Baieti,ajutati-ma si pe mine va rog,azi am facut un drum mai lung si am ramas cu gust amar,poate mi se pare mie,poate asa trebuie sa fie,pate e ceva dereglat,nu inteleg nimik.Am mai citit eu ca 1,4 e lenes,insa dupa drumul de azi mi s-a parut ca e mort,nu lenes...Sau poate nu stiu sa-l conduc insa,mai tare de 120 nu am reusit sa prind,accelereaza destul de greu,am observat ca urca greu in turatii,in viteza a 4-a abia a trecut de 3000 rpm,am reusit sa sa o turez in 4000 in a 4-a doar dupa ce am inceput din inferioare in turatii mai mari,iar ce m-a enervat la culme est cablu de acceleratie,am pedala foarte scurta,un pic apas doar si deja e in fund,nu inteleg nimik...asa este si la voi?sau e ceva dereglat?Saptamana trecuta cand am luat masina ,parca a urcat in turatii ami usor,parca altfel a fost,acuma parca merge mai nasol,acuma le vad pe toate deja....sau poate e ok tot,si am eu obsesia asta.La relanteu sta frumos,porneste ok,motorul merge rotund,nu stiu ce sa zic,acuma astia de la dacia au zis ca au schimbat ce o fo de schimbat,apoi dupa vorbe nu te poti lua.Ce sfat imi dati?cei cu experienta in logan,sa mai stau asa?sa mai urmaresc?Consumul cred ca e oki,am scos 5.6% la drum intins si 7,7% urban exclusiv.Am turat-o pana in 5500 in vit 2,insa avand pedala scurta,un pic am calcat-o deja era in blana apoi a raspus cu intarziere masina la accelerare.
Problema La Accelerare...
Collapse
X
-
pai daca in tr4 de-abia a trecut de 3000, pot sa te intreb la ce turatia schimbi vitezele? motorasul ala are 75 de cai la 5500rpm. daca tu schimbi la 2500 (unde dezvolta vreo 25-30 de cai) ce acceleratii devastatoare vrei sa aibe? ca sa mergi frumos sa scoti 5.6% in exterior, da, nu ai trecut de 100-110, hai pe alocuri 120km/h. la benzinar daca vrei sa traga, ii dai ture. in tr5 ar trebui sa ajunga la 160 si vreo 4500-4700rpm. in tr4 nu exista sa treaca de 120, decat daca inceri pe distanta scurta sa acclerezi de la 1500 la 3000rpm in treapta mare (4 sau 5). cablul de accel are reglaj pe corpul clapeta, poti umbla acolo. chestia asta cu reglajul s-a mai discutat, da un "search".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
vedeti si voi ca reglajul culbutorilor se face dimineata cand masina este bocna .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai daca in tr4 de-abia a trecut de 3000, pot sa te intreb la ce turatia schimbi vitezele? motorasul ala are 75 de cai la 5500rpm. daca tu schimbi la 2500 (unde dezvolta vreo 25-30 de cai) ce acceleratii devastatoare vrei sa aibe? ca sa mergi frumos sa scoti 5.6% in exterior, da, nu ai trecut de 100-110, hai pe alocuri 120km/h. la benzinar daca vrei sa traga, ii dai ture. in tr5 ar trebui sa ajunga la 160 si vreo 4500-4700rpm. in tr4 nu exista sa treaca de 120, decat daca inceri pe distanta scurta sa acclerezi de la 1500 la 3000rpm in treapta mare (4 sau 5). cablul de accel are reglaj pe corpul clapeta, poti umbla acolo. chestia asta cu reglajul s-a mai discutat, da un "search".
Comment
-
daca n-ai nimic sub pedala, scoti "grebla" de la cablul de acceleratie de la corpul clapeta, cu capacul filtrului de aer desfacut. pui pe cineva sa apese pedala in podea si reglezi din intinzator sa fie clapeta deschisa complet. simplu.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am intalnit si eu aceleasi probleme ca si initiatorul topicului. Motorul se comporta de parca avansul ar fi dereglat sau nu primeste destula benzina.
Am desfacut pompa de benzina, filtru si ... tot ansambul de sub bancheta si l-am curatat. Ce a iesit din corpul pompei nu mi-a venit sa cred. Benzina era neagra ca si uleiul. Folosesc numai benzina MOL. Am suflato si am curatato. Am montat pompa insa problemele persita. Cred ca sa infundat unul sau mai multe injectoare. Am dat rampa jos si sunt curios acuma cum pot sa le curat sau ce imi recomandati sa fac. Sunt de unica folosinta si trebuie schimbate neaparat. Am 80000 km si am luato de noua masina.
Daca nu sunt injectoarele si alimentarea cu benzina este OK in intreg circuitul ei (pompa este curata, are suficienta presiune si filtru nu este murdar) atunci problemele sunt din compul de injectie. Nu am umblat la el in nici un fel pana acum.
