Masina este din 2007 martie, un 1.4mpi . Dupa 2 luni de folosire, cam 5000km, am observat ca borcanul cu antigel este sub minim si am completat pana la maxim. La verificarea de 15.000 km iar era aproape de minim, iar pe motor era un suvoi de antigel ars. Mecanicul a completat pana la maxim antigelul, si a zis ca daca mai pierde antigel, sa revenim. Acum masina este la ~27.800, si la a 3a cutie de antigel deschis, 2 cutii s-au terminat deja. Temperatura niciodata nu a trecut de 4 linii, nici vara in cele mai mari calduri. Destul de des se simte un miros de ars (nu de la ambreiaj, miroase altfel), in special la turatii mai mari ~3500-4000rpm, sau in urcare pe un deal, la depasiri, etc. Am tot amanat aceasta problema, fiindca mecanicul a zis ca trebuie desfacut motorul, au nevoie de permisul fabricii, si ca masina va sta o luna cel putin in service...
In afara de mirosul ars neplacut si ca "mananca" antigel, masina merge bine. Se apropie verificarea de 30.000km, si intrebarea este ca s-ar putea strica motorul din cauza asta? Masina are numai 1,5 ani garantie, si atunci acum ar trebui desfacut motorul, la urmatoarea verificare. Dar fiindca masina nu prezinta alte probleme, nu ma simt prea bine ca motorul sa fie desfacut, fiindca toti prietenii mei cu Dacia Logan au avut suprize (mai mici-mai mari) dupa ce si-au dus masina la reparat (au uitat sa puna un surub, o boxa "s-a defectat" din senin, ceva plastic deasupra rotii din fata a fost uitat, etc. ) si ma tem sa nu uite ceva afara din motor sau sa nu-l asambleze corect si la manifestarea noilor probleme deja sa nu mai am garantie.
Ceva sfaturi? Sa las masina sa-i fie desfacuta motorul? S-ar putea agrava aceasta problema? Am citit mai multe forumuri, de 3 luni tot caut o problema asemanatoare, dar nimeni nu "pierde" lichidul de racire "la greu".
In afara de mirosul ars neplacut si ca "mananca" antigel, masina merge bine. Se apropie verificarea de 30.000km, si intrebarea este ca s-ar putea strica motorul din cauza asta? Masina are numai 1,5 ani garantie, si atunci acum ar trebui desfacut motorul, la urmatoarea verificare. Dar fiindca masina nu prezinta alte probleme, nu ma simt prea bine ca motorul sa fie desfacut, fiindca toti prietenii mei cu Dacia Logan au avut suprize (mai mici-mai mari) dupa ce si-au dus masina la reparat (au uitat sa puna un surub, o boxa "s-a defectat" din senin, ceva plastic deasupra rotii din fata a fost uitat, etc. ) si ma tem sa nu uite ceva afara din motor sau sa nu-l asambleze corect si la manifestarea noilor probleme deja sa nu mai am garantie.
Ceva sfaturi? Sa las masina sa-i fie desfacuta motorul? S-ar putea agrava aceasta problema? Am citit mai multe forumuri, de 3 luni tot caut o problema asemanatoare, dar nimeni nu "pierde" lichidul de racire "la greu".
Comment