Dacia Logan 1,4 Mpi Preferance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am uitat sa precizez ca am folosit ultima data benzina de 98 de la Petrom Top 99+ insa tot un drac e,la fel tragea ca si cu aia de 95,in schimb ieri am alimentat din nou de aceasta data de la OMV cu carrera 95 si parca merge mult mai bine

    Comment


    • #47
      Am si eu o problema daca stie careva sa ma ajute cu un raspuns. Am avut parte de un mic accident, in partea dreapta mi s-a rupt bara fata. Am inlocuit-o cu alta noua, dar ca am gasit o problema. In momentul impactului s-a fisurat un dispozitiv care se afla in partea dreapta, chiar in dreptul rotii. Banuiesc ca e un filtru ceva, deoarece e plin cu carbune. Mersi anticipat

      Comment


      • #48
        canistra de carbon se afla acolo
        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

        Comment


        • #49
          problema!!!

          De vreo' luna jumate am observat ca am o problema cu antigelul,imi scade foarte repede,in ultimele 3 saptmanani am completat de vreo 3 ori,pentru ca imi ajungea la minim,azi cand am verificat deja era cu mult sub minim,mi-a intrat aproape 1 littru de apa distilata ca nu am bagat antigel deloc pentru ca nu stiu de care sa bag,cand am luat masina,era la amxim,si este de culoare portocalie,sincer nush ce antigel este.Am verificat si este uscat pe la toate furtunele,nu inteleg pe uinde se poate evapora sau pierde atat de mult antigel in asa scurta perioada si ami ales ca in ultimul timp e destul de rece afara.
          Si tot azi mi-am verificat nivelul la ulei dupa aproape 8000 km.Mi-a scazut cu aproape 1 cm de la nivelul maxim.Dar cand s-a facut schimbul nu a fost uleiul chiar la semnul de maixm,poate 2mm mai jos.E normal consumul,sau poate fi o problema?

          Comment


          • #50
            ti se evapora apa distilata, stai linistit, daca nu este combinata cu antigel se avapora de la caldura, si nu mai merge asa cu ea pt ca nu e bn

            Comment


            • #51
              Buna! daca vrei sa vzi cati litri mai ai in rezervor chiar si cand esti pe rosu faci urmatorii

              pasi/1 tine apasat pe butonul negru care il ai pe bord
              2.pune contactul si tine in continuare degetul apasat pe buton
              3 o sa-ti apara un cod,imediat dupa aparitia codului ridici degetul si mai apesi o data ,vei vedea cati litri ai in rezervor /bafta

              Comment


              • #52
                Originally posted by renatorene View Post
                Buna! daca vrei sa vzi cati litri mai ai in rezervor chiar si cand esti pe rosu faci urmatorii

                pasi/1 tine apasat pe butonul negru care il ai pe bord
                2.pune contactul si tine in continuare degetul apasat pe buton
                3 o sa-ti apara un cod,imediat dupa aparitia codului ridici degetul si mai apesi o data ,vei vedea cati litri ai in rezervor /bafta
                E veche "poanta" majoritaea o stiu deja(99%).

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Alin0007 View Post
                  Schimba termostatul. Ala e de vina pentru fluctuatiile de la temperatura apei.
                  Eu incalzesc masina in mers,de-abia dupa 100 200 de metri am 2 liniute pe ceas,la 4 ajung in oras si am aceleasi fluctuatii de temperatura(scade la 2,urca la 4),tind sa cred ca nu e de vina termostatul,o mare influenta o au si temperatura de afara si modul de folosire al motorului si densitatea de trafic.
                  Am ajuns si la 6 liniute vara asta(30+ grade celsius) moment in care porneste ventilatorul.
                  Apa din borcan e in limite.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • #54
                    cu temperatura apei o pateam si eu in fiecare dimineata sa scada de la 4 liniute la 2 si iar sa urce la 4 dupa cateva sute de metri. Dar am mers asa cu ea 2 ani si inca nu a aparut nici o problema. ultima oara am patito acum 2 saptamani cand mergeam cu prietena in oras. cand urca la 4 cand cobora la 2. bine ca mergeam cam cu 70 la ora si era destul de frig. Dar de atunci nu a mai aparut. Eu unul nu am luat acest lucru ca un defect. stima si sa sa ai parte de masina cat mai multi km.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google