pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vedeti ca se vede pe unde curge, la mine pe unde a iesit antigelul ( pe la articulatia a 3 furtune de langa motor si la instalatia de gaz) a ramas ceva mai gros acolo, caramiziu asa, s-a umflat in locul ala...
    sigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by BurnRuber View Post
      Salutare.. Am si eu o nelamurire.. De la un timp a inceptu sa imi scada lichidul de racire.. Dar nu mult cate un pic..A ajuns cu vreo 2-2,5 fata de linia de minim...Si am aruncat eu un ochi pe la motor sa vad poate se vede pe undeva scurs si am observat o mica pata in locul incercuit prea multe nu am putut vedea ca nu prea am acces acolo..Dami o idee ce poate fi ?
      Scapa lichid de parbriz pe la T .
      Kiss Fm Gris Platine DC

      Comment


      • #48
        Am si eu nivelul de antigel in vas sub minim. Am observat ca sunt "secretii" pe la un furtun. O sa completez cu antigel, insa, problema mea e ca, de o perioada, cand pornesc motorul, se aude apa cam urat cum curge prin instalatia de racire. Parca ar baga astia apa pe instalatia de termoficare. Vad ca voi nu ati mentionat problema asta, sunt singurul care o are, desi nu cred? Parerea mea e ca nu e instalatia aerisita, dar habar nu am cum s-o fac. Daca o pot face personal, si nu in service, va rog sa ma indrumati si pe mine!

        Comment


        • #49
          Originally posted by blue_eyes86 View Post
          Pt vvasile: lucrez in service si un logan tot cu aceeasi problema a venit cu piedere de antigel in jurul galeriei de evacuare! Iar problema este ca prezoanele de la galeria de evacuare se infileteaza in chiulasa si corspunde cu canalele de apa din chiulasa!
          roaga mecanicul la care teai dus sa iti desfaca galeria de evacuare sa iti desfaca prezoanele de la galerie (sar putea unele sa se desfaca in timp ce demonteaza galeria de evacuare) si sa le monteze cu pasta de blocare sau pasta de etansare (silicon auto)
          Dupa prima interventie la chiulasa, dupa 1000 de km am revenit la service pentru ca tot se simtea mirosul. S-au adunat in jurul masinii 5 mecanici, au demontat placa protectoare, si tinand o lampa la chiulasa m-au intrebat pe unde curge... Nu se vedea nicaieri antigel curs/ars. Insa am vazut o tabla de metal in jurul chiulasei care nu era parca acolo mai demult...
          Oricum, acum dupa inca 6000 km antigelul a scazut cu numai 2 degete, nici atat, fata de cum pierdea pana atunci, aceasta este nesemnificativa. Mirosul a incetat aproape de tot.

          Multumesc pentru suegestii si raspunsuri.

          Comment


          • #50
            Dupa ce mi-a scazut nivelul lichidului de racire la minim, am completat cu antigel Prelix.
            Credeti ca o sa am probleme daca am pus 1:1, cam 250 ml de antigel?

            Comment


            • #51
              am si eu nivelul la minim la antigel...sa completez, sau sa merg la service? am 9500 km din septembrie. liniutele se duc la 4, insa ca fapt divers...eu nu prea am auzit ventilatorul ala mergand niciodata...cand porneste si cand se opreste? e temporizat?
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • #52
                Completeaza fara nicio grija !!! La tine la 1.6 e posibil sa se incalzeasca putin mai greu fata de 1.4 al meu si de acxeea nu iti porneste vwntilatorul . La mine porneste ventilatorul , de regula , cand dau dupa ea si sunt multe grade afara .
                In ceea ce priveste pierderea de lichid de racire , incercati sa inlocuiti colierele puse de SRL-ul LU' PESTE , cu coliere originale de uzina !!!!
                Daca gasiti undeva de cumparat aceste coliere spuneti si voi pe forum !!!!!!!!!!!!!



                cand raspunzi la ultimul post, NU folosi butonul "quote"!
                Last edited by Seba; 2 May 2009, 02:21.

                Comment


                • #53
                  @garib1973:
                  Faptul ca nu l-ai auzit nu inseamna ca nu a pornit. Bucura-te ca e silentios.
                  GMV-ul e temporizat in functie de temperatura motorului.
                  GMV tr I porneste la 99-100 grade Celsius si se opreste cand temp scade la la 96, iar in tr. II porneste la 102 si se opreste cand temp scade la la 100. Termostatul incepe sa deschida la 89 si e complet deschis la 99 +/-2 grade. Toate aceste au loc in zona de 4 liniute pentru motoarele pe benzina.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • #54
                    Daca nu gresesc eu cumva , si vreti sa vedeti cum merge GMV-ul , dati drumul la AC , si atunci automat va porni si GMV-ul pe treapta 1. Si eu tot asa am crezut ca nu am auzit decat de vreo 2 ori GMV-ul in 2 ani de cand am masina , dar cred ca atunci era pe treapta 2 , pentru ca in tr 1 nici nu-l simt .
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #55
                      Miros aer conditionat

                      Am si eu o problema...De cateva zile cand dau drumul la aer conditionat, am in masina un miros de canal, de umezeala in spatiu inchis si neaerisit. Cand opresc aerul nu mai am acest miros. Pt acest sezon de calduri am mai folosit aerul, deci nu e prima data dupa sezonul rece. Daca ma puteti ajuta, va multumesc

                      Comment


                      • #56
                        ia baga un ochi aici
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          .................................................. .........

                          interesant............................

                          Posteaza numai daca ai ceva de zis...genul asta de remarca "interesant" se taxeaza cu "rosu" in mod normal, conform Regulamentului.
                          Deci vino cu argumente nu doar cu constatari scurte. E forum nu chat
                          Last edited by darksid3; 22 May 2009, 13:38. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            @FLORYN: Asa e, GMV porneste pe treapta 1 la pornirea AC si daca se sta mult la ralanti si temperatura de afara e crescuta, in 4-5 minute va porni si treapta 2.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #59
                              solutie rapida

                              Praful acesta etanseizeaza eventualele scurgeri si l-am utilizat si eu si se pare ca am scapat de pierderile de antigel pentru moment. Praful se numeste GATEX STOP LEAK si trebuie turnat cu motorul pornit si cald si cu antigelul completat la nivelul optim.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #60
                                Va salut !!! sunt membru nou dar citesc de ceva timp acest forum p care il consider ff util. Am si eu o problema...am mers pe un drum (7 km) destul de abrupt si cu multe viraje folosind un regim de turatii neadecvat treptei de viteza (2500rpm tr a2a)...asa mi s-a reprosat...si dupa ce am ajuns am observat ca fierbea lichidul de raciream fost la service unde au completat cu antigel...toate bune...dar de atunci creste temp la 4 linii la lichid dupa numai 500m,lucru care inainte nu se intampla asa repede.Am inteles ca e normal sa stea la 4 linii..dar parca prea repede creste..sunt in pericol sa stric masina??
                                PS:in timpul urcarii nivelul temp nu a trecut d 4 linii..d asta mi-e frica acum..poate imi arata tot 4 si defapt...
                                Va rog mult sa ma ajutati ca sunt fff stresat..masina fiind a familiei..Multumesc pt timpul acordat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google