1.4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    nu crezi, sigur depaseste mai repede, eu stiu ca aerul fura undeva intre 5 si 10 calutzi

    Comment


    • #92
      Da,stiu si eu ca ACul reduce din performanta masinii
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #93
        Si o sa-l opresti de fiecare data cand vrei sa depasesti?

        Comment


        • #94
          Eu n-am zis ca-l opresc...andrei a zis
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #95
            nu neaparat da trebuie sa o calci mai ci viatza

            Comment


            • #96
              Totul conteaza de turatie si schimbatul vitezei.Poti sa o calci tu pana la fund...ca degeaba,ca tot nu ii da mai multa benzina...aceasi cantitate o primeste
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #97
                asa e la mai toate masinile, AC-ul papa din putere.
                http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                Comment


                • #98
                  Papa el ce papa, dar la o depasiri nu il opresti...despre asta era vorba ;)

                  Comment


                  • #99
                    Treaba lui daca il opreste sau nu,cert este ca in a5a e cam riscant sa depasesti...asta in cazul in care nu ai peste 130
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Si daca si ala are 125 ce faci? Te duci cu a 5-a?

                      Comment


                      • ii dai 4, pe cand ii gata depasirea, ii gata si motoru` ;)
                        http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                        http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                        Comment


                        • Ii dai a 4a,dar cum la 6000 rpm deconecteaza,140 e max in a 4a...ori tre sa faci depasire scurta...si cu 140 la ora max nu o prea faci,ori nu depasesti .Daca ii dai a 4a la 130...mai mult frana de motor o sa fie decat sprint
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Gata. Am zis ca-l opresc, nu mereu, cateodata. Sa terminam cu discutia asta. Fiecare face ce vrea.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Am de facut doar o adaugare: AC-ul va manca maaxim 3cp :p
                              numar secundele

                              Comment


                              • Eu nu cred... Mie mi se par mai multi.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google