Laureat 1.4(noul Logan)-nu Are Viata In Ea,de Ce??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ok, o sa incerc weekend-ul asta mai mult ca sigur,m-am lamurit cu problema asta.Mai este insa problema cea lanta,de ce am fazele alea din cand in cand cu scaderea usoara a turatiei la relantiu,ce ar fi???

    08 melc, daca mia esti prin zona zimi si mie de unde iau filmuletul ala cu curatarea clapetei.

    cum se face o remapare dasta??
    Last edited by NICKVIP2009; 20 September 2010, 23:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Pentru remapare ia legatura cu Doc, este un pret mai mult decat rezonabil si merita http://www.loganclub.ro/forum/chiptu...0_ron-t60.html !
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        Daca ai probleme la relanti sa sti ca nu trebuie sa fie ineaparat de la corpul clapeta + motoras pas cu pas. Am observat si la mine un astfel de comportament cu scaderi de turatii si tremurat si m-am pus sa curat din nou mpp si supriza tot asa facea. Am curatat dupa aceea senzorul de turatie dupa care masina mergea parca era noua, nu tu scaderi de turatii nu tu tremurat dar dupa ceva timp a inceput sa faca iara si acum trebuie sa il schimb ca e dus saracu. Incearca sa cureti si senzorul de turatie.

        Comment


        • #19
          mersi Renaul o sa curat si acel senzor de turatie ca sigur e murdar la 72.000km ai mei e mult praf pe la motor pe acolo.

          Comment


          • #20
            senzorul de turatie de obicei afecteaza pornirea cand e motorul cald, am avut si eu probleme. dar parca nu imi afecta turatia la relantiu, desi n-am fost atent.poti incerca sa il curati , daca nu stii asta e .
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #21
              Tudor senzorul ala e vital pentru motor deoarece el ii ofera informatii ECU ului despre turatia si pozitia motorului si asa stie ecu cand sa dea benzina, aprindere etc. si daca ala e defect sau murdar, motorul poate sa mearga prost sau chiar sa se opreasca sau sa nu porneasca.

              Comment


              • #22
                aici ti se explica curatarea motorasului pas cu pas http://www.youtube.com/watch?v=fA15xF7tmro

                Comment


                • #23
                  Motorasu pas cu pas, senzoru, n-au treaba cu faptu ca nu-i trage masina, poate merge prost, dar cand baga talpa la podea ar trebui sa traga conform altor 1.4 mpi.

                  Eu as banui si injectoarele infundate. Daca ai poisibilitatea, curata-le pe banc, nu costa mai mult de ~50 lei.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by NICKVIP2009 View Post
                    Buna seara,am un laureat 1.4(noul logan),am 70.000km,am schimbat uleiul si filtrele si cu toate astea nu sunt multumit cu merge,parca trage greu,nu are viata in ea.Va rog sa imi dati cateva sfaturi si eventual sa gasesc o solutie sa mearga mai bine.Am mers si cu alte logane si merg ok,al meu nu stiu carei treaba.
                    Si mai am uneori o problema,din cand in cand, o data la cateva saptamani cand stau pe loc la relantiu scade turatia umpic mai mic decat normal si tremura umpic,nu se opreste motorul ca la alti,e doar o scadere a turatiei umpic mai mica si dupa ce pleci de la stop isi revine.

                    ce ma sfatuiti???
                    salut, eu am un logan 14 laureate plus
                    deci daca merge merg la fel toate
                    nu comnteaza ca are aer conditionat sau nu, dac e oprit nu are nimic
                    eu zic sa mergi la o diagnoza, vezi de bujii , eu am patit cu bujiile ca nu tinea realnti ul calumea, eu am si remapare si am vb cu tipii aceia care fac, ei mi au zis sa curat pompa de benzina ca are nu stiu ce pasla acolo in ea si se depunde mizerie pe ea, e si asta o solutie
                    . o zi buna. ciao, ciao

                    Comment


                    • #25
                      cred ca se referea la faptul ca un logan cu aer conditionat si servo e mai greu decat unul fara..si de aici ca ar trage mai greu...

                      Comment


                      • #26
                        Baga-i benzina cu cifra octanica mare si da-i jar. N-o alinta. Du-o la 3000 de rotatii si acolo schimba vitezele. Nu trebuie neaparat sa conduci sportiv, pentru ca se da la consum.

                        Comment


                        • #27
                          Eu nu ti-as recomanda sa-i dai jar, forja etc asa degeaba...o sa consumi benzina aiurea, pe care nu cred ca o iei gratis.
                          Plus ca la loganul nou mai sunt si alte aspecte, deloc imbucuratoare, care s-ar putea sa te coste mai mult daca il abuzezi...astia la loganul ph2 au facut economie la greu pe la motor, cutie si alte alea : capacul de la culbutori si baia de ulei mai subtiri, grupul si pinioanele din plastice mai..."ecologice", cine stie ce magarii au mai facut pe la interne etc.
                          Ce spui tu in primul post ca ai mers cu altele vechi si erau mai sprintene si cutare e perfect adevarat...asta e situatia.
                          Uite eu cam de un an am tot mers cu dacii d'astea noi...ba ca le aveam ca masina de servici pe unde dadeam cu sapa, ba ca mai faceam un drive-test ca ziceam sa schimb masina etc.
                          Si am luat la rand logan (sedan) si sandero toate motorizarile pe benzina (mai putin 1.2) si toate echiparile (fara black line, partner, kissfm si alte cioace d'astea 'speciale').
                          Ei bine, vreau sa-ti spun ca am ajuns la concluzia ca pastrez loganul meu laureat 1.4 din 2005 pana raman de tot fara tabla si atunci prefer recarosare decat un logan sau sandero nou...
                          Daca n-as fi avut deloc masina, sau aveam vreo rapandula de pe vremea dinozaurilor as fi luat o d'asta noua, dar asa...
                          Chiar nu stiu exact ce le-au facut astia, dar le-au castrat grav si nu ma refer doar la performante.
                          Mai mult ca sigur ca astea nu sunt motoare sa le forteze astia cu euro 4, sa nu mai zic de euro 5...adica mai trebuie sa uble si pe la motor, nu doar sa puna o cifra mai mare dupa euro ala.
                          Parerea mea !
                          Keyboard error or no keyboard present.
                          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                          Comment


                          • #28
                            Eu am o 'cioaca' din asta speciala - Partener, care e de fapt un Prestige cu airbag-uri laterale si volan + schimbator de viteze in piele, deci nu e cu o motorizare speciala.

                            Curata-i senzorul de turatie la un service (daca nu te descurci singur) sau baga benzina ca lumea in ea si da-i un pic de turatie (adica schimba la peste 3000 rpm), ca se curata senzorul si singur. Nu te poate costa mai mult de 1 litru de benzina ca nu zice nimeni sa o iei pe autostrada pana la mare si nu are cum sa crape ceva in ea, din moment ce e limitata in turatie la cca 6000 - 6500 rpm, iar la viteza - un pic peste 160 km/h.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #29
                              @lungan, ce vrei sa zici ? ca astea face lift nu sunt indicate sa le dai in goarna ? crapa motorul ? au interne finute ? de unde ai informatiile alea? explica detaliat te rog !

                              ps: am ph1 , dar sunt chiar curios !
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment


                              • #30
                                Oricum, daca masina e incarcata si vrei sa depasesti, de exemplu, trebuie sa-i dai 3500-4000 de ture inainte de viteza a cincea. Altfel, plangi langa ea. Parerea mea e ca e prea grea pentru un motor atat de mic. Nu stiu ce fac cei cu 1.2 MPI.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google