pierde lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    posibil sa fie scurgeri pe la furtunurile prinse cu coliere, verifica si pe la termostat, urmele proaspete de pierderi sunt mai vizibile cu motorul incins dar.. cine baga mana pe acolo

    Comment


    • #77
      Stie cineva daca se gaseste de cumparat separat doar garnitura de la termostat? Multumesc anticipat.

      Comment


      • #78
        de ceva vreme imi creste temp la apa pana la 6-8 liniute si se umple borcanul cu apa si de multe ori da si pe afara daca las capacul slab.Cum se incalzeste motorul incepe sa dea apa pe acel furtun care vine sus in borcan.Care ar fi cauza?De la termostat sau de la altceva?

        Comment


        • #79
          Originally posted by laureatu' View Post
          Stie cineva daca se gaseste de cumparat separat doar garnitura de la termostat? Multumesc anticipat.
          Eu n-am gasit la magazinele auto.
          Am pus cu atentie un pic de silicon termic (d-ala rosu) si l-am montat inapoi asa. Pare-se ca tot scap antigel ))) prea cu grija am pus (foarte putin).

          Originally posted by lungu Dan View Post
          de ceva vreme imi creste temp la apa pana la 6-8 liniute si se umple borcanul cu apa si de multe ori da si pe afara daca las capacul slab.Cum se incalzeste motorul incepe sa dea apa pe acel furtun care vine sus in borcan.Care ar fi cauza?De la termostat sau de la altceva?
          Probabil termostatul ti-e blocat, schimba-l cat mai repde!
          Ai fiert motoru, nu-i bine.
          Schimba si antigelu.
          Last edited by Octavian; 16 September 2010, 10:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            Garnitura la termostat nu se gaseste, am cautat in targ la vitan si cereau 10 lei pe garnitura si 15 lei pe termostat ... deci am luat cu totul , daca iti ajunge apa in vasul de expansiune si se umple inseamna ca termostatul nu deschide si fierbe motorul , schimba termostatul , si vezi ca nu e bine niciodata sa las vasul de expansiune cu capacul slabit pentru ca instalatia de racire lucreaza sub presiune , la mine a fost o problema cand imi curgea pe la T- ul in care se imbina 3 furtune , un pic mai jos de vasul de expansiune, curgea pe acolo insa nu era nici garnitura dermostatului, doar depuneri intre fier si plastic si faceau contact imperfect, curgea doar cand o forjam

            Un coleg mai sus zicea ca i se scurge antigel si nu se vede pe unde,simte miros in interior, prietene bad news - posibil calorifer spart , roaga-te sa fie doar vreun colier slabit , in rest problema grava
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #81
              Da ...este sigur chiuloasa

              Comment


              • #82
                bai fratilor, stie careva cum ii zice la antigelul galben???
                vreau sa completez, dar eu il am galben si nu stiu cum ii zice

                Comment


                • #83
                  la ala cu care vine masina din fabrica ii spune Glaceol RX tip D. si e vierzui spre galben. oare de asta intrebi?

                  in primavara am dat pe un litru vreo 25 ron.
                  Last edited by Bogdan20cj; 1 November 2010, 21:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    dap de asta e intreb, dar al meu da spre galben bine, si daca are alta culoare si il amestec are ceva???

                    Comment


                    • #85
                      Nu conteaza culoarea. Important e sa folositi antigel organic. Exista 2 mari tipuri de antigel: organic si anorganic iar astea nu se combina intre ele. La majoritatea masinilor de vre-o 10 ani-incoace, se foloseste antigel organic. Asta se foloseste si la Logan.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #86
                        nu se intampla nimic daca are alta culoare. culoarea s-a schimbat pentru ca nu mai este nou; in timp, datorita utilizarii isi schimba proprietatile fizice si chimice (implicit culoarea). cand completezi pana in 100 ml poate fi pus nediluat. pentru mail mult de 100 ml se face diluare cu apa distilata in proportie de 1 la 1

                        Comment


                        • #87
                          ms frumos de sfaturi, am luat GLAOCEL RX tip D (1 L=25 RON)

                          Comment


                          • #88
                            ms frumos de sfaturi, am luat GLAOCEL RX tip D (1 L=25 RON)
                            Salut cosmin vad ca esti din Dolj, de unde ai luat antigel la acel pret?! Eu am gasit cu 17lei glaceol
                            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                            Comment


                            • #89
                              eu sunt din calafat;) si nu avea rost sa merg pana in craiova pt. 7 -8 lei,cat era acolo, ca dam mai mult pe drum

                              Comment


                              • #90
                                si eu cred k pierd ,adica 2 ani de zile n-am avut treba ,a fost in limitele normale nivelul,iarna asta in cateva ocazii mergand normal cu masina ,observam ca atunci cand ma opream in fatza casei se vedea asa un mic abur iesind din radiator ,dar na ,am zis k e gheata de pe grila care se topeste ,de cate ori ma duceama sa ma uit repede ,nu mai iesea,asa pe reprize ,dupaia n-a mai facut ,am completat lichidul la aproape max ,am plecat la bucuresti,nivelul acelasi ,o sapt mai tarziu iara sunt pe minim ,ce sa verific mai amanuntit ,la motor n-am vazut nici o urma de antigel iesind pe undeva ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google