Autoturare Cu Pedala La Punct Fix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Autoturare Cu Pedala La Punct Fix

    Azi i-am schimbat filtrul de aer si am zis sa-l testez putin sa vad cum trage. La mers in gol am inceput s-o turez incet si am observat ca si cu pedala fixa, peste 3500 rpm incepe sa urce singura in ture inspre limitator; daca apas si eu pedala, se tureaza si mai violent. N-am lasat-o sa treaca de 5000 pentru ca revine destul de greu la relanti chiar si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie.
    In mers n-am simtit-o niciodata sa traga de una singura mai mult decat ii cer.

    Acum... trage aer fals, probleme la potentiometrul de pozitie al pedalei sau e vreun "feature" din fabrica?

  • #2
    ai schimbat filtrul cu ce? da detalii, ca altfel nu prea ii dai idei omului de unde sa se apuce sa gandeasca treaba...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Am schimbat vechiul "element filtrant", imbacsit de cei 20000+ Km rulati, cu unul nou.
      Deci nu m-am atins de nimic altceva legat de admisie.

      Comment


      • #4
        trage de clapeta de acc (cablu) cu motorul oprit si vezi daca culiseaza usor ,daca nu , vezi sa nu fi indoit ceva la parghii (mai mult ca sigur) greseaza putin articulatiile la fel si la pedala baga un pic de vaselina la parghie.

        Comment


        • #5
          daca zici ca n-ai miscat mai violent de carcasa filtrului incat sa deranjezi corpul clapeta atunci inseamna ca e o coincidenta imensa ca te-a lasat altceva , cel mai probabil motorasul pas cu pas de pe clapeta de aer, ca ala tine ralantiul constant. Mai verifica o data pozitia corpului clapeta pe admisie si functionarea parghiilor cum zice colegul mai sus
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #6
            Mai e un senzor presiune pe galeria de admisie , mufe contacte ceva pe acolo.

            Comment


            • #7
              corpul clapeta are o garnitura care etanseaza pe galerie si s-a deranjat,nu mai etanseaza perfect si aspira aer fals,vezi daca mai este buna,schimb-o si o sa vezi ca nu o sa mai faca

              Comment


              • #8
                @skeet, MPI-urile nu au potentiometru la pedala de acceleratie, se poate sa agate cablul de acceleratie undeva pe camasa. Greseaza cablul ala sau schimba-l daca e cazul.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by madi View Post
                  Mai e un senzor presiune pe galeria de admisie , mufe contacte ceva pe acolo.
                  Ala aare doar cei 2 craci ?

                  Comment


                  • #10
                    abia acum am vazut...nu va luati musai dupa 'nea vasile78, toate mpi-urile au potentiometru. se numeste senzor pozitie clapeta fluture in documentatia de specialitate. daca n-ar avea, n-ar fi o mufa de nebuna pe clapeta si ecu injectie n-ar sti ce vrea soferul de la motorul ala. e un "must have" al sistemului de injectie la benzinare, o piesa de baza care daca n-ar exista, motorul ar merge ca o ceapa degerata si apoi dezghetata.
                    pe galerie sunt chiar 2 senzori, unul de temperatura si unul de presiune. ambii sunt cu 2 craci. ala pe care daca-l scoti nu mai porneste motorul, e senzorul de presiune. fara ala de temperatura, merge.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      potentiometru pedala au doar alea cu clapeta electronica . Cum zicea seba , restul toate au potentiometru la clapeta de acceleratie ,se numeste senzor pozitie clapeta , asa stie ECU tot timpul cat % din pedala e calcat si pe baza lui si a senzorului de presiune din galeria se face amestecul .Defectiunea lui la logan se manifesta intr-o acceleratie lenesa , trebuie sa turezi foarte mult masina ca sa poti pleca de pe loc etc etc .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Seba View Post
                        abia acum am vazut...nu va luati musai dupa 'nea vasile78, toate mpi-urile au potentiometru. se numeste senzor pozitie clapeta fluture in documentatia de specialitate. daca n-ar avea, n-ar fi o mufa de nebuna pe clapeta si ecu injectie n-ar sti ce vrea soferul de la motorul ala. e un "must have" al sistemului de injectie la benzinare, o piesa de baza care daca n-ar exista, motorul ar merge ca o ceapa degerata si apoi dezghetata.
                        pe galerie sunt chiar 2 senzori, unul de temperatura si unul de presiune. ambii sunt cu 2 craci. ala pe care daca-l scoti nu mai porneste motorul, e senzorul de presiune. fara ala de temperatura, merge.
                        ba , sa stii ca am scos mufa si a pornit !

                        Comment


                        • #13
                          In mers dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie se tureaza si ajunge la 4000-5000. Pedala este libera nu este agatata de pres. Revine la normal daca accelerez sau daca ridic pedala de acceleratie

                          Comment


                          • #14
                            schimba cablul de acceleratie, daca revine la normal dupa ce ridici pedala cu piciorul e stramb cablul undeva, sa ma corecteza cineva daca gresesc.
                            Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                            Comment


                            • #15
                              schimba cablul si ai rezolvat treaba. Si eu am patit la fel, dar pe timp de iarna. Am pus nou si gata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google