Dacia Logan 1,4 Mpi Preferance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    1) N-are
    2) Asa e la toate, asa tre' sa faca.

    Comment


    • #32
      Mi se abureste foarte tare in masina cand ploua chiar daca da drumu la ventilator,ma gandeam ca din cauza filtrului de polen care e imbacsit.

      Comment


      • #33
        Salut.
        Sa nu fie pe recirculare?!
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #34
          Si eu cred ca o incing cam tare.
          Eu sunt incepator.Nu am avut masina la parinti si am condus cele 30+ ore la scoala plus ceva ture cu o masina in rest nu mare lucru si nici nu prea avut cine sa-mi explice.Multe le-am invatat din mers, altele le-am citit pe aici.Ca de exemplu nu stiam nici ce-i ala relanti.

          Acum cu ma dau cu Loganu.
          Cand plec din curte am rampa.Si viteza I, ridic ambreiaju pana la jumate, las frana in acelasi timp cu ambreiaju si apas repede pe acceleratie si se duce cam undeva la 2000-3000 ture dupa care mai ridic ambreiaju si pleaca dar se tureaza foarte tare si dupa doua faze de genu se incinge incat atunci cand o parchez in curte cu spatele, la fel, am alta rampa dupa care panta (rampa-panta ca in unele poligoane) si o turez cam pe la 2500 si cand opresc parca miroase putin a benzina si are 4 linii la apa.
          Aici cred ca fac ceva gresit.Si cand plec de pe loc o turez cam pe la 2500 dupa care mai ridic din ambreiaj.
          Am cautat si pe net dar doar date tehnice legate de ambreiaj.
          Banuiesc ca pot sa merg asa mult si bine dupa "tehnica" mea dar cred ca gresesc si vreau sa invat.
          Am observat ca de pe loc pot sa ridic cam 70% din ambreiaj dupa care acceleratie pe la 2000ture(mai putin nu am putut, parca mai putin nici nu vrea), ridic ambreiaju mai mult si parca pleaca chiar mai repede decat daca as fi turat-o mult si parca degeaba.

          Comment


          • #35
            Am o nelamurire.Am facut 5000 km de cand am luat masina de la Dacia.(cu revizia facuta-cel putin asa zic ei).Am 85.000 km.Uleiul l-am verificat cand am luat-o si era ok,la maxim, si la culoare era galbui,curat,semn ca a fost schimbat.Acum e negru dupa 5000 km.Am zis ca as face schimbul sa fiu eu impacat,sa nu am stresuri ca oricum dea au trecut 5000 de km.Dar nu is foarte sigur daca merita sa il schimb sau sa il mai las pana la 10.000 km.Ce parere aveti?si daca il schimb ce sa bag? 5w 30 sau 5w 40?M-am gandit la elf excellium sau elf evolution sxr.Cat despre filtru de aer oricum o sa il schimb ca e foarte mult praf.Diferenta intre filtru mann si purflox e de 3 lei,eu zic ca mai bine mann.Apropo de asta,se schimba greu filtru de aer?Multam celor ce vor raspunde

            Comment


            • #36
              filtrul de aer se schimba in maximum 5 minute. ai cred ca 5 suruburi de desfacut si 4 cleme (filtru nu stiu cat conteaza...acum mai nou e la moda FILCOR ca doar a luat premiu). despre ulei nu stiu ce sa iti spun.... faci cum crezi ca e mai bine. daca esti sigur ca a fost schimbat uleiul atunci cand ai cumparat masina poti merge pana la 10 000 km linistit, chiar daca pare mai negru. e normal sa se inchida la culoare. uleiul pe care il bagi ... e destul de greu de ales. fiecare baga cum crede ca e mai bine, dupa buget, dupa "mesteri" sau dupa propria experienta. e un topic in care se vorbeste despre ulei.

