Problema La Accelerare...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Opreste AC-ul si mergi cu vant din spate, sigurat urca la 160/h.

    Comment


    • #32
      am se incerc si sa ma rog sa bata vantul din spate

      Comment


      • #33
        Sper ca toti cei care incearca sa prinda viteza maxima schimba treptele aproape de limitare , spre 6000 ture pentru ca altfel dureaza destul de mult sa prinzi 160km/h fiind in a 5-a de la 100km/h. Cu 5 insi in masina la 1.2 nu se mai accelera peste 140km/h in a 4-a )) . Motorul functioneaza normal dar incarcatura suplimentara se cunoaste enorm.

        Ia cai putere AC-ul din puterea motorului si chiar pare o frana . Senzatia cu AC pornit e ca si cum ai avea inca 2 persoane de 80kg in masina .

        Comment


        • #34
          N-as spune ca atingerea vitezei maxime tine de schimbatul treptelor aproape de turatia maxima a motorului; daca schimbi la 3500-4000, nu poti atinge viteza maxima?.Difera doar timpul demarajului pana la viteza maxima constructiva.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            Detaliile fac diferenta .Da timpul difera dar a incercat viteza maxima cu AC pornit, nu a mentionat daca era singur in masina . Apoi mai e o chestie care uneori e adevarata : un motor obisnuit cu turatiile inalte trage mai bine . Daca incearca sa atinga viteza maxima incepand cu 3000ture in treapta a 5-a e clar ca de obicei nu prea tureaza motorul , deci face doar cateva teste de curiozitate.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google