da...222 :d
1.4 mpi
Collapse
X
-
) ce cretin... mai sunt d-astia,sau altii care umbla cu pozitiile albastre si cu felinarele de la proiectoarele montate si omologate in garaj la bunicu ,cand iti da un proiector d-ala in ochi zici ca-i felinarPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Eu zic ca daca vrei sa depasesti cum trebuie, opresti A.C.-ul, luminile, inchizi geamurile pt. aerodinamica, arunci lucrurile nefolositoare din masina, apesi acceleratia, te lasi un pic in fata ca sa schimbi centrul de greutate, iti faci un pic de avant si daca ai pasageri in masina sa-si faca si ei avant, strangi un pic din fund, si rogi si pasagerii sa faca la fel,.... si cred ca poti incepe depasirea aia......
Comment
-
Asa si? Am zis ce fac, e treaba mea, fiecare face ce vrea.
Comment
-
Ar trebui sa-mi multumesti, ca-s om cu experienta si am incercat astea inainte, si-ti impartasesc di experienta mea ca sa nu fi tu nevoit sa te chinui !
Comment
-
Da, da, uite cand depasesc prima data sigur cele spuse de tine o sa le folosesc.
Comment
-
Originally posted by ICEMANEu zic ca daca vrei sa depasesti cum trebuie, opresti A.C.-ul, luminile, inchizi geamurile pt. aerodinamica, arunci lucrurile nefolositoare din masina, apesi acceleratia, te lasi un pic in fata ca sa schimbi centrul de greutate, iti faci un pic de avant si daca ai pasageri in masina sa-si faca si ei avant, strangi un pic din fund, si rogi si pasagerii sa faca la fel,.... si cred ca poti incepe depasirea aia......numar secundele
Comment
-
Originally posted by 2fast4uastea sunt vitezele la turatie maxima? ca la 4000 nu prea cred
a treia la 6000 de ture - 125 km/h.
La a patra nu stiu.
Originally posted by andreiSau vara cand depasesti opresti aerul si bagi intr-o trepta inferioara. ;)
Eu am si 1.4 de la serviciu. In oras consuma mai putin cu pana la 1.5 litri, dar la drum intins papa mai mult cu 1 litru. In oras nu se simte diferenta de vana decat pe la plecarile in forta. Insa diferentele de la stop sunt facute si de timpii de reactie diferiti ai soferilor.
Amandoua sunt incaltate cu faimoasele Montane care sunt execrabile pe umed, dar se misca binisor pe zapada.
Imi pare bine ca nu mi-am luat 1.4. Nu vreau sa-i jignesc pe cei care au aceasta motorizare, ci vreau sa spun ca mie mi se potriveste mai bine cea de 1.6.Last edited by Cristi_Xp; 5 February 2007, 19:47.Pe pamant doua lucruri sunt omniprezente: hidrogenul si prostii.
Comment
-
pai sa va zic si yo eu am logan laureate cu motor de 1.4 si zic ca sunt multumit de el...
plecarile de p loc din intersectii le fac de se uita romanu ca la avioane dar cel mai important depinde stilu de condus nu conteaza motoru poti avea si motor de 1.2 stilu conteaza ... de exemplu am fost ieri ka nijte drifturi in curbe de alea stramte se inclina cam tare ea dar reuseau drifturile...c sa zic ma multumesc cu 1.4 deocamdata
Comment
-
Originally posted by Sony....
La a patra nu stiu....
Originally posted by dumi...de exemplu am fost ieri ka nijte drifturi in curbe de alea stramte se inclina cam tare ea dar reuseau drifturile...c sa zic ma multumesc cu 1.4 deocamdataLast edited by Cristi_Xp; 5 February 2007, 19:52.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Totusi imi dau cu parerea ca motoarele astea de le-a bagat Renault pe Logane consuma mai mult decat omoloagele lor de la VW, Peugeot, Skoda
Sunt campioni la Formula 1 dar cand e vorba de calitatea masinilor de serie o dau in bara rau de tot.
Marius_N: De ce nu folosesti butonul Edit?
Last edited by Cristi_Xp; 15 February 2007, 02:34.
Comment
-
Originally posted by ICEMANDe ce nu folosesti butonul Edit?
PS: Fara linkuri in semnatura.
Comment
Comment