si Bogdaneee, alea nu fac parte din motor??? intradevar la 60000 dar am scris 59000 ca sa fi mai sigur. daca te duci la un servis si ii intrebi pe mecanici, acelasi lucru iti spun si ei...e bine 59000, pentru siguranta ta.
Exista Riscul Spargerii Motorului?
Collapse
X
-
Nu face subiectul topicului distributia. Mai nou, se schimba la 90 000 km.
Si mai lasati dracului mecanicii astia din service, cu 3 clase...Stie nea Mitica ce si cum misca pe acolo in asa fel incat, daca-i pui o intrebare, se uita cum se uita liceanul sub fusta profei de romana: mult si de pomana.
Revenind la toppic: nu se sparge nimic, doar ai rabdare sa ajunga la temperatura optima.
Comment
-
Originally posted by Tudor View Post......................................
is curios de avantajele si dezavantajele
ca avantaje stiu ca e bine pentru injectoare,catalizator( le "curata " ) si ca dezavantaj consumul...care mai sunt?
Avantaju ar fi ca poti sa faci o depasire de doamne-ajuta si ca din cand in cand mai dai fum la o alta prastie
Comment
-
Da-i forja, cat vrei, cat se poate, unde se poate, in conditii de siguranta si cat sa controlezi masina numai sa ii dai cand ai motorul incalzit la 4 linii si sa nu mergi turat constant in a 1-a (sa zicem ca mergi in 5000 de aici pana la coltul blocului, scurt a 1-a si pe restul treptelor dai cat vrei), eu ii dau forje mari cu motorul cald dar pe a 2-a, a 3-a, caci a 4-a in Bucuresti cam greu si inainte sa opresti motorul dupa o forja zdravana, sa faci gestul acesta de siguranta, adica sa tii motorul la relanti vre-un minut sa isi faca ungerea si nu o sa cada nimic nimic, numai sa ii schimbi consumabilele la timp... . Sa ai bafta de ea, masina noua, e bine ca o inveti asa, eu o am de la 197.500 si acum are peste 206.000, cat a fost la mine a primit forja si n-a cazut nimic... . Ai aer conditionat pe ea?
Comment
-
Nu pica cu totul, dar din aia 75 cp mai mor pe drum vreo 5-6 cp.
At te miri de ce una se duce ok si alta obosita cu aceeasi motorizare intarzie cu vreo 2-3 secunde.
Lucru valabil si la multe masini gemacht in Deutschald, motoare 1.6-2.0 de 110-140 cp in talon, in realitate vreo 10-20 cp ii au morti, dar motorul merge ''ceas'' dle.
Scade compresia, scade si demarajul.
Comment
-
asta cu "o invat din vreme" banuiesc ca e auzita de la un mecanic in dacii pe carburator, numai alea aveau carburator "cu memorie" si tragea masina in functie de cum o invatai
marx, rodajul de care zici e rodaj chimic, apoi inainte de asamblarea chiulasei pe motor, blocul e rodat la rece 5 minute la 3-5000rpm sub jet de apa cu ulei. aia e un fel de frectie la picior de lemn, nu rodaj. si da, cutia, ambreiajul, mai toate elementele in miscare trebuiesc rodate, de aia se recomanda un mers ponderat in primii 1000-1500km.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Acum ar fi chiar aiurea sa nu ai rabdare macar 1000 km sa faci un rodaj,probabil ca ii faci si o uzura prematura motorului nerespectand limita de turatii si km/h in rodaj.
Chestia cu ''memoria'' cred ca se aplica si la injectie ,acum pe bune oare sunt persoane care cred asta?
Comment
Comment