1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motorul de 1,4 mpi este adaptat conditiilor de drum din romania si buzunarelor la consum si intretinere
    sigpic

    Comment


    • Si cutia e adaptat unui consum mic, in detrimentul performantei, mai ales treapta V.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • NU cred ca virgula cu transmisia de pe Clio ar fi consumat mai mult...Si asa la 130 simti deja ca e in sarcina tare motorul, consuma numai din cauza subturarii atasate cu frecarea prea mare cu aerul. Doar o parere, cel putin in cazul 1.4 mpi. Mult prea lunga tr. 5.
        As fi preferat la 110/h sa am 3500 rot/min (ca la GolfIV cu motor 1.4 75 cp).

        Comment


        • Originally posted by darksid3 View Post
          Din cate am vazut pe la alte marci auto...in marea majoritate cam tot ce tine de 1.4 8v sunt mai puturoase decat Logan si de obicei si mai grele...
          E bine ca ai specificat de 1,4 8v. Majoritatea celor care se vaita le comapara cu 1,4 16v , motoare care sunt mai performante dar si mai scumpe. Un 1,4 8v cinstit cam in jurul valorii de 75-77 CP este la majoritatea marcilor. Dar unii se uita numai la capacitatea motorului nu si la restul specificatiilor.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Eu cred ca aici stim ce vorbim. Sper...

            Eu nu ma vait, motorul e ok (se poate vedea la urcare, daca dai forja multi cu masini ''seriose'' se simt frustrati si nu se dau pe prima banda!).
            Dar cutia, in special tr. 5 e lunga domle...teoretic la 5500 rot/min ai avea in jur de 190 pe bord, teoretic, ca practic nu urca mai mult de 4800 max.- 4900 max!!! rot/min in tr 5...si acolo vezi ca motorul NU mai poate, gata, s-a terminat totul.
            Mai bine o cutie mai scurta (de pe clio) care la 110/h cand ai bagat picioru in acceleratie in tr. 5 sa se duca!...dar asa nu se duce..tre sa schimbi tr 4 daca vrei o depasire cat de cat normala...

            Nu am pretentii de VITEZA, un 160 real e cinstit si echitabil pt. motorizarea asta (luand in calcul si cx-ul caroseriei).

            Comment


            • tavi, daca in tr5 ai avea 3500rpm la 110, ai prinde maxim 145 cu loganu, la un consum mai mare decat 1.6mpi. si-asa de la 120-130 in sus 1.6 consuma mai putin decat 1.4 (diferenta de cuplu in favoarea 1.6) daramite cu o cutie mai scurta pe 1.4...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • ...145 probabil la 4800-4900 rot/min....

                Nu pot sa-ti dau crezare.
                De ce un Golf IV 1.4 75 cp la 110 are 3500 rot/min?? Nu vorbesc aberatii. La 175 are in jur de 5400 rot/min (exact diferenta cat are Loganu la 170 - 4800-4900 rot/min)

                La un Megane 16V(nu sedan) sti cat are pe bord la 3800-3900 rot/min? 130/h. Tare m-as bucura sa intre in dicutie si un posesor de Megane. Sa fie eroarea mai mica?
                Eu la 130 am 3600 parca.

                PS: un motor in sarcina mai mare consuma mai mult la 3000-3200 rot/min decat unul in sarcina mai mica la 3500 rot/min...sau ar fi sensibil egale, dar demarajul (''fuleul'') la o depasire ar fi altul.

                Comment


                • vezi tu ca golful are alta curba de cuplu, care-i permite sa atinga 5400rpm in tr5. la logan dupa 4500 incepe zona de prabusire a cuplului, fapt care-ti limiteaza motorul la 4800-4900rpm in sarcina mare in tr 5. plus ca ai uitat sa mentionezi legat de aerodinamica golfului si antiaerodinamica loganului...vezi, de-aia n-are ursul coada si loganul demaraj
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Pai tocmai de asta am spus ca e mai buna o cutie mai scurta, din cauza CX-ului...
                    Curba de cuplu e data in cazu asta si de transmisie.
                    Sunt convins ca virgula, cu alta transmisie, curba de cuplu putea fi cu totul alta.

                    PS: pune o citie de 1.4 mpi pe Golf 14. 75 cp...sa vezi ce curba de cuplu mai ai..

                    Comment


                    • tavi, ai dat-o de pereti... cum dracu sa depinda curba motorului de cutie? motorul pe orice cutie/masina va genera acelasi nr de cai, acelasi moment. ca o cutie transforma mai bine sau mai prost acele date ale motorului si ca efectul se simte diferit, asta e alta discutie. eu ziceam strict de caracteristicile motorului, care alea sunt indiferent ca ai motorul pe logan sau pe motocositoare.
                      ca sa-ti raspund la ps: ai exact aceeasi curba de cuplu, dar o vei simti altfel. corect?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Si atunci cum ramane? Ajuta la curba de cuplu o cutie mai scurta sau nu? Eu spun ca da.

                        Comment


                        • omule, curba motorului e ceeasi...ca o cutie o transforma mai bine sau mai prost in "senzatii", respectiv "economie" e treaba cutiei, nu a motorului. graficele alea se dau pt motor, nu pt grupul motpropuslor (motor+cutie). evident ca o cutie mai scurta transforma mai bine cuplul in acceleratie, dar aceeasi cutie transforma mai prost turatia in economie de carburant sau viteza maxima...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Pai si eu ce spun? Ajuta la curba de cuplu (pt. 1.4 ) o cutie mai scurta? NU sa o modificeee, sa optimizeze demarajul si eventual consumul (la Logan nu pot sa cred ca la 1.4 + o cutie de clio ar avea consum mai mare).

                            Cred ca toata treaba a fost facuta ca sa nu mai puna doua cutii diferite, una pt ambele motorizari si gata...

                            Comment


                            • Trebuie vazut si specificatiile tehnice ( empirice) ale fiecarei masini in parte!Adica cele pe hartie nu pe sosea si o sa vezi ceva diferente in DEfavoarea multor marci cu motoare care se invart la aceasta putere (75-80 cp)!De aici pleaca multe...aerodinamica, greutate, transmisie!Pe mine ma pufneste rasul cand aud ca un motor de 75 de cai e prea putin in comparatie cu caroseria (cam o tona)!Ok!...si acum intrebare: In comparatie cu ce masina la aceeasi motorizare?
                              Nu vreau sa fiu offtopic insa am condus masini cu un raport putere-greutate nimicitor!Ce-ar fi sa zic atunci ca o masina de 250 de cai imi pare puturoasa?Ar fi o parere subiectiva dar si o parere obiectiva si asta cand compar un Viper cu un Golf V R32 de exemplu!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Dar nici n-am luat in discutie greutatea masinii (am mai spus, la deal unde nu e vorba de viteza, se observa ca pune probleme la altele de aceeasi putere, chiar si cu ceva cp in plus!), asta e ok, problema mareeee e la cx-ul masinii, degeaba are ea una tona sau 980 kg , daca e calculata pe inaltime...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google