Dacia Logan 1,4 Mpi Preferance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intradevar, cum spui si tu Alin la diesel de regula nu ajunge repede (uneori deloc) la 4 linii.
    Parerea mea FloRio sa mai ai un pic de rabdare, sa mai verifici pentru ca iti spun sincer si eu cand am luat Loganul eram mai mult cu ochii pe bord decat la drum si nu o sa uit cum am stat odata dupa ce am dus masina la garaj asteptand sa se opreasca termocupla
    Eram 99% convins ca e o problema dar s-a dovedit ca nu

    Comment


    • #17
      Poi sincer sper sa nu fie nici o problema,mai ales ca am luat-o abia de o zi,si deja sa aiba probleme,dar am niste emotii,si nu stiu nici ce fel de ulei e in motor,nici antigel,nici nimik ca sa pot completa cand va fi nevoie ca nu vreau sa le amestec.....cel ami mult ma uit la liniutele d ela benzina cred ca 85% din durm am uit acolo si din cand in cand ma uit la drum.Is genul de sofer maniac,pentru ca imi plac masinile si imi place sa fie totul ok plus ca am avut deceptii cu alte masini si le-am tinut tot in service mai mult,poate si pentru ca am bagat prea multe de seama,dar e dureros in orice caz cand ai ghinion mult

      Am 282 km cu 22,5 litrii si inca mai am o liniuta ,am calculat undeva in jur de 7,8 consumul mixt in conditiile in care 70% a fost urban in trafic destul de aglomerat si 30% extraurban.Ce ziceti?apropo...azi nu am mai avut deloc fluctuatiile la temp apei...sa isi fi revenit sau e de moment.dimineata cand am plecat prima data cu ea s-a incalzit cam greu cei drept a ajuns la 90 de grade adica la 4 liniute abia dupa 4 km,poate ca e normal pe undeva avand in vedere faptu ca era destul de rece dimineata.
      Inca niste nelamuriri: loganul 1,4 are debitmetru de aer?si daca da,a-ti avut probleme cu el,sau cam pe la cat se schimba?si ce ulei este recomandat si folosit de catre voi pentru acest motor.Va multumesc
      Last edited by vali007; 29 April 2010, 21:25. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        azi mi-am montat computer de bord la masina,si functioneaza foarte bine.De acum o sa urmaresc consumul mult mai usor chiar daca va fi oarecum relativ,dar macar pentru orientare.Are multe functii:autonomie benzina ramasa,consum instant,consum mediu,viteza medie,distanta parcursa,cantitate benzina consumata.Pana sa pun comp de bord dupa calculele mele am reusit sa scot un 7,7% condus 70% urban si 30% extra.Sunt multumit!Vreau sa aflu ce fel de ulei ar trebui sa pun in motor,care ziceti ca ar fi mai oki,si niste specificatii pentru,lichid servo,antigel,lichid de frana,care ar fi bine de pus

        Comment


        • #19
          Am observat de cateva zile ca daca las motorul pornit la relanteu apare un zgomot ciudat,un carait,un tacanit,ceva de genu,iar daca calc pedala de ambreiaj acesta dispare de tot,cand o las iar apare cand o calc iarasi dispare,ce ar putea fi?

          Comment


          • #20
            asa fac toate loganurile de la ambreiaj

            Comment


            • #21
              Ma bucur atunci ca nu e o problema grava,multumesc de raspuns

              Comment


              • #22
                In ce distanta vi se pun 4 liniute la temperatura apei acuma in acesta perioada?Mie mi se pare ce mi se incalzeste destul de greu,abia dupa vreo 4-5 km mi se pun 4 liniute,cred ca tot nu am scapat de schimbatul termostatului

                Comment


                • #23
                  Salut!
                  Pai...la mine dimineata ajunge mai greu la 4 liniute.Cam in 3km de mers prin oras.
                  Cand se mai incalzeste afara, pe la 25 de grade asa...cam 1 km.
                  Cred ca mai important este sa ramana la 4 linute, nici mai mult, nici mai putin.
                  Daca ai fluctuatii, nu e bine ptr motor.
                  Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                  Comment


                  • #24
                    Imi ajunge pe caldura asta cam greu la 4 liniute si uneori scade iar la doua dar urca din nou repede la 4,cred totusi ca e o problema cu termostatul

                    Comment


                    • #25
                      Mda,pot confirma ca e dus termostatul,de 3 zile ajunge abia in 7 km la 4 liniute,si mai este cand ajunge mai repede dar scade inapoi la doua dupa care iar creste,in orice caz aceste fluctuatii duc spre un singur rezultat,si anume trebuie schimbat termostatul.Intrebarea mea e,ce marca de termostat ar fi mai bun?si cam cat costa un termostat la Logan?A afectat mult motorul faptul ca am ciruclat asa cateva sute de km cu el defect?Astept raspunsuri

                      Comment


                      • #26
                        Cateva sute de km nu cred sa fie bai...
                        Eu am avut o Skoda veche 120L si i-am scos termostatul ptr ca imi fierbea apa.Am mers asa mii de km si singurul deranj a fost sa-i pun/scot cartonul din fata radiatorului.
                        Un termostat de Logan e in jur de 15 lei si codul este 7700872554 ptr benzina.
                        Eu iti recomand sa mergi la un service autorizat, de unde il si cumperi, si iti dau garantie.
                        Succes!
                        Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                        Comment


                        • #27
                          Problema s-a rezolvat.Am schimbat azi termostatul si dupa distanta destul de scurta ajunge la 4 liniute si acolo sta.Termostatul e Gates made in Belgium, si a costat 35 de lei.
                          Mai am o intrebare: va intra usor in marchariere?Mie cand masina imi sta in panta imi face figuri,si intra destul de greu ca la daciile vechi,uneori cand intra scutura de parca se rupe in doua cutia,mai face figuri si pe drept dar mai rar?Vreo defectiune sau asa is cutiile la logan?

                          Comment


                          • #28
                            Stai linistit, asa sunt toate.O fi iar o galma de proiectare, ca sa iasa mai ieftina...
                            Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                            Comment


                            • #29
                              asa intra in marchariere, are draptate trebuie sa fii atent mereu la marsarier asa sunt cred ca toate

                              Comment


                              • #30
                                Doua intrebari va rog:1.Logan preferance 1,4 mpi are filtru de polen sau nu?Si daca da,unde e situat?
                                2.dimineata la prima cheie,cand ii dau chiar daca afara sunt 30 de grade un pic sta turat peste 1000,stiu ca e de la socul automat,insa stiam ca doar cand e mai frig trebuie sa stea asa si la temperatura asta ar trebui sa stea direct pe 750-800 rpm pe ca e fixat ralantiul.Sau asa e la toate?Multam fain

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google