Laureat 1.4(noul Logan)-nu Are Viata In Ea,de Ce??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laureat 1.4(noul Logan)-nu Are Viata In Ea,de Ce??

    Buna seara,am un laureat 1.4(noul logan),am 70.000km,am schimbat uleiul si filtrele si cu toate astea nu sunt multumit cu merge,parca trage greu,nu are viata in ea.Va rog sa imi dati cateva sfaturi si eventual sa gasesc o solutie sa mearga mai bine.Am mers si cu alte logane si merg ok,al meu nu stiu carei treaba.
    Si mai am uneori o problema,din cand in cand, o data la cateva saptamani cand stau pe loc la relantiu scade turatia umpic mai mic decat normal si tremura umpic,nu se opreste motorul ca la alti,e doar o scadere a turatiei umpic mai mica si dupa ce pleci de la stop isi revine.

    ce ma sfatuiti???

  • #2
    Incearca sa vezi daca a fost curatat vreodata corpul clapeta si motorasul pas cu pas. Daca sunt curate, da-i forja, poate nu a vazut in viata ei asa ceva. Plus de asta, a ta are servo-directie si aer conditionat, care influenteaza mersul masinii, ma refer la tras, poate ca ai condus vre-un 1.4 fara aer, sau un 1.4 chel, alea trag mai bine.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      nu prea ma pricep la curatarea clapetei si a motorasului,e complicat?? ai dreptate am mers pe logane mai chele,aerul nu il folosesc ca atunci chiar e moarta iar forja nu prea iam dat,dar o sa-i dau daca crezi ca ii face mai bine,ce zici??

      Comment


      • #4
        Ai incercat sa schimbi benzina?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          cred ca si faza cu benzina e o solutie,eu bag si de la petrom si de OMV si uneori parca merge bine dar de multe ori cam prost,dar si de multe ori bag benzina de la petrom ca e mai ieftina

          Comment


          • #6
            Baga Mol sau Rompetrol si vezi ce se intampla dupa aia.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              credeti ca daca bag benzina mai buna si ii dau in goarna sa mai curat injectoarele isi mai revine,ca nu prea am mers cu ea sportiv.credeti ca e o solutie??

              Comment


              • #8
                bujiile le-ai schimbat? la ce turatii ti se pare ca trage greu? tine-o cu a 3 a la ~4500 rpm si calc-o deodata si vezi daca trage si acolo greu ( in afara orasului ;) )
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment


                • #9
                  Filtru de aer cum e la cati km l-ai schimbat daca nu esti multumit incearca o remapare cativa caluti in plus nu strica o sa se simta diferenta si dai un pic in coarna peste 4000 de ture sa o cureti la a mea e tot de 1.4 da chelios dar se simte diferenta dupa ce manca un pic de jar!!!! Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    eu zic sa iei in considerare si curatarea corpului clapeta. este pe forum un filmulet foarte bun si vezi la ce sa te astepti. curata clapeta, baga benzina alto 101 de la rompetrol sau o alta benzina cu cifra octanica mare si arde cativa litrii de benizna in turatii de peste 3000 de ture. aceeasi problema am avut-o si eu si dupa curatarea clapetei a revenit masina la capacitatea maxima. Si o remapare nu strica niciodata.

                    Comment


                    • #11
                      bujiile le-am schimbat acum 1000 de km,filtru e nou si uleiul la fel(schimbate acum 2 zile),am sa incerc varianta cu a-3-a la 4500rotati sa vedem cum reactioneaza,daca ajunge pana acolo ca seforteaza cam mult sa ajunga la turatia aia nu stiu de ce?

                      unde gasesc mai exact acest filmulet??te rog
                      Last edited by NICKVIP2009; 20 September 2010, 23:30. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Dai in fiecare treapta aproape de plafonare(6000rpm) o zi 2.daca ai posibilitatea sa te duci pe un drum mai lung sa ajungi si cu a4a aproape de plafonare e mai bine.
                        Cred ca o sa sune putin cam fortat motoru din cauza ca nu prea i-ai dat dar ai sa vezi ca dupa cateva ture forta o sa se simta altfel.E chiar recomandat macar o data pe saptamana sa ii dai mai sus in ture pentru a mentine catalizatoru si injectoarele curate.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • #13
                          am sa incerc frate ca ma inerveaza rau,eu fac saptamanal drum la titu ca am o casa acolo si ma inerveaza ca acum 2 ani la 140km/h merge de nu simteai iar acum la 100km/h merge naspa,ma depasesc si asti cu rable de dacii de acum 20 de ani,iti dai seama ca sunt plin de spume.Sunt sigur ca si lisa asta de dat talpa mi-a ingreunat mersul,nu?

                          Comment


                          • #14
                            Nu te speria sa ii dai pana in 6000 rpm. in sarcina (dai ture doar cu motorul incalzit la 4 linii). A 1-a, a 2-a, si incearca sa mergi vreo 10 kilometri in afara orasului in a 3-a la 5000-5500 rpm. constant, crede-ma ca nu o sa pice nimic, motorul e facut sa mearga pana in 6000 fara probleme, de aceea are si limitator de turatie. Eu cand pusesem mana pe masina mea lenevita am tinut-o zeci de kilometri pe A2 in a 4-a constant la 5500-6000 rpm. iar cand revenisem in oras mergea mult mai bine motorasul.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #15
                              Incearca:
                              - benzina Alto 101
                              - filtru aer mai de calitate (nu prostii romanesti): Bosch, Mann
                              - ulei motor 5W40 sau mai bun
                              - de ce nu o remapare - o s-o simti cu siguranta
                              Cum au zis si altii - tureaz-o in treapta a 2-a sau a 3-a (undeva pe drum liber) ajuta mult, asta curata motorul si face ECU sa-si recalculeze unele valori - vei vedea ca trage apoi mai bine.
                              Cand aveam Loganul - mi se parea ca trage mult mai bine cand veneam din afara orasului unde vedea si 120 kmh in treapta a 4-a de exemplu (depasiri etc.)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google