              Comment


              • #37
                salut Florio! in ceea ce priveste uleiul, asa cum a zis colegul de mai inainte uleiul nu este cazul sa il schimbi daca a fost schimbat cu 5mii km in urma.. din cate stiu eu la benzina se schimba la 15 mii numai sau 1 an iar la diesel se schimba la 10 mii.. acum cu ph2 se schimba mai rar.. dar sa nu o iau pe aratura ..

                eu am schimbat la 1 an cu elf competition ST (bidon albastru) 10W 40 .. si un cod A3/B4.. am inteles ca este foarte bun dar in cartea masinii scrie ca este mai bine sa pui 5w40 daca gasesti elf mai bine.. dar vezi ca este aici pe forum un thread (cred ca i-am zis bine) despre uleiul folosit si gasesti acolo opinii..

                am vazut ca ai avut probleme cu termostatul moi aussi .. cauza este condusul la 2000- 2200 rotatii constant .. suna bine la ureche, ca un bondar ... dar nu si la buzunar .. si eu am schimbat termostatul si am continuat sa conduc la 2k-2,2k rotatii de aici am ajuns la aceasta concluzie. din experienta mea cel mai bine este sa conduci 2,3 k - 2.4 k rotatii si asa ai un cosnum relativ ok.. eu am scos ultima data un 7.1 l mediu .. super asa spune eu daca iau in considerare drum oras + ext cam 50% - 50% ..

                sau poti sa mergi la 2000 de rotatii dar sa ii mai dai asa din cand in cand intre 2500-3000 .. consumul este tot acolo ...

                nu vreau sa te "sperii" dar vezi cand a fost schimbat lichidul de frana, antigelul, uleiul de la servo .. avand in vedere ca se schimba la 4 ani..

                in rest sa o stapanesti sanatos, sa o conduci cu grija ..

                mi-am adus aminte ca te deranjeaza cum prinde marsarierul .. apasa pedala de ambreiaj pana la podea .. si prinde din prima, trebuie sa auzi un click..
                Last edited by Bogdan20cj; 20 July 2010, 11:41. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  chestia cu liniutele o am si eu de ceva vreme, inca n-am schimbat termostatul.
                  banuiesc ca e o problema electica, respectiv masa insuficienta. si spun asta deoarece dupa ce fac un drum prin oras si ajung la 4 linii si mai ales daca e si cald afara si pornesc dezaburirea, ventilatorul, casetofonu, si farurile imediat sare apa la 6 si chiar 9 linii. dar martorul in bord nu se aprinde si uneori nici ventilatorul. asta inseamna ca nu e de la termostat cel putin la mine.

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc baieti,totusi cred ca uleiul il mai las inca vreo 4500-5000 km si o sa aleg Elf 5w 40 Sxr sau excellium iar filtru de aer voi cumpara mann care il voi schimba eu daca ziceti ca nu e greu de schimbat.zilele astea o sa schimb filtru

                    Comment


                    • #40
                      O mica problema semnalata mai nou.Dimineata la prima cheie cand ii dau,porneste da parca moaresi dintr-o data dar fractiune de secunda se tureaza si sta normla la relnateu cum tre sa stea la rece,un pic turat si apoi isi revine.Nelamurirea mea e urmatoarea: de ce nu porneste normal sa stea asa la relanteu si nu sa ezite...sa aiba intarzieri.Cauzele care ar putea fi:benzina naspa,bujii slabe,sau senzorul de turatie?

                      Comment


                      • #41
                        Salut.
                        Incearca si curata si MMP(motorasul pas cu pas)e posibil sa fie de la el.
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #42
                          Sincer nu ma pricep sa ma bag singur,mai stau un pic sa vad cum decurge treaba,daca se va intensifica problema.urmeaza sa schimb filtru de aer si apoi poate bujiile,sa curat senzor turatie si sa curat motorasul pas cu pas.Toate acestea le va face un mecanic ca eu nu ma bag

                          Comment


                          • #43
                            Salut.
                            Da,dar ar trebui sa le schimbi ordinea.
                            Curata inainte mmp si senzorul de turatie si dupa mai vezi.
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #44
                              Multumesc de raspunsuri,daca o sa mai faca o sa o duc la un service sa le curete,ar fi ideala si o verificare pe tester

                              Comment


                              • #45
                                Am schimnbat filtru de aer da parca nici o diferenta,dupa are un punct mort intre 2800-3300 rpm,in aceasta zona se tureaza tare greu,apoi isi da drumu,nush daca nu e si cablu de acceleratie,posibil sa nu se accelereze k-lumea,nuhs ce sa zic..Am condus un logan 1,4 cu 50k la bord,parca era alta masina,mult mai bine tragea motorul,ambreiajul ii prindea jos si se accelera f bine,la mine prinde cam sus si parca e infundata,nu se accelereaza k-lumea,in schimb la relanteu sta foarte frumos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google