Scârţâit la virarea volanului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Problema cu scartaitul la viraj al loganului e deja cunoscuta la mine in zona datorita faptului ca avem cele mai proaste drumuri din Romania. O posibila cauza a scartaitului este capatul de bara. Am avut si eu o problema in cauza si s-a remediat prin inlocuirea capetelor de bara.

    Comment


    • #17
      Am avut si eu aceeasi problema. Am fost la reprezentanta Dacia din Targoviste si mi-au spus ca este de vina bucsa de torsiune de la amortizor/arc. Au "rezolvat" problema prin ungerea acestei bucse cu vaselina. Acum scartaitul a revenit ( dupa 4 luni de la "remediere" ). Felicitari celor de la Mavexim pentru "profesionalism".

      Comment


      • #18
        ca tot veni vorba de directie

        Putin off topic: am luat cateva gropi cu roata dreapta fata la viteze destul de mari dar deocamdata nu imi bate nimic.

        on topic. Cand virez la maxim stanga sau dreapta (nu mai stiu exact care directie) se aude o pocnitura si pe urma un fâsâit. Ca si cum pierde aer. Dar am citi mai sus ca este normal. Sper sa fie asa. Dar incerc sa evit sa brachez la maxim rotile.

        numai bine!
        sigpic

        Comment


        • #19
          Directie asistata

          Salut, vă trimit ceva care sper să vă ajute să înţelegeţi mai bine cum stau lucrurile cu servodirecţia.
          omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

          Comment


          • #20
            Insista tu cu unsul si vei vedea ca pana la urma o sa scapi de scartait. Eu unul asa am facut si nu am mai avut probleme.

            sigpic

            Comment


            • #21
              Si sa ungi ce? Ca pe la roti nu e indicat deloc ungerea, pot aparea alte probleme...
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Am avut si eu problema asta iarna trecuta cand masina mai era in garantie. Dupa ce mi-au curatat la service mizeria de acolo s-a rezolvat.

                Comment


                • #23
                  Mizeria se poate curata si cu aparat de spalat cu presiune, acasa sau la spalatorie, nu neaparat in service.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    iata ce am patit eu acum 6luni....intr-o dimineata am sesizat cand roteam volanul se auzea un scartait ingrozitor (de frecare de cauciuc pe cauciuc...). cum masina era (si mai este inca) in garantie m-am dus in service si au dat cu ulei la capatul de bara .... si surpriza ... nu mai facea ....super incantat am plecat bucuros acasa....seara insa euforia s-a stins subit cand a inceput din nou sa scartie si mai rau....
                    m-am sus ofuscat rau la ei....putin scandal...si un telefon la VC si in 10min. s-a schimbat piesa defecta cu una noua (pe garantie).

                    Comment


                    • #25
                      Am si eu aceeasi problema din cate am citit pe thread. Detin un logan 1.4 ambiance si de vreo doua zile am observat ca la virare stanga sau dreapta se aude un scartait la volan. Sunetul este asemanator frecari unui cauciuc.A-ti aflat cumva care este problema? Masina are 19 luni si 17500 de km, garantie numai are.

                      Comment


                      • #26
                        Nu am mai rezistat scartaielilor si am mers pana la AE din Timisoara. Acolo dupa ce a ascultat zgomotul facut de volan aprox 5 sec, m-a trimis la un mecanic care a desfacut burduful bieletelor si a dat cu vaselina. Dupa ce am facut o tura cu masina in jurul service-ului nu am auzit nimic. Cand aproape ajung acasa iar incepe sa faca. Se pare ca datorita frigului vaselina s-a intarit si numai lubrifia zona respectiva. Daca dupa cateva zile tot scartie mai merg o tura la ei. Oricum dupa 18 luni sa apara problema asta e cam nasol. Am avut bani de atata, trebuie sa obisnuiesc cu mici inconveniente...

                        Comment


                        • #27
                          In perioada cu temperaturi scazute -10 grade am constatat aceiasi problema cu scartaitul volanuului la virare dar odata cu incalzirea vremii nu se mai aude,am scapat de scartait

                          Comment


                          • #28
                            asa face toate, de la frig, chiar si cand treci peste denivelari se intampla sa scartie, nu numai la viraj. Trebuie bagata vaselina burduful bieletelor

                            Comment


                            • #29
                              am fost in service astazi, nu era de la bieleta ci de la "camasa" care este pe telescop. in partea dreapta la viraje si la denivelari se freca plasticul de telescop. Vaselina si trece

                              Comment


                              • #30
                                salut, am si eu aceeasi problema cu scartaitul. acum 2 sapt. a inceput sa se auda la roata din dreapta iar acum a inceput sa se auda si la roata din stanga si se aude de undeva de la telescop de sub aripa. oare e o problema grava? imi este rusine cand tre sa fac o parcare la vreun mall sau supermarket ca se uita lumea la mn.ARE CINEVA POZE CUM A UNS CU VASELINA PRIN ZONA AIA? SA-MI DAU SI IO SEAMA.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google