Interupere La Turatii Joase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nici eu nu inteleg ce cauti la 1500 rot/min.Ai benzina,crezi ca daca mergi la 1500 rot/min ai consum mai mic?E foarte fals.Undeva la 2500-2800 rot/min ai consumul ideal.In ritmul asta o sa ai probleme cu ea :nu se mai infige,nu mai depaseste 130 km/h,creste consumul,uzura motorului,etc...se strica.Nu mai mergeti subturat!
    Eu am deja 50.000 km si nu am schimbat nimic.Cum il inveti asa merge.La mine nu vede sub 2200 rot/min,decat cand stau la semafor si cand plec.Mai des vede 5500 decat 1500.
    sigpic

    Comment


    • #17
      pacco eu am 70000 mai mult in regim sport , de obicei am 2000 rot la mers lejer , la 2800 deja trebuie schimbata treapta pt un consum bun
      Its just a car ...

      Comment


      • #18
        Corect.2800-3000 pe aici schimb eu in general,cand nu ma grabesc.Si coboara dupa 2000-pe la 2200 daca nu ma insel.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Referitor la ce zice priceputu21... daca releul ar fi cauza, n-ar fi normal sa se sesizeze o oarecare intrerupere in mersul motorului si pe liber? nu cred ca stie releul ala ca la turatia aia motorul trage sau e pe liber...cred ca sarcina lui e doar sa intrerupa alimentarea la o anumita turatie (cred ca la 6500 e setat la logan)... In concluzie, ar trebui sau nu sa am probleme la 2000 de ture indiferent de treapta de viteza sau daca e pe liber?

          Comment


          • #20
            pai o chestie , cand mi-am montat wooferu si statia cand porneam de pe loc cu masina sau o turam pe loc se decupla ... acum nu stiu daca are vreo legatura cu releul ca nu ma prea pricep
            faza e ca in ultima vreme am bagat doar benzina de 99+ sau evo din Mol , si parca nu mai intrerupea si masina o idee mergea parca mai bine ,era mai fasneata
            Its just a car ...

            Comment


            • #21
              Salut
              Nu stiu daca postul meu isi are locul aici, deoarece au am alta motorizare pe masina, insa la prima vedere mi s-ar potrivi topicul.
              Problema mea este ca doar intre 2000 si 2300 RPM in orice treapta de viteza masina intrerupe (la aceeasi turatie daca nu e in sarcina motorul nu intrerupe). Am observat aceasta problema odata cu venirea frigului, cu toate ca nu cred ca asta ar fi cauza.
              Motorizarea Loganului meu este 1.6 MPI, cu 22000 Km la bord, ambele revizii de pana acum facute la reprezentanta, remapata pe la 12000 (am prins anul trecut frig cu ea remapata si nu am avut acest gen de probleme).
              Cam care ar fi cauza acestor intreruperi, care ma scot din minti?
              Multumesc anticipat pentru ajutor.
              sigpic

              Comment


              • #22
                In ce consta intreruperile despre care vorbesti ? Motor cald sau rece? Mai multe detelii te rog.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  Motor cald (dupa vre-o jumatate de ora de functionare).
                  Se manifesta atunci cand accelerezi constant usor pe aceasta plaja de turatie (2000-2300 RPM) in orice treapta.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Bun,si cum resimti aceste intreruperi?Pe turometru,trepideaza motorul,rateuri la esapament?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Oare cum se pot simti niste intreruperi in sarcina ? Facem posturi la misto ?

                      Ontopic: Verifica sistemul de aprindere (bobina de inductie, fise, bujii). Fa-i o diagnoza, problema e ca, daca nu apare nimic pe tester, va trebui sa le iei prin eliminare, posibilele defectiuni.
                      Last edited by darksid3; 9 November 2011, 10:59.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu cum sa-ti descriu, ca si cum motrul pentru o miime de secunda nu ar mai trage, fara rateuri, fara trepidatii, ceva de genul limitare la o scara muult mai mica, (sa nu-ti inchipui ca te da cu capul de parbriz, aproape insesizabil).

                        Cat despre posturile la misto crede-ma ca nu asta intentionam, ma refeream la faptul ca motorul daca il accelerezi in gol adica masina scoasa din viteze nu se observa nici un fel de intrerupere. Am postat aici presupunand ca s-a mai lovit cineva de problema asta si ca imi poada da sfaturi ceva mai precise tocmai sa evit luatul prin eliminare. Asta intentionam, nu sa te iau la misto.
                        Last edited by B 96 NLD; 9 November 2011, 11:04.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Da, coane, se numesc intreruperi in sarcina. Verifica ce ti-am spus, mai sus.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            adica se "hatana" ceva gen fata-spate si simti asta si in maneta schimbatorului? se pare ca e un feature la motoarele 1.4 si 1.6 8v. se pot inversa releele alea?

                            Comment


                            • #29
                              Dupa cum a-ti vazut nu intamplator am intrebat cu se resimt in masina astfel de intreruperi.Nu exista o forma unica in ceea ce priveste acest tip de defectiuni,ele depind de localizarea defectiunii.Eu personal nu cunosc o manifestare unica.Incerc sa-mi imaginez cu poti simti aceste intreruperi timp de o miime de secunda;doar pe turometru avind senzatia ca se opreste pentru putin.Dar nu contest ce simti tu,m-as mira sa-ti iasa ceva le tester.As merge pe o informatie deformata de la unul din senzori.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Cu tot respectul, dumneata te contrazici pe faptul ca o joja de ulei nu trebuie sa miroasa a benzina sau ca este un nonsens completarea electrolitului din acumulator. Da-mi voie sa am serioase "indoituri". O Intrerupere de sarcina incepe din cilindru, continua pe traseul de evacuare si se termina la toba finala, in cele mai multe cazuri. Pe parte de injectie, sansele sunt mult mai mici. Daca era de la senzori, comportamentul nu ar fi fost asta, iar aia trebuie sa iasa pe tester, in mod normal.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google