CARE ARE PROBLEME CU DEZABURIREA LA 1.4 mpi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La mine cu 2 persoane in masina totul e Ok.Dar cand suntem 4 e abureala mare pe laterale sapte si luneta(luneta o rezolvi cu devigradea dar spatele???Cu carpa??

    Comment


    • #32
      Dai drumul la AC (daca ai) si pe cald ca sa iti dezumidifice aerul din interior!Daca nu ai AC, dai ventilatorul la treapta 3-4 pe aer care sa vina din exterior si pe pozitia dezaburire
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        Nu am ac si...Care e pozitia dezaburire??? Parbrizul, parbriz si picioare picioare,in fata ,in fata si picioare,... Astea sunt toate parca nu? Care e dezaburirea?

        Comment


        • #34
          Ultima pozitie

          Se roteste la maxim butonul (in sensul acelor de ceasornic); ultima pozitie corespunde ventilarii aerului doar prin grila dinspre parbriz

          P.S. Detalii mai multe sunt in cartea tehnica
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #35
            Aaaa dezaburire pe parbriz inteleg...Si ajunge jetul de aer pana la geamurile laterale spate ?

            Comment


            • #36
              Botoane...

              In atasament se regasesc functiile butonului ce comanda fluxurile de aer.
              Concluzionand: daca nu lasati butonul de recirculare a aerului pe pozitia "inchis" si rotiti butonul 4 in pozitia {6} adica sunt deschise toate clapetele....NU trebuie sa se abureasca in masina; doar, probabil, in anumite conditii
              Attached Files
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #37
                sal,,,
                o intrebare am si eu, pe aeratorul mic pt dezaburire geam fata dreapta sau oglinda debitul de aer este ffff mic, avand in vedere ca pe cel din stanga debitul este normal sufla fff bine, stie cineva care este problema???

                Comment


                • #38
                  debitul deaer ar trebui safie la fel
                  probabil ca este infundat cu ceva aeratorul dreapta

                  Comment


                  • #39
                    Si la mine se aburesc geamurile in draci.
                    In primele minute cum intru in masina si plec si e motorul rece e 'secsi' treaba...cum incepe sa bage cald, cam dupa 3-5 minute maxim e balamuc.
                    Ventilatia o tin pe treapta 2, aer de afara tot timpul, pozitia dezaburire parbriz si caldura la penultima sau ante-penultima pozitie.
                    Pana nu pornesc ac-ul nu scap de geamuri 'spoite'...si merg singur de regula.
                    Probabil de la umezeala, ca mai transpir si astea, dar cert e ca fara ac nu se dezabureste in masina orice as face...poate doar pe treapta 3 si caldura la maxim sa zici ca e ok, dar nu rezist asa, ma topesc
                    Solutia este deci sa dau drumu la ac si viteza la 1 si pe caldura si baga un fel de caldura uscata, care iar nu stiu cat de sanatos este pt bojoci dar asta e cum o dai nu e bine.
                    Mai e o explicatie pe care insa refuz sa o accept si anume sa am apa in masina, dar asta ar mai lipsi
                    Keyboard error or no keyboard present.
                    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                    Comment


                    • #40
                      Ma minunez ce citesc pe aici ...in orice masina se aburesc geamurile cand este umiditate in aerul din habitaclu. Se foloseste AC-ul pentru dezumidificare, lucru valabil de la Logan pana la Bentley.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        No, acuma daca tot zici de bentley...pai ala are geamuri atermice, e izolat de iti pocnesc urechile cand inchizi usa si climatizarea e automata si plina de senzori de umiditate si alte cioace.
                        La ala cand intri apesi pe tragaci si zici destinatia si ai plecat, nu faci experimente cu manivela sa vezi cand/cum e bine sau nu
                        Keyboard error or no keyboard present.
                        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                        Comment


                        • #42
                          Pai exact. Dar sistemul ala automatizat tot la AC da drumul. Legile fizicii tot alea sunt.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Masinile alea cu pretentii gen Bentley de care vorbiti voi au inclus in instalatia de climatizare un sistem dezumidificator, poti sa pui si oala cu apa fiarta pe bancheta din spate ca nu se aburesc geamurile . Sa nu mai vorbim de fante speciale prin care este suflat aer chiar pe marginea geamului atat fata cat si spate.
                            Personal n-am avut probleme cu dezaburirea la Logan atat timp cat comanda nu este pe recirculare ca altfel in 5 min zici ca faci alte magarii in masina . Cei care aveti probleme in orice conditii mai intai uitati-va sa nu fie imbacsit filtru de habitaclu(daca aveti), eventual schimbati-l si deasemenea puteti incerca un dezumidificator din ala mic cat un odorizant, ii facea si reclama pe la tv, poate merge asa.

                            Comment


                            • #44
                              Orice AC dezumidifica. Am mai spus si in alte posturi. Am vazut Hyundai, Octavia, BMW, etc cu geamurile aburite din cauza de "User error"
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #45
                                Ce e cel mai trist e ca nu e nevoie de bentley, maybach si alte ozeneuri d'astea ca sa ai ce spuneam mai sus...astea le gasesti si la un "amarat" de megane, ca sa nu mai zic de laguna, fie ele si clasice.
                                Deci oratanii de pe aceeasi batatura...si atunci intreb retoric : oare de ce nu au pus astia si pe dacia d'astea ?
                                Eu unul as fi fost foarte dispus sa fi dat sa zicem 800 euro in plus pt optiunile astea, dar evident ca nu se poate la dacia ca si-ar face renault singur concurenta...si asa de abea daca vinde ceva.
                                Ai ca reno mai cumpara unu-altu caruia ii pute in dacie, dar nisan cine cumpara ? Sa nu mai zic de infinity...
                                Oricum ramane valabil ce a spus "Intunericimea-Sa"
                                AC dezumidifica si trebuie folosit cu incredere, dar era frumos sa avem si "noi" ce au "ei".
                                Keyboard error or no keyboard present.
                                Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google