posibil sa fie scurgeri pe la furtunurile prinse cu coliere, verifica si pe la termostat, urmele proaspete de pierderi sunt mai vizibile cu motorul incins dar.. cine baga mana pe acolo
pierde lichid de racire
Collapse
X
-
de ceva vreme imi creste temp la apa pana la 6-8 liniute si se umple borcanul cu apa si de multe ori da si pe afara daca las capacul slab.Cum se incalzeste motorul incepe sa dea apa pe acel furtun care vine sus in borcan.Care ar fi cauza?De la termostat sau de la altceva?
Comment
-
Originally posted by laureatu' View PostStie cineva daca se gaseste de cumparat separat doar garnitura de la termostat? Multumesc anticipat.
Am pus cu atentie un pic de silicon termic (d-ala rosu) si l-am montat inapoi asa. Pare-se ca tot scap antigel ))) prea cu grija am pus (foarte putin).
Originally posted by lungu Dan View Postde ceva vreme imi creste temp la apa pana la 6-8 liniute si se umple borcanul cu apa si de multe ori da si pe afara daca las capacul slab.Cum se incalzeste motorul incepe sa dea apa pe acel furtun care vine sus in borcan.Care ar fi cauza?De la termostat sau de la altceva?
Ai fiert motoru, nu-i bine.
Schimba si antigelu.
Comment
-
Garnitura la termostat nu se gaseste, am cautat in targ la vitan si cereau 10 lei pe garnitura si 15 lei pe termostat ... deci am luat cu totul , daca iti ajunge apa in vasul de expansiune si se umple inseamna ca termostatul nu deschide si fierbe motorul , schimba termostatul , si vezi ca nu e bine niciodata sa las vasul de expansiune cu capacul slabit pentru ca instalatia de racire lucreaza sub presiune , la mine a fost o problema cand imi curgea pe la T- ul in care se imbina 3 furtune , un pic mai jos de vasul de expansiune, curgea pe acolo insa nu era nici garnitura dermostatului, doar depuneri intre fier si plastic si faceau contact imperfect, curgea doar cand o forjam
Un coleg mai sus zicea ca i se scurge antigel si nu se vede pe unde,simte miros in interior, prietene bad news - posibil calorifer spart , roaga-te sa fie doar vreun colier slabit , in rest problema gravaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Nu conteaza culoarea. Important e sa folositi antigel organic. Exista 2 mari tipuri de antigel: organic si anorganic iar astea nu se combina intre ele. La majoritatea masinilor de vre-o 10 ani-incoace, se foloseste antigel organic. Asta se foloseste si la Logan.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
nu se intampla nimic daca are alta culoare. culoarea s-a schimbat pentru ca nu mai este nou; in timp, datorita utilizarii isi schimba proprietatile fizice si chimice (implicit culoarea). cand completezi pana in 100 ml poate fi pus nediluat. pentru mail mult de 100 ml se face diluare cu apa distilata in proportie de 1 la 1
Comment
-
ms frumos de sfaturi, am luat GLAOCEL RX tip D (1 L=25 RON)Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
si eu cred k pierd ,adica 2 ani de zile n-am avut treba ,a fost in limitele normale nivelul,iarna asta in cateva ocazii mergand normal cu masina ,observam ca atunci cand ma opream in fatza casei se vedea asa un mic abur iesind din radiator ,dar na ,am zis k e gheata de pe grila care se topeste ,de cate ori ma duceama sa ma uit repede ,nu mai iesea,asa pe reprize ,dupaia n-a mai facut ,am completat lichidul la aproape max ,am plecat la bucuresti,nivelul acelasi ,o sapt mai tarziu iara sunt pe minim ,ce sa verific mai amanuntit ,la motor n-am vazut nici o urma de antigel iesind pe undeva ?
Comment
Comment