1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai este...are cei mai putini cp si cea mai mica cilindree,se misca greu...oricum am mai spus-o si o mai spun,motorizarea o alegem in functie de nevoile noastre,cei care cumpara 1.4 vor consum redus...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #47
      Motorizarea o alegem nu numai in functie de nevoie, ci si in functie de ce bani dispunem si mai este ceva, de ce motorizare este disponibila in oferta Dacia .Acum 1,5 ani cind am luat lgn-ul, 1,5 dci nu era la fel si 1.6 16 v.Oricum clar nu as mai alege inca o data 1,4...
      Multa lume, putini oameni...

      Comment


      • #48
        Ii bun si 1,4 daca sti sa meri cu el; cum o miscat clio misca si loganu.

        PS: Cristi 1,4 nu are cei mai putini cai (1,4-->75cp, 1.5 euro 3--->65cp), cuplu ii micutz, asta e:p
        ...de doi lei :p

        Comment


        • #49
          Dap..scuze,ma grabeam la scoala si am scris tampenii .My bad
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #50
            Daca stii sa-i dai mere super ok,cei care merg max 3000 rot /min sa se abtina de la comentarii....
            Dupa 4000 incepe viata lui,am facut 1.6 prin vara numai la 4000 rot/min,astfel:
            a I a la 40km/h
            a II a la 70km/h
            a III a la 100km/h
            a IV a la 130 km/h
            deja era destul de rau in spate,dati-i asa si sa vedeti ce viata are in el.

            Comment


            • #51
              astea sunt vitezele la turatie maxima? ca la 4000 nu prea cred

              Comment


              • #52
                La 4000 rpm sunt,probabil desi 1a si a 2a ma indoiesc ca sunt la 4000 rpm,poate la 5000-5500.
                1a -> aproape de 50
                2a -> 90
                3a -> 140
                4a -> 170 ...
                Schimbat la 7000 rpm
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #53
                  As vrea sa spun ca 1.6 iti ofera o mai mare placere in condus fata de 1.4 corect?
                  De aceea eu cred ca acei 0.5 litri in plus la consumul mixt si poate cel mult zic eu 1 litru in plus la consumul urban la 100 de km. pe care il are 1.6 fata de 1.4 merita efortul nostru financiar. Nu mai punem la socoteala daca e incarcata, sau are aerul conditionat in functiune. Ce spuneti?
                  citroen c2 vrt

                  Comment


                  • #54
                    Daca stii cum s-o calci mere', chestia cu aerul conditionat e adevarata, ia din puterea motorului destul de mult, iar daca e incarcata (fara AC) trage destul de bine.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by ICEMAN
                      As vrea sa spun ca 1.6 iti ofera o mai mare placere in condus fata de 1.4 corect?
                      De aceea eu cred ca acei 0.5 litri in plus la consumul mixt si poate cel mult zic eu 1 litru in plus la consumul urban la 100 de km. pe care il are 1.6 fata de 1.4 merita efortul nostru financiar. Nu mai punem la socoteala daca e incarcata, sau are aerul conditionat in functiune. Ce spuneti?
                      Singurul motor de 16 care merita e ala de 105 CP 16v demaraj,tot ce vrei,reprize bune,si un consum la fel ca ala 90CP 1.6MPI

                      Comment


                      • #56
                        Cam cu cat e mai scump un Prestige decat un Ambition, ca mai pus pe ganduri...?
                        citroen c2 vrt

                        Comment


                        • #57
                          Prestige e 9900 parca si cred ca mai creste cu vopsea su garantie ext...ambition nu mai stiu 8200 a fost al meu,acu 2 ani fara vopsea si garantie ext
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #58
                            Prestige a aparut la o luna dupa ce am luat eu Ambition. Uffff...M-am cam grabit, si, stiti proverbul ala cu graba care strica treaba? N-am invatat nimic din el..
                            citroen c2 vrt

                            Comment


                            • #59
                              Pacat,si nu stiai ca va apare alt model?
                              Si mie mi-ar placea prestige,dar imi place si asta...oricum de vandut nu cred merita sa o dau
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #60
                                Sincer, la exterior imi place parca un pic mai mult combinatia negru (barile fata si spate, manere usi, etc) cu o alta culoare decat culoarea compacta de la Prestige. desi usoarele modificari de la prestige, la exterior vorbind sunt mai reusite. A si te rog numi mai trimite mesaje pe mail cami incarci memoria si oricum le citesc pe forum
                                citroen c2 vrt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google