Mentionez ca problemele au aparut dupa ce am bagat un curatator de injectoare facut de o firma mai fantoma.
Comment
-
Dupa cum spunea si Cristi, reglajul la culbutori se face la rece sau daca se face la cald, desi e aiurea, sunt alte cote pt jocurile la supape...
Apropo de zgomotul de la culbutori si astea...am observat ca de fiecare data dupa reglaj (ca eu de un an si ceva tot testez reglaje...) mesteru pune "la misto" capacul de la culbutori si "sugruma" cu palma corpu clapeta in timp ce ii da goarna pana la limitare...ei bine, dupa tratamentu asta nu se mai aude motorul vreo 3 - 4 zile, dupa care iar face ca toti dracii...ma bate gandu sa "il strang de gat" eu saptamanal, desi meseriasu a zis sa nu incerc sa fac asta acasa ca fac buba...eu sau motoru ca n-am inteles exact ))Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
1.4mpi si 75cp am si eu...insa la un moment dat mi a zis cineva...frate dai in turatie..ca nu trage la plecarea de pe loc sau in depasiri..zici ca moare...asa ca acum..nu prea o mai slabesc..inainte schimbam la 2500-3000rpm...acum sar mereu de 3500-4500 depinde de ipostaza...deci...rupei turatia...;) Picyulik...masina are intr-adevar un sistem antidemaraj..dar eu nu prea il simt;)CARPE DIEM!
Comment
-
tata dar voi nu ati citit in cartea ei ca are in dotare un sistem ce blocheaza demararea brusca........
...masina are intr-adevar un sistem antidemaraj..dar eu nu prea il simt;
Sistem antidemaraj logan nu are legatura cu nepermiterea ruperi aderentei la accelerarile bruste/violente , acel sistem e alta mancare de peste "traction control " care nu e prezent pe golance
Sistemul antidemaraj prezent pe logan ca de altfel si pe DSN/SLZ nu permite pornirea cu alta cheie decat cu cea originala . Mai exact cheia are in interior un chip ( o bucata mica "ca de plastic ") in momentul cand pui contactul, acesta emite prin inelul/bobina de langa butuc o anumita frecventa ce alimenteaza bobina din chipul cheii si
acesta incepe sa transmita prin unde radio codul respectiv. Contactul receptioneaza acel
cod dupa care UCH-ul il decodeaza si daca codul respectiv este acelasi cu cel memorat in UCH atunci ecu injectie face "calculele" ,da comanda injectoarelor bobine/bobinelor .......
si in momentul alctionari demarorului/electromotorului masina porneste , altfel invarti la electromotor pana-ti vine acru' in pitpalac (pitpalacul fiind o pasare )Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
Salut din nou.
Am citit forumul acesta. Am masina din 2004 si nu mi s-a intamplat niciodata sa nu pot sa ating viteza 150km/h sau sa nu pot sa accelerez de la 90km/h cu treapta 5. Mi s-a intamplat o data in iarna 2009-2010 sa merga mai greu , nu avea vlaga la drumurile din oras. Nu am bagat de seama si nu m-am stresat prea mult cu aceasta problema deoarece ca o conduce maica-mea. Am schimbat uleiul si filtrele si nu a avut probleme, dar cred ca a fost de la benzina. Eu cand o prind ii dau ceva ture. Merge fain. Prinde 100 km/h forte rapid. Dupa aceea urca in ture mai incet, dar totusi merge.
Singurul aditiv pe care l-am bagat si s-a simtit a fost octane booster . Bag numai benzina de 95. Bagati benzina de la benzinarii noi, care au trafic. Nu am ce sa-i reprosoz masinii.
Eu am opel astra h 1.4 90cp, nu merge claxonul. Imi vine sa-l trantesc. Dar, no, am aer conditionat si e bine. Ca o comparatie uleiul la astra se innegreste imediat ce il schimb, la fel ca la un diesel. La logan uleiul ramane curat destul de mult timp.
Amandoua masinile le-am luat de noi. La Logan nu am simtit ca ar fi strans motorul, consum ca in carte. La opel am facut plinul de 50l si am facut in exterior 490 de km, deci consum de peste 10 l/100km. Si mi s-a aprins si martorul de eroare (sonda lambda). Am dat reset si pana la urma si-a facut rodajul dar tot consuma peste 10 in oras.
Comment
-
salut! am si o problema cu loganul meu. azi am bagat benzina de la petrom (am mers cam mult cu becul aprins) si dupa 4 km de mers, a inceput sa mearga in 3 cilindri in treapta 1-2-3 sub 2000rpm. daca accelerez lin, atunci merge bine, dar daca accelerez puternic in treptele inferioare....da din nas, si merge trepidat. daca pornesc aerul conditionat, motorul nu mai sta la relantiu....vrea sa moara. Eu ma gandesc ca s-a infundat un injector, sau benzina a avut apa...voi ce ziceti, ce pot sa fac acuma?
Comment
Comment