1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Parca m-a filmat o data un prieten.Am sa vorbesc cu el si sper sa le mai aiba. ;)

    Comment


    • #32
      ai bre ca pe zapada face tot omu, da pe asfalt mai rar...
      numar secundele

      Comment


      • #33
        Mda,pe zapada e najpa,ca pierzi de tot aderenta,degeaba tu accelerezi sa mergi intr-o pare..ca masina tot unde vrea ea se duce,insa pe asfalt...ai accelerat putin..ai prins aderenta...totusi e altfel
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          lasa ca am facut eu o intoarcere nasoala, intr-o parcare (cu frana de mana)... pe jos erau frunze ude si am pirdut controlul... era sa ma opresc intr-un gard...

          Comment


          • #35
            Misto ,bine ca s-a terminat ok ;)
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Pai tocmai asa este farmecul.Pe gheata sau zapada, exact asta imi place, ca este greu de controlat.Dar nu am 50km/h si trag frana de mana;)

              Comment


              • #37
                Pe zapada e de necontrolat,oricum e frumos si nu strici gumele
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  de aia fac io "drifturi" numai pe zapda/gheata.... sa nu strice taranu din mine bunatate de Continentaluri )
                  numar secundele

                  Comment


                  • #39
                    Eu am Montana, asa ca fac ce vreau cu ele, ca oricum sunt naspa.;)

                    Comment


                    • #40
                      Cu montana faceam drifturi fara sa vreau,cum intram putin mai tare in curba numa auzeam scartzait...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        si eu tot montana am. pana acum nu mi-au facut figuri, adica in mers sau la o plecare mai rapida sa pierd aderenta.

                        ...sau poate asta este motivul pt care am pierdut controlul la intoarcerea aia cu frana de mana despre care vorbeam intr-un post de mai sus?...

                        Comment


                        • #42
                          Schimba-le de curiozitate,si dupa ce vezi diferenta nu cred ca le mai pui inapoi ;)
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            Logan(ala de la serviciu)+Montana+asfalt ud= Sanie by reno ))

                            patit de mine azi la un semafor, noroc ca nu era nicio masina oprita la acel stop si nici pieton pe trecere Cu a mea ma opream lejeeeer!!
                            numar secundele

                            Comment


                            • #44
                              La mine cum era putin ud pe jos....cum se simtea ori la plecarea de pe loc ,ori la un viraj mai usor lipsa de aderenta,de curiozitate incercati alte gume,sa vedeti ca nu mai renuntati la ele
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                Dupa parea mea motorul de 1,4 este cel mai slab motor aflat in momentul de fata pe lgn...din toate punctele de vedere.
                                Last edited by bobo77; 20 December 2006, 14:23.
                                Multa lume, putini oameni...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google