,5 sec diferenta pana la 100/h...
                            Last edited by Octavian; 30 September 2009, 14:08.

                            Comment


                            • #44
                              Eu zic sa le puneti pe cantar, caci si a mea de 1.4 laureate are tot 1097 kg

                              Comment


                              • #45
                                La inceput era trecut 1020 (la primele loturi) lucru total neadevarat.
                                A mea pusa pe cantar (cu tot cu muzicanti) depaseste 1100 kg.
                                Am fost pus pe cantar la o firma (cand intri te pune si cand iesi, asa mi-a cantarit ce am cumparat de acolo).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google