Exista Riscul Spargerii Motorului?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exista Riscul Spargerii Motorului?

    Salutare!
    Am un logan 1.4 are in jur de 5000 de km,si as dori sa stiu daca exista riscul sa se sparga motorul daca schimb in 5500 rot/min?
    Multi prieteni au pareri diferite alti spun ca nu are nimic,alti zic ca riscul e foarte mare...deoarece motor-ul nu este lasat?
    Astept niste pareri.




    Stima si Respect

  • #2
    hi hi tare asta, eu la 500 de km am dat o raita pe autostrada numai in 6000 o tineam acum am 50 de mii cu ea si n-are nici pe dreaq si vitezele numai brutal le schimb
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      pai, eu la fiecare 5000 rpm atinsi ii schimb motorul loganului meu
      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        pai, eu la fiecare 5000 rpm atinsi ii schimb motorul loganului meu
        Si unde ajungi daca la fiecare 5000km schimbi motorul?


        In fine ...deci sa inteleg ca nu are nimic daca o schimb in 5500rot/min.Pana mai acum am mers maxim in 4000,ascultand parerea prietenilor care au zis sa nu cumva sa sparg motorul

        Comment


        • #5
          andrei ce spunea bogdan era o gluma dar era legat de rpm nu km deci stai calm cu spartu motorului
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • #6
            La destinatie
            N-are nimic daca schimbi in 5500 rpm, numai n-o fa de fiecare data (adica nu cred ca are sens tot timpul). De spart nu-l spargi, dar ii scurtezi viata.
            Mai lasa-l pana la primu schimb de ulei, dupa care poti sa-l omori mai gospodareste.

            Comment


            • #7
              trebe omorat putin e prea lenes:

              Comment


              • #8
                AndreiI a fost o gluma. nu se strica nimic daca turezi mai tare motorul, chiar si pana la limitare, aproximativ 6000rpm. nu s-a spart la batrana, darmite la asta nou frantuzesc. rodajul se face pana la 1000 km, iar performantele maxime se ating dupa 3000 km. reviziile sa le faci la timp si nu vei avea probleme cu motorul
                sigpic

                Comment


                • #9
                  ii dai pana unde are rosu, fara frica. nu are ce sa se sparga

                  Comment


                  • #10
                    nu stiu, nu am auzit vreodata asa ceva sa se sparga, ceea ce pot sa adaug si eu este ca atunci cand ajungi la 59000 km trebuie sa schimbi cureaua....etc., atunci chiar va fi o problema, nu ca se sparge ci chiar il faci praf!
                    lipsa text

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tuturor celor care au postat,pe parcurs daca vor mai fi probleme voi posta.Iar pentru alte probleme intalnite voi citi forumul:P


                      O zi frumoasa in continuare:P

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Bleizer View Post
                        nu stiu, nu am auzit vreodata asa ceva sa se sparga, ceea ce pot sa adaug si eu este ca atunci cand ajungi la 59000 km trebuie sa schimbi cureaua....etc., atunci chiar va fi o problema, nu ca se sparge ci chiar il faci praf!
                        de unde ai scos 59000? la 60000 km se schimba distributia. nici atunici cand se rupe cureaua de distributie nu se face praf motorul. sunt afectate axa cu came, supape, chiuloasa...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          cred ca cel mai bine ar fi ca topicul sa fie : avantaje/dezavantajele mersului la turatii de 5500 rpm

                          is curios de avantajele si dezavantajele

                          ca avantaje stiu ca e bine pentru injectoare,catalizator( le "curata " ) si ca dezavantaj consumul...care mai sunt?
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #14
                            si atat ca e de curse
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca ti ai luat motorizarea gresita sau te asteptai la mai mult,de ce vrei sa schimbi la turatia aia ? Schimba la o asemenea turatie cand e cazu,nu face din asta un obicei pentru ca vei face o uzura prematura motorului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google