If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gata , l-am schimbat si eu.Se comporta bine , intradevar a disparut zgomotul de diesel de la relanti. Discul vechi avea arcurile comprimate si zdranganeau in carcasa , iar placa de presiune era sparta( cred ca am stat cam mult cu piciorul pe ambreiaj).
Sper sa ne tina cat mai mult noile kit-uri!
in functie de condus - si in functie de cum iti e norocu - poti sa-l schimbi la 50k poti sau sa nu-l schimbi la 140k(vezi dsign) e in functie de tot ce faci in acesti km, nu e ceva de genu la 100k pica la toti, in plus daca tu faci 80-90% din km in afara orasului cred ca te prinde si 2-3 sute de mii de km cu ambreiajul stock - insa daca stai in oras si prinzi toate orele de vf ...
Eu am 81.500 km si daca circul mult cu masina intr-o ,cand o scot la liber se aude foarte tare acel zornait de la kitu de ambreiaj.Cred ca nu mai are mult si e gata
Daca se aude doar zgomotul poate sa mai mearga mult si bine ...probelme sunt atunci cand ai trepidatii la plecare de pe loc , agata la schimbarea vitezelor sau masina se tureaza si viteza nu creste
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Si la mine se aude uneori chiar stresant tzacanitul cand nu e ambreiajul calcat si am un pic peste 83.000 km. Mi l-a mai reglat un mecanic de vreo doua ori sa nu mai tina asa sus, dar parca tot se lasa in timp si tine iar sus. Exista vreo posibilitate de reglaj/reparatie in asa fel incat sa se mai amane schimbarea kitului complet?
am schimbat eu kit-ul ambreiaj la vreo 25 000 km. mi s-a spart placa. am pus unu valeo, care e ca si cel din uzina, doar ca nu platesti firma renault. am dat 240 lei parca si 200 lei la mecanic. in primele zile nu se auze asa rau tacanitul ala, acum e la fel ca inainte. masina are acum aproape 60 000 km. ambreiajul tine cam la 3\4 cursa acum. e si asta pe duca? ce-i drept in primii 25 000 masina a fost menajata, dar pe urma am zis ca si intretinuta tot a cazut si i-am mai dat scarturi . uneori, foarte rar, mai tremura putin cand plec de pe loc...sper sa nu fie de schimbat iar ca e criza mare
Ma ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn
da nu zice nimeni ca in kitul de sachs vine tot ambreiaj valeo ? e bine de stiut cand cumparati .Sachs ambaleaza valeo
Problema nu doar la kitul sachs de logan , ci la mai multe masini .Am fost de fata intr-un magazin de piese auto mare din Timisoara , unde omul a comandat sachs la nu stiu ce VW si a primit valeo in cutie de sachs .Acum ca e acelasi valeo pe care il primeste masina stock din fabrica ,sau se inlocuiesc arcuri pe el,placa de presiune etc nu stiu sa va spun .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
o mica intrebare in legatura cu zdranganitul de la relanti: masina mea are 43k km dintre care 90% facuti in bucuresti. daca masina merge bine , cand o calc prinde si viteza nu merge in gol , daor ca face zgomot la relanti. mai pot amana schimbarea kitului?? bft multa
Pai daca nu patineaza, nu il schimbi decit daca n-ai nimic mai bun de facut cu timpul si cu banii tai.
Zgomotul ala, desi enervant, nu pune probleme functionale.
Dintre luk sau valeo as alege....EXEDY
E la acelasi pret si are arcuri mai tari, mai mari si mai putine si nu mai ai zdranganitul ala "tehnolocic" .
Atata doar ca e mai "nervos"
Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Salutare am citit mai sus si mia sarit un ochi anumite lucruri "trepidatii la plecarea de pe loc" asta e mai exact.
Daca ambreajul e dus la plecarea de pe loc tot daca accelerezi inca simti acele trepidati?
Eu cand ma joc cu masina prin parcare (nu am inca permis) sau prin alte locuri nu acelerez la plecare de pe loc plec din turatile din relanti. De intrat intra usor in viteze nu are alte sintome.Masina e din 2005 are 65000 de kilometri si o am de un 1 an.Cel putin de cand o am eu il am pe batranu care menajeaza ambreajul tot timpul o scoate pe liber de fiecare data cand opreste undeva nu are obiceiul sa tina piciorul pe ambreaj prea mult.
Astept cateva raspunsuri ca sa stiu daca ma pregatesc sa schimb ambreajul.
Numai bine !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment