pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca mergi mai in forta e firesc sa urce mai repede la 4 linii decat daca ai merge mai molcom.
    Faptul ca-ti sta in 4 liniute n-ai de ce sa-ti faci probleme. Daca s-ar supraincalzi motorul in mod sigur ti-ar creste pentru scurt timp la 6 linii.
    Deci, stai linistit si sa ai drumuri fara evenimente neplacute!
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • #62
      Multumesc Topcat! dar principala mea ingrijorare e faptul ca atunci cand a fiert motorul indicatorul era tot la 4 liniute..nu a crescut deloc..si de asta ma gandesc ca ar putea fii o problema..cine stie poate indica eronat si fac alte belele. Nush c e sa cred..multi sunt care mi-au spus sa stau linistit ca merge struna(aia din service) dar au fost si care mi-au spus ca ar putea fii ceva de la termostat sau senzorul de temp...unii mentionau chiar si ceva de garnitura de chiulasa arsa,lucru care am inteles ca e grav si costisitor..Si referitor la condusul in forta..mai fac eu si din astea dar de obicei schimb p la 2500...de asta sunt ingrijorat..

      Comment


      • #63
        Ca sa vezi daca ti se aprind toate liniutele exista un test: se tine apasat butonul de reset de la bord si se pune contactul (nu pornesti motorul). Se va aprinde tot dispay-ul de pe bord si asa vezi daca sunt functionale toate liniutele. Sa nu te sperii ca acele de la vitezometru si turometru o vor lua razna.
        Mai poti sa mergi in service sa faci un test Clip. Asa vei vedea la ce temperaturi iti porneste sistemul de racire.
        Daca ai o banuiala in ceea ce priveste termostatul, se poate schimba. E mai convenabil sa iei dintr-un magazin decat din service. Apoi sa ai grija sa completezi instalatia cu lichid de racire. De asemenea sa ai grija sa pui tipul de lichid de racire care trebuie.
        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

        Comment


        • #64
          Am facut c ai zis tu..testul cu butonul de reset..sunt "aprinse" toate liniutele..adica nu are probleme din astea..cred ca o sa fac cum spui tu si o sa merg la service sa vad cum e cu testul ala si eventual sa schimb termostatul daca iese ceva in neregula..Multumesc din nou si sper ca daca mai am vreo problema sa ma mai poti ajuta tu sau oricare de pe forum..

          Comment


          • #65
            Raspuns VC

            Si eu ma confrunt cu aceasta problema. Am sunat la VC, in dec 2008 si iata raspunsul.Se cunostea aceasta problema, si s-a luat decizia ( dupa vreo 2 luni ) ca toate racordurile sa fie inlocuite cu tevi metalice pentru a permite o mai buna strangere. Din pacate aceste racorduri trebuie aduse din Italia, si astept deja de 1 luna. Cei din service nu au ce face. Pana nu vin aceste racorduri sunt legati de maini. Aceasta problema apare doar la GPL nu si la celelalte modele. Deci incercati sa discutati cu cei din service sa vi se schimbe pe garantie aceste racorduri, eventual sunati la VC pentru fi luati in evidenta. Poate astfel vor grabi aducerea tevilor din Italia. Si sper ca asa se va rezolva problema
            Bafta

            Comment


            • #66
              Nu stiu daca e corect ce fac dar as ruga moderatorii sa puna cumva postul precedent mai la... vedere. Eu zic ca este o informatie de mare interes, deoarece vad ca multa lume se confrunta cu aceasta problema.

              Comment


              • #67
                ma poate ajuta si pe mine cineva
                am observat ca undeva sub pompa de apa imi apare o urma de antigel ars
                am sters acea urma mama uitat la nivelul antigelului am vazut ca e normal fara pierderi si miam vazut de treaba
                dupa vreo 300 de km mam uitat si am vazut ca iar mia aparut acea urma
                mentionez ca nivelul la antigel nu a scazut de loc
                sa fie oare vreo pierdere la prestupa la pompa
                intreb pt ca nu stiu ce o fi
                multumesc pt intelegere

                Comment


                • #68
                  @autistador-ai facut distributia?cati km ai cu masina?e posibil sa piarda si pe la pompa,dar avand in vedere ca are capac peste distributie nu cred ca s-ar vedea pierderea...e posibil sa iti piarda tot pe la galeria de evacuare...
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Dragman View Post
                    @autistador-ai facut distributia?cati km ai cu masina?e posibil sa piarda si pe la pompa,dar avand in vedere ca are capac peste distributie nu cred ca s-ar vedea pierderea...e posibil sa iti piarda tot pe la galeria de evacuare...
                    nu am facut distributia
                    am 32 000 km
                    iar pierderea se observa langa capacul de la distributie in partea de jos
                    nu are nici o legatura cu partea de la galerie
                    iar pierderea cred ca e infima tinand cont ca nu scade antigelul
                    mai nou vad ca mia crescut nivelul la ulei cu 3 mm peste maxim dar sper sa fie de la caldura asta mare
                    oricum preventiv iam scos cam 200 grame de ulei

                    Comment


                    • #70
                      Daca mai ai garantie du-te cu ea...chiar daca nu se simte piergerea la borcan.
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Dragman View Post
                        Daca mai ai garantie du-te cu ea...chiar daca nu se simte piergerea la borcan.
                        problema este ca nu mai am garantie e un preferance din 2007 si nu am avut garantie extinsa
                        mam uitat si acum in acel loc
                        este exact sub capacul de la distributie
                        este o scobitura unde se aduna

                        Comment


                        • #72
                          salut.aceeasi pb o am si eu:imi scade nivelul lichidului de racire din borcan.la motor nu se vede nimic umed,doar in interior sub consola centrala este umed(parca si miros de antigel).stie cineva ceva?a mai avut cineva asa problema?

                          Comment


                          • #73
                            si eu am observat ca la drumuri lungi( pe timp de vara) imi scade antigelul din borcan..m-am uitat peste tot dar nu am vazut pe unde ar putea sa curga.. nu maiam nici garantie si nici nu curge foarte mult ..am sa ma uit acolo unde spuneti voi sa vad daca se vede ceva si am sa revin..

                            Aveti vreo solutie pentru astfel de problema ?

                            Comment


                            • #74
                              Poti baga un praf ce va etanseiza scurgerile mici. Se numeste Gatex Stop Leak. La mine a avut efect foarte bun.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • #75
                                Am un Logan 1.6 ~37000 km din 2007. De o vreme am vazut depuneri caramizii pe motor si in general in partea stanga a borcanului cu antigel (incepand la 30cm adancime fata de nivelul capotei). Lichidul de racire imi scade vizibil.
                                Unde poate fi buba mai exact (mentionez ca am citit tot topicul, am mai vazut p cineva cu o problema ca a mea, dar fara un raspuns concret)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google