Dacia Logan 1,4 Mpi Preferance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan 1,4 Mpi Preferance

    Va salut pe toti si daca am postat gresit rog moderatorii sa mute threadul.
    Masina mea achizitionata ieri este o Dacia Logan 1,4 mpi din 2006.Masinuta imi place mult,m-am atasat bine de ea,insa cred ca am o mica problema si sper sa ma puteti ajuta cei care aveti mai demult timp loganuri.Problema e urmatoarea:
    am mers cu ea ,la temp apei nu era nici o liniuta plina ,dupa ceva timp s-au pus 2 liniute,apoi sau pus 4 liniute dupa inca ceva distanta parcursa,dupa care la un moment dat dupa inca vreo 300 de metrii,au scazut dintr-o data 2 liniute la apa,am mai mers vreo 200 de metrii si s-au pus la loc .Ce poate sa fie oare?daca era indicator cu ac se vedea cum scade acu la apa,aici se evde cum scad liniutele...sa fie oare termostatul?sunt un pic panicat ca nu cunosc probleme ce apar la dacia logan,sper sa nu fie ceva serios...mentionez ca nivelul antigelului din vas era peste maxim cu 2 degete,deci cam mult,apoi l-am scos afara din el si acuma e chiar un pic sub maxim.Sper sa nu fie problema cu indicatorul din bord.Inca o chestiune ,cand e ultima liniuta cati km mai parcurgi?aproximativ,sau cand se aprinde becul ca e gata benzina?s-a aprin ieri becul,am bagat benzina de 100 de lei vreo 22,5 litrii si s-au pus 5 liniute din 9,dupa 30 de km o liniuta a cazut,am resetat km,iar de cand am alimentat am parcurs 78 de km si mai am inca vreo 4 liniute,sper sa scot macar un consum de 7% mixt.Va multumesc

  • #2
    Schimba termostatul. Ala e de vina pentru fluctuatiile de la temperatura apei.

    Comment


    • #3
      bine ai venit pe forum in primul rand si sa o stapanesti sanatos si fara probleme!in legatura cu liniutele de la apa,termostatu a ramas blocat pe deschis,am patit si eu,si inlocuirea lui este maxim 50lei!iar cu benzina,depinde ce mers preferi,sport,normal sau batraneste!
      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

      Comment


      • #4
        Salut.
        Pe linga termostat,mai cumpara si un litru de antigel glaceol rx(cins stie codul mai bine sa-l urce)
        se pierde in momentul in care schimbi termostatul(aprox. 1 litru)
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Pai de condus ,am mers frumos,nu sportiv,ci mai econom,am emotii de consum,a mai cazut o liniuta si am parcurs 97 de km.Mai sunt 3 liniute cu care sper sa mai parcurg 200 de km.Oricum cred ca metoda plinului e cea mai sigura pentru a vedea consumul exact neavand CB

          Comment


          • #6
            daca au fluctuatiile astea liniutele de la temperatura,e termostatul defect....si eu l-am schimbat in februarie!nu e nici o problema,"asa ie toate" ...bafta si sa ai grija de ea!

            Comment


            • #7
              Am mai mers cu ea si nu am mai avut deloc fluctuatii la temperatura,sper sa nu mai faca,daca va mai face voi schimba termostatul,is curios cati km mai fac cu ce benzina mai am

              Originally posted by FloRio View Post
              Am mai mers cu ea si nu am mai avut deloc fluctuatii la temperatura,sper sa nu mai faca,daca va mai face voi schimba termostatul,is curios cati km mai fac cu ce benzina mai am
              Apropo,cand se aprinde becu de la benzina,cati litri mai sunt in rezervor,aproximativ?
              Last edited by FloRio; 27 April 2010, 23:53. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                cand se aprinde becu de la benzina mai sunt 5 litri da trage si mizeria din rezervor sa nu mergi mult asa

                Comment


                • #9
                  baieti, sunt oarecum offtopic, dar daca porneste ventilatorul foarte repede ce inseamna asta? in afara faptului ca se incalzeste motorul? ( fara forja, aproape deloc , asta inseamna de 2 ori am turat-o peste 4000 rpm, in rest mers lejer pana in 2800, mers in oras, temperatura acceptabila, weekendul trecut ) . sa ma ingrijorez?
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #10
                    Înseamnă că lichidul de răcire a ajuns la 96 de grade (aprox.), temperatură la care termocupla (GMV) intră în acţiune pentru răcirea lichidului. Nu trebuie forjă ca să ajungi la această temperatură. E suficient să fie cald afară.
                    Să te îngrijorezi atunci când depăşeşte 4 linii indicatorul de temperatură.
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      florio:esti stresat de consum bag de seama?cand ai 4linii si ramai cu 3,in rez ai cel putin 19litrii,deci faci lejer 200km!cand se aprinde becu la benzina,mai sa faci in jur de 70 80 km in oras,si 100km in afar apoi moare;)
                      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                      Comment


                      • #12
                        nu stiu ce sa zic,dar eu am alimentat exact dupa ce s-a aprins becu la benzina,deci am mai avut ceva in rezervor,si am mai bagat apoi 22,5 litrii.Mi s-au aprins 5 liniute de benzina iar dupa 30 de km facit in exterior a si cazut una.Momentan dupa 179 km de cand am alimentat mai am doar 2 liniute,am calculat sa fac macar 300 de km cu acei 22,5 litrii pana sa se aprinda becu de la pompa,dar ma tem ca nu reusesc,desi conduc normal,deloc sportiv.

                        Comment


                        • #13
                          Problema cu cele 2-4 liniute a mai aparut?
                          Pentru ca daca nu a mai aparut nu cred ca este vreo problema cu termostatul si nu are rost sa il schimbi.
                          Apropo de liniute am condus un diesel si de abia dupa 100 km de mers a ajuns la 4 liniute.

                          Comment


                          • #14
                            a mai aparut,dar nu foarte des,spre exemplu, azi am mers cu ea s-a incalzit treptat pana la 4 liniute,apoi a picat la 2 si dupa 200 de m iar a ajuns la 4 si cat m-am mai inavrtit prin oras de acolo incolo tot la 4 a stat.Apoi spre seara am mers iarasi ,a ajuns din nou la 4 si a cazut iarasi la 2 si a stat asa 2 km la 2 liniute dupa care ias s-a pus pe 4 si a ramas asa pana am parcat.Nush ce sa zic,am intrebat al dacia,si au zis ca de la termocupla cum raceste dar ma indoiesc

                            Comment


                            • #15
                              Pai la diesel se stie. Acolo de abia vara ajunge la 4 liniute. Benzinarul dupa cativa km trebuie sa ajunga si sa ramana la 4 liniute.
                              Daca face cum spui tu e 100% de vina termostatul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google