Exista Riscul Spargerii Motorului?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si Bogdaneee, alea nu fac parte din motor??? intradevar la 60000 dar am scris 59000 ca sa fi mai sigur. daca te duci la un servis si ii intrebi pe mecanici, acelasi lucru iti spun si ei...e bine 59000, pentru siguranta ta.
    lipsa text

    Comment


    • #17
      Nu face subiectul topicului distributia. Mai nou, se schimba la 90 000 km.
      Si mai lasati dracului mecanicii astia din service, cu 3 clase...Stie nea Mitica ce si cum misca pe acolo in asa fel incat, daca-i pui o intrebare, se uita cum se uita liceanul sub fusta profei de romana: mult si de pomana.

      Revenind la toppic: nu se sparge nimic, doar ai rabdare sa ajunga la temperatura optima.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tudor View Post
        ......................................
        is curios de avantajele si dezavantajele

        ca avantaje stiu ca e bine pentru injectoare,catalizator( le "curata " ) si ca dezavantaj consumul...care mai sunt?
        Cu mersu la blana sunt numai dezavantaje, in cateva cuvinte: scurtezi viata motorului (adica n-o sa te tina 5-600ooo km ca la un taxi).
        Avantaju ar fi ca poti sa faci o depasire de doamne-ajuta si ca din cand in cand mai dai fum la o alta prastie

        Comment


        • #19
          Tavi, eu nu ma refer mers constant blana..ci ocazional...
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #20
            Da-i forja, cat vrei, cat se poate, unde se poate, in conditii de siguranta si cat sa controlezi masina numai sa ii dai cand ai motorul incalzit la 4 linii si sa nu mergi turat constant in a 1-a (sa zicem ca mergi in 5000 de aici pana la coltul blocului, scurt a 1-a si pe restul treptelor dai cat vrei), eu ii dau forje mari cu motorul cald dar pe a 2-a, a 3-a, caci a 4-a in Bucuresti cam greu si inainte sa opresti motorul dupa o forja zdravana, sa faci gestul acesta de siguranta, adica sa tii motorul la relanti vre-un minut sa isi faca ungerea si nu o sa cada nimic nimic, numai sa ii schimbi consumabilele la timp... . Sa ai bafta de ea, masina noua, e bine ca o inveti asa, eu o am de la 197.500 si acum are peste 206.000, cat a fost la mine a primit forja si n-a cazut nimic... . Ai aer conditionat pe ea?
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #21
              de 6000 km vrei sa iti pice motorul?
              pana una alta, a auzit, macar, cineva ca ar fi picat un motor de logan din cauza forjelor, ca sa spunem ca nu tine 500.000 km?
              sigpic

              Comment


              • #22
                Nu pica cu totul, dar din aia 75 cp mai mor pe drum vreo 5-6 cp.
                At te miri de ce una se duce ok si alta obosita cu aceeasi motorizare intarzie cu vreo 2-3 secunde.
                Lucru valabil si la multe masini gemacht in Deutschald, motoare 1.6-2.0 de 110-140 cp in talon, in realitate vreo 10-20 cp ii au morti, dar motorul merge ''ceas'' dle.
                Scade compresia, scade si demarajul.

                Comment


                • #23
                  si daca ii dau unui mpi 1.4 in rodaj 130-140km/h sau peste 3500 -4000 ture e vreun risc ceva ??? nu prea am rabdare 1000km sa ii fac un rodaj ca la carte, vreau s-o invat rea de la inceput...

                  Comment


                  • #24
                    @jere cati km ai cu ea?

                    Comment


                    • #25
                      Macar in rodaj sa o lasi si pe ea...daca nici acum nu o menajezi,atunci cand?
                      Nu e indicat deloc sa faci prostii in primii 1000 de km.
                      Ia cartea aia si citeste-o!

                      Comment


                      • #26
                        @ JERE masina nu-i ca un caine, sa o "inveti rea de mica..."
                        1000 de km mergi pana in 110 km/h sau maxim 3000 rpm (in caz ca e benzinar) si dupa vreo 3000 km ajunge la parametri maximi (atunci poti sa o inveti rea).
                        normal ca sunt si riscuri.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          eu dupa rodaj la a mea i am spart pistoanele direct. dupa 800 km nu am mai tinut cont. motoarele vin rodate din fabrica foarte bine. rodajul se face si pentru celelalte subansamble ale masinii.

                          Comment


                          • #28
                            asta cu "o invat din vreme" banuiesc ca e auzita de la un mecanic in dacii pe carburator, numai alea aveau carburator "cu memorie" si tragea masina in functie de cum o invatai
                            marx, rodajul de care zici e rodaj chimic, apoi inainte de asamblarea chiulasei pe motor, blocul e rodat la rece 5 minute la 3-5000rpm sub jet de apa cu ulei. aia e un fel de frectie la picior de lemn, nu rodaj. si da, cutia, ambreiajul, mai toate elementele in miscare trebuiesc rodate, de aia se recomanda un mers ponderat in primii 1000-1500km.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Acum ar fi chiar aiurea sa nu ai rabdare macar 1000 km sa faci un rodaj,probabil ca ii faci si o uzura prematura motorului nerespectand limita de turatii si km/h in rodaj.
                              Chestia cu ''memoria'' cred ca se aplica si la injectie ,acum pe bune oare sunt persoane care cred asta?

                              Comment


                              • #30
                                @ seba mie mi au zis cand am luat masina sa nu mai este domnule dacia veche. aici avem tehnoligie nu gluma. poti sa mergi cum vrei. eu am dacut ce scrie in carte. dar asa mi au zis. auzi la ei tehnologie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google