pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    K got it andrei ms.Si in afara de lichidul de racire mai am voie sa completez si in alte parti sau este singurul la care am voie cat timp este in garantie?

    Comment


    • #32
      La orice poti completa, dar sa folosesti produse orginiale Dacia, nu toate prostiile de pe piata.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Glaceol RX tip D asa i spune. Scuze dar nu mai stiam sigur. ea probabil nu a fost aerisita cum trebuie deaia ai pierdut lichid(daca nu ai scurgeri pe undeva)

        Comment


        • #34
          Asa e, cand nu e instalatia aerisita sunt pierderi de antigel, odata cu auto-aerisirea.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Cum adica nu e aerisita, ca poate nu pricep

            Comment


            • #36
              Adica prezinta aer in instalatia de racire.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Originally posted by andrei View Post
                Numai prin strangerea suruburilor la chiulasa sa se rezolve problema? M-as mira...
                Din pacate chiar nu s-a rezolvat. In primii 200 de km, s-a simtit mirosul de antigel ars destul de puternic, dar era curs peste tot pe motor dupa interventie. Aproape a disparut mirosul pe urma, dar acum, ~460km, s-a intors si e puternic mirosul. Deci inapoi in service.

                Comment


                • #38
                  O problema de gravitatea asteia nu se rezolva asa usor.
                  Mai intai trebuie facute investigatii sa se vada de unde curge, dupa care se schimba piesa.
                  Acum mergi la alt service, ca se vede ca aia au fost ne-profesionisti.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Am si eu o intrebare... Cand se verifica lichidul de racire: cand e motorul cald sau cand e rece, findca am o nelamurire...Cand merg cu masina vreo 5-6 km borcanul cu lichid de racire e trei sferturi plin.. Daca las sa stationeze o zi, borcanu cu lichid de racire arata un sfert de borcan..Lamuriti`ma si pe ca sunt in ceata..

                    Comment


                    • #40
                      Cand motorul e rece, si masina stationeaza pe plan drept.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Pt vvasile: lucrez in service si un logan tot cu aceeasi problema a venit cu piedere de antigel in jurul galeriei de evacuare! Iar problema este ca prezoanele de la galeria de evacuare se infileteaza in chiulasa si corspunde cu canalele de apa din chiulasa!
                        roaga mecanicul la care teai dus sa iti desfaca galeria de evacuare sa iti desfaca prezoanele de la galerie (sar putea unele sa se desfaca in timp ce demonteaza galeria de evacuare) si sa le monteze cu pasta de blocare sau pasta de etansare (silicon auto)

                        Comment


                        • #42
                          Pasta de blocare este de fapt pasta autoblocanta. Se foloseste pentru suruburi. Pentru a nu se desface din vibratii.
                          Pasta de etansare o va folosi pentru garnitura de evacuare sau pentru alte garnituri si este pentru etansare.
                          In orice caz nu va putea folosi pasta de etansare pentru suruburi.
                          Succes.
                          Problemele se creeaza...Solutiile exista deja.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare.. Am si eu o nelamurire.. De la un timp a inceptu sa imi scada lichidul de racire.. Dar nu mult cate un pic..A ajuns cu vreo 2-2,5 fata de linia de minim...Si am aruncat eu un ochi pe la motor sa vad poate se vede pe undeva scurs si am observat o mica pata in locul incercuit prea multe nu am putut vedea ca nu prea am acces acolo..Dami o idee ce poate fi ?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Am si eu o problema .Am observat o pata de apa in dreptul rotii stanga fata ,cand am ridicat capota am vazut ca vasul de expansiune era aproape plin si cred ca daduse pe dinafara . Va rog spunetimi si mie care ar fi problema
                              burn baby, burn burn!!!!!:skiing::horse:
                              i'm in love with a DACIA:kisstogether::kisshug:
                              daca ai grija de ea si ea are grija de tine. :lamsey:

                              Comment


                              • #45
                                S-a stricat termostatul si antigelul a fiert.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google