Problema Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Pornire

    Am o problema de cateva zile .. masina porneste la a 5-a sau a 6-a cheie .. si atunci foarte greu .. dupa ce opresc motorul ori porneste la prima cheie dar mai greu .. ori din prima scurt (normal) .. am fost la service si mi-a spus ca da o eroare la test, pe care a sters-o din calculator...si mi-a spus sa schimb bujiile si sa curat injectoarele.. dar am citit aici despre acel senzor de turatie... tin sa mentionez ca atunci cand nu porneste masina.. ramane martorul de la baterie aprins.. iar dupa ce porneste se stinge..

  • #2
    e normal cu martorul, tensiunea pe baterie fiind de sub 14.4Volti cu motorul oprit. aia nu e o eroare...vezi senzorul pozitie motor, ala poate face figuri de-astea cu ne-pornitul din prima sau sa moara in mers la ralanti.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      ma gandeam sa ma uit la senzorul de turatie .. care este senzorul de pozitie motor?

      si de asemenea mai e o problema cu tremuratul motorului .. tremura .. cateodata se simte si la volan ... iar masina sta undeva in 400 turatii ceea ce nu este normal ...
      Last edited by catar7; 6 May 2010, 16:22. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        ala e. senzor turatie sau senzor pozitie motor. intre blocul motor si fereastra ambreiajului il gasesti. scrie siemens/vdo pe el, e mic si negru, ca un cam de magnetofon.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          multumesc .. si problema cu tremuratul si motorul subturat .. ai vreo idee?.. sa fie de la acelasti senzor?

          Comment


          • #6
            e un sonzor in partea dreapta la motor ....si arata ca un " fluturas " asa ala mia facut si mie prob la masina de serv. am duse pe tester si mi la schimbat si acum no prob

            aproape de volanta
            Last edited by Ionutsz; 18 May 2010, 18:00. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              mai mult ca sigur e senzorul de turatie. acum doua zile l-am curatat si eu! te vei chinui sa-l desfaci, nu prea ai loc, te vei murdari, zgaria... dar merita;) sa il cureti cu spray;)

              Comment


              • #8
                nu porneste

                salut.
                am un logan 1,4. nu imi mai porneste, i-am dat si 10 chei,degeaba
                - am observat ca: nu se mai aude zgomotul de la pompa de benzina cand pun contactul, am dat-o jos am pus pe direct la baterie si functioneaza.
                - am verificat sigurantele si relele de sub capota=functioneaza.
                - am curatat si senzorul de turatie
                Last edited by tudor73; 18 July 2010, 16:27.
                tudor

                Comment


                • #9
                  am si eu aceeasi problema
                  nu a mai pornit
                  s-a intamplat o data...apoi dupa o perioada lunga s-a repetat, iar intr-o zi nu a mai pornit deloc.
                  cauzele ar fi:
                  senzor turatie..
                  chip-ul din cheie nu mai este citit si de asta nu demareaza
                  pompa de benzina
                  bobina

                  la mine s-a rezolvat de la sine...i-a trecut si merge normal...pt cat timp nu stiu

                  incearca sa pui contactul de 4-5 ori si dai la automat apoi...eu cam asa fac pe moment

                  Comment


                  • #10
                    Salutare..am si eu o problema la un 1.4 mpi cu care am doar 5000 de km...poneste foarte greu...simptome descrise si de colegi mai sus..ca si cum nu ar avea baterie, sta cateva secunde pana porneste, dar o ia din prima..am observat ca daca ii dau direct cheie(fara sa mai astept sa se stinga beculetele), porneste mai repede, dar tot cu un delay fata de cum era inainte...saptamana viitoare am sa merg la service...dar sunt putin dezamagit..masina are 4 luni si deja face probleme. Daca este tot senzorul de turatie, din ce cauza apare acest defect?(benzina, schimbatul la turatii nepotrivite??!). Mentionez ca am grija de masina, fara abuzuri.

                    Comment


                    • #11
                      senzorul se duce naibii de la praf. sau moare de batranete. n-are treaba cu stilul de condus. stilul de condus influenteaza sondele lambda, catalizatorul...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        problema care am mentionato mai sus se datoreaza, calculator defect, nu stiu din ce cauza, sa vad daca se poate repara sau sa cumpar un alt calculator, oare cat va costa !!!!!!!!!!!!!
                        tudor

                        Comment


                        • #13
                          am reparat calculatorul la un meserias 200 euro
                          tudor

                          Comment


                          • #14
                            e clar ca e sensorul de turatie. mie imi cupla dar nu pornea. este situtat pe volanta din cutie e ca un fluturas, are 2 suruburi de 10
                            sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                            Comment


                            • #15
                              da au dreptate baiti cu senzoru il gasiti la volanta merge curatat si cu peria de sarma si pe mine m-a lasat l-am dat jos curata si acum merge dar e munca dracului pana ajungi s-l dai jos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google