Nu stiu, mie nu-mi place sa frec prea mult ambreaju, mai bine plec in scartz decat sa las mai usor ambreaju (dar sa plec in forta).
1.4 mpi
Collapse
X
-
salut, bine v-am gasit
adevaru-i ca nu prea ai cum sa nu freci ambreiajul daca locuiesti intr-un oras cu trafic greu, gen Bucuresti. eu sunt din Timisoara, am luat de curand un Logan 1.4 laureate, pana acum m-am dat cu un 1310 la care i-am schimbat eu intr-un an de folosinta ambreiajul nu foarte vechi. urmeaza sa bag Loganul in Timisoara, sa-l frec zilnic [plinul la saptamana in conditii optimiste], din coadaq in coada, din ambuteiaje in ambuteiaje. in fine, cei din astfel de orase stiu care-i situatia, mai ales daca nu mergi cu masina doar de acasa pana la lucru si la piata. deci e cruce pusa pe ambreiajul ala. sper doar sa fie de calitate bunicica.
in alta ordine de idei, am luat masina de la o tipa, profesoara care a decedat de curand, Dumnezeu sa o ierte. facea drumul de acasa pana la scoala si mai o piata eventual. in principiu doar prin oras [Resita, oras cu trafic usor] si are doar un drum de Timisoara facut. an de fabricatie 2004, 20.050km pe bord. trebuie sa recunosc ca nu ma pricep la rodaj, nu am avut vreodata masini noi, decat SH, dar sunt guri care spun ca masina asta nu ar avea nici rodajul facut la cum a mers femeia cu ea [o doamna, finuta, foarte atenta si cu mult bun simt, o cunosteam]. ma rog, lucrurile sunt discutabile, dar la cum arata si se comporta, masina chiar pare extrem de bine conservata. am facut doar vreo 350 km cu ea in cateva zile de cand o am, deci am doar o parere relativa, insa, eu conducand umpic mai "dezghetat" [nimic exagerat, dar nu ma trag pe strada tocmai], ma pot astepta la rulajul asta la modificari in ceea ce priveste consumul si puterea la roti? respectiv abia acum sa-i "fac rodajul"? imi vine greu sa cred, dar astept parerile voastre mai pertinente.
mersi.Last edited by bro; 29 December 2008, 01:23.
Comment
-
Parerea mea ca majoritatea femeilor nu prea conserva decat esteticul ca la restu...........le scapa sa nu mai ia piciorul pana nu isi dau si ele seama ca totusi se tureaza prea tare de ex!!!
No offense women's!!! Unele chiar lasa de dorit!!!!!!
Comment
-
stiu, cunosc caz concret, cuscra mea. schimba in treapta superioara ori cand nu se mai intelege cu cei din masina de zgomot, ori cand i se atrage atentia. mai nasol e ca daca asta o facea acum pe benzinare, de curand are in posesie un megane 1.5 dci. mi-e mila de saraca masina . oricum, stiu cum conducea vechea proprietareasa, benzinarul ca pe diesel, abia se tragea cu el, de aici si intrebarea mea.
vad ca am pe masina montanele originale in stare foarte buna dupa totusi cativa ani [rezerva e nefolosita ], consumul e ok, cu puterea masinii nu m-am obisnuit eu inca pentru ca obisnuiesc sa schimb viteza destul de repede, pe la 2500rpm, 3500-4000 prin depasiri, deci inca nu am dus-o in 5000-5500 sau mai sus chiar, la 6000, cum am mai citit pe forum ca fac altii cu 1.4MPI. cel mai mult am mai condus inainte un astra f 1.4 60cp care scoate putere la turatii mai scazute din cutie. ma asteptasem sa fie asemanator pe logan, dar deh, poate e doar ceva cu care ma voi obisnui.
deci nu-i cazul sa ma astept la ceva schimbari consum/putere acum dupa ce a intrat pe mana mea si o voi conduce simtitor mai dur?
Comment
-
bun bun...cu rodajul nu l-a lamurit nimeni...dupa mine e facut...adica a mers masinuta usor, fara viteze mari, fara ture mari....daca ziceai ca femeia mergea usor cu ea...deci...da-i talpa ...si felicitari :P" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
ok, mersi tzony, m-am lamurit. intradevar trage masina. pana acum nu am avut timp dar am scos-o azi la un test si are si sprint si urca bine si panta doar s-o duci in ture in treapta a 3-a. se simte bine. mai trebuie doar eu sa ma obisnuiesc cu ea, desi adaptarea o fac rapid, e o masina usor de condus.
Comment
Comment