Originally posted by GOLAN91
1.4 mpi
Collapse
X
-
dar ce spuneti de o turbina pe motorul de 1.4???...eu am logan 1.4 si mpi si imi place cum merge dar m-am interesat pe un site despre turbinele garrett pt. motoarele pe benzina aspirate si scria pe acolo ca ar creste puterea pana peste 100 de cai, nu mai tin minte unde am vazut anume dar cand gasesc o sa va arat---== LoGaN dRiVeR ==---
Comment
-
daca-l aduci la 100 cp asta de 1.4 8V il ''storci'' rau, i se scurteaza viata considerabil. Mi-ar place un 85 CP cinstiti. Asta se poate face din remapare, fitru aer si exhaust. Filtru+evacuare cam 2 cp. ma rog, ajunsi la 80-82..e ceva. Din remapare nu ajungi chiar la 80, masurat e undeva pe la 78 real, fara remapare 72-73 cp reali.
Comment
-
Si eu care credeam ca am ceva bai...ma bucur sa vad si pe alti colegi ca au ''dus'' masinuta in trepte inferioare la viteze inimaginabile. Eu am mers intr-a 4-a cu 155-160 5500 sau ceva mai mult.
Referitor la discutiile 1.4 fata de 1.6 sau 1.6 fata de 1.6 16 V, va rog sa fim realisti, toata treaba e de cine se afla la volan, never ever un 1.4 (chiar si remapat cum e al fratelui) nu va ''face'' un 1.6. E o diferenta care nu se simte doar la 0-100/h (aia chiar multi nu o simt) ci la reprize si alte cele. Eu duc tr. 4 foarte sus, daca ar fi altu' ca mine cu 1.6 sa o duca la 5000-5500, m-ar ''face'' fara probleme.
Comment
-
Sa-i vezi ce urat se uita daca stai in spatele unuia cu Cielo sau un amarat de Spark de 1,2 sau un Aygo de 1,0 si le dai flashuri pe la 100-120...
Comment
-
Bai frate am zis ca mor, spuneti-mi si mie cat e o revizie la 1.4 in alte orase, eu tot laudam Aradu' ca are preturi bune...
Ieri a fost frate-meu cu a lui la 60000, 925 de lei...mi se pare mult. Curea, rola, placute, ulei...bujii
Rola si cureaua 300 lei, bujiile 12 lei bucata, placutele aproape 120 lei, uleiu cam 19 lei/litru, restu' e manopera...
Comment
-
800-850 lei mi-a zis ala de la AutoCardo in timisoara pentru revizia de 60 mii,tre sa merg sa o fac si eu pe a mea la 45 miiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ha ha...asa i-au spus si la fratelo...sa se pregateasca cu in jur de 8 mil...A avut prezenta de spirit la bancomat sa scoata 10 mil in loc de 9 ...ca se facea de ras. In viitorul indepartat, cand o sa am revizia de 60k , pt mine va fi si ultima la ei...Poate ma vor mai ''prinde'' la 120k.
Am uitat un amanunt, i-au schimbat si borcanu' de apa parbriz ca era spart, ca de obicei raspunsul a fost ca ''ie un defect frecvent intalnit la Logan...'', deci ''asa face toate'' si i-au pus ei lichit , care a costat si ala.Last edited by Octavian; 8 November 2007, 10:29.
Comment
-
Acest motor mi se potriveste pefect . Este mai ieftin ca un dci si are cel mai mic consum in oras comparativ ce celelalte motorizari pe benzina . La o viteza de 120 h are un consumul in jur de 8/100 km . Este un consum bun si o viteza suficienta pentru drumurile din Romania si imi ofera o placere mai mare la condus decat un dci.
Comment
-
Din cate am vazut pe la alte marci auto...in marea majoritate cam tot ce tine de 1.4 8v sunt mai puturoase decat Logan si de obicei si mai grele....cei care se vaita probabil ca aveau alte pretentii fara intentia de a jigni pe cineva!Caroseria este destul de mare (aici este afectata doar aerodinamica si la viteze mari)...dar motorul simte greutatea sper sa se inteleaga!Uitati-va la Octavia cu motor de 1.4 si o sa intelegeti...sau la Golf 5 (exemplele pot continua)!...si apropos de motor subdimensionat, ce ziceti de Polo cu 55 cai la peste o tona?Intradevar motorizarile astea nu prea sunt vazute pe strada...dar ideea e ca exista!La Logan problema nu este motorul ci transmisia!Doar observatii obiective si strict legate de putere vs. greutate!Ma gandesc ca daca vrei o masina sport...iti cumperi masina sport!